News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Winter turnering - Tilmelding

Started by paaske, 20 October, 2014, 08:04:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

paaske

paaske

Skriver du ikke lige kontaktoplysninger og hær på?

Grøfte

Wilhelm Grøfte
tlf 26 15 25 47
Wilhelm.groefte@skat.dk
Hær: WoC

baloo

Quote from: zergoo on 11 November, 2014, 12:21:23
Må hellere få skiftet hær til WoC igen da jeg ikke når at få fikset mn bret hær i denne omgang

Pjat jeg er da mere presset med mine gobliner ;)
Og nu når jeg har fået airbrush jeg bare står og sjasker med sker der ikke det store ;)

Lerbrandt

Alexander Lerbrandt
Beastmen
Id: Har ikke et
København Nord
Alexander Lerbrandt
40k: Khorne Heretic Astartes
Khorne dedikeret blogboard kan ses her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=873.0

ravenor

Hejsa

På baggrund af de nyeste restriktioner til ETC og dermed dem der spilles efter her, vil jeg gerne trække min tilmelding tilbage, de fordre desværre ikke et spil jeg ser som interessant. Beklager og håber I får en god turnering.

Mvh

Anders

paaske

Hej Anders
Det er jeg ked af at høre. Jeg er selv spændt på at se hvordan det bliver men jeg vil rigtig gerne give det en chance og se om det ikke bliver meget skægt!

Vh Kaare

Daniel

Som nævnt andetsteds kan man jo bare blive enige om nogle andre restriktioner - eller visse begrænsninger.

Hvis man ikke kan blive enige om at spille et spil sjovt warhammer, så tænker jeg, at man man nok heller ville ikke spille sjovt warhammer under andre restriktioner.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Mini Munchkin

Mon ikke også de nyeste restriktioner, specielt når regler om SC bliver tilføjet, vil kunne medføre hærskifter rundt omkring.

mvh Mads Hammer

paaske

Jo men det er da også helt ok!
Og meget enig med det Daniel skriver:)

zergoo

Har lovet lige at smide en tilmelding ind fra Rune Jensen til Hjørrng/Ålborg puljen.
Tror hæren blive chaos dwarves men skal nok opdateret hvis det biver ændret

Telmor

Hvis vil spiller draft 0.5 vil jeg gerne spille WoC i stedet. Hvis de er de skrevne restiktioner i første post der er gældende holder jeg fast i DoC.

Mvh

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Skovtrold

Hvor skal depositum indbetales til ?

Morten

Jazz_

Jeg bliver nødt til at trække mig. Beklager.

Møller

Morten C

Jeg er desværre nød til også at trække mig. Beklager rigtig mange gange. Ved hvor træls det er for arrangørerne, men nyt job hvor jeg dagligt pendler 3-4 timer tager al min tid...
/Morten C.
O&G Blog
PF-Trader
Quote from: rat of vengence,Nov 14 2011, 01:09 PMWhat one goblin cannot do, 50 can't either, but they last longer.

Hugger

Hvornår opdateres turneringen, herunder udmelding af finaleweekend?

Vh. Hugger ???  ::)
"Man kan hvad man vil, og det man ikke kan, får man andre til!"

Kanindræberen Kaj

paaske

Hej alle

Jeg beklager der ikke er sket meget. Vi vender lige tilbage

Hugger

"Man kan hvad man vil, og det man ikke kan, får man andre til!"

Kanindræberen Kaj

Mini Munchkin

Patienten er da vist død, hvad med folks penge osv.?

mvh Mads Hammer

paaske

Hej alle

Vi beklager at der ikke er sket en skid herinde... Vi havde nok håbet på at siden vi var tre der stod for det, så ville der være 2 der var klar på at holde en turnering. Det er desværre ikke sket.
Vi startede det egentlig mest for at få folk igang med at spille lidt i nærmiljøet, men det er for ringe at vi ikke har kunne samle os til at lave en ordentlig afslutning på det. Det beklager vi mange gange.

Mht. de indbetalte penge så må i der har betalt meget gerne lige kontakte dem i har betalt til og få pengene retur. Der er ikke en eneste der har overført til mig (Aarhus), men vi fandt ud af at få spillet de fleste spil alligevel.

Jeg håber vi vender tilbage med noget en anden gang hvor vi har planlagt finalen inden og vi er bedre til at opdatere alle trådene.

Igen jeg beklager mange gange for den ringe afslutning af forløbet.

Grøfte

@Paaske
Det skal på ingen måde overskygge at det var et godt initiativ, og superfedt i gad. Tak skal i have
Mvh Wilhelm

Mini Munchkin

Quote from: paaske on 01 July, 2015, 20:01:46
Mht. de indbetalte penge så må i der har betalt meget gerne lige kontakte dem i har betalt til og få pengene retur. Der er ikke en eneste der har overført til mig (Aarhus), men vi fandt ud af at få spillet de fleste spil alligevel.

Jeg har skam heller intet i klemme, jeg tænkte bare, at vi vist ligeså godt kunne få kapitlet afsluttet :) Godt initiativ som Grøfte siger ;)

mvh Mads Hammer

casper h

Ja, en super god måde at møde nye spillere jeg ikke kendte i forvejen  :) Håber der kommer en ny omgang.

Lerbrandt

Tak for initiativet ja, bedre held næste gang.
Alexander Lerbrandt
40k: Khorne Heretic Astartes
Khorne dedikeret blogboard kan ses her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=873.0