News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tilmeldte

Started by CNA, 21 July, 2015, 10:40:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kSrSpoer

Stærkt hold.

Der bliver god modstand.

Mini Munchkin

Hvordan kommer jeg på venteliste? Tog på ferie med restriktionerne, anede ikke tilmeldingen var startet :'(

Mvh Mads Hammer

Harvest

Har netop måtte sælge min plads. Til Nils/Basco. Hvordan fungere det herfra?
Caedite eos! Nobit enim Dominus qui sunt eius

- Anders Høst. Aut. Tosse og taktisk tumpe
Loremaster i Emperor's Pride

karl-franz@live.dk

Quote from: CNA on 06 August, 2015, 07:47:06
Det er pænt af dig at påpege, men lige netop i disse to tilfælde er der tale om en betalt bestilling, hvor vedkommende har registreret to spillere på en billet men desværre glemt at skrive hvem den anden var til.

I Mads Ingwars tilfælde har jeg netop fra tredjepart hørt hvem bestillingen er til, så det bliver ændret med det samme.

I de tilfælde der er fjernet har der blot været 2-3 bestillinger fra den samme, men hvor ordren ikke er fuldført. Dette står dog stadig som en "reserveret" billet og en deltager, hvilket gjorde det var svært at gennemskue om personen blot havde købt flere enkeltmandsbilletter, eller havde afbrudt sin bestilling og startet en ny.

Mvh Christian

hej beklager at jeg glemt at skrive at den anden billet var til Nicolai Bech

NIcklas christensen

Svenne

Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Butler

Jeg har købt Mikkel Hansens billet. Er der noget jeg skal foretage mig nu? Er der evt en officiel mail/kvittering fra GF jeg skal sørge  for at få af Mikkel eller noget anden tilsvarende eller skal jeg bare møde op på dagen og så er det det?

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Ninu

Jeg har solgt min billet til Erik Errebo..

Blev desværre heller ikke i år jeg kan nå at være med :( typisk at arbejdet lige aflyser ens fridage.. :'(
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Zephyr

Quote from: Ninu on 28 September, 2015, 23:02:57
Jeg har solgt min billet til Erik Errebo..

Blev desværre heller ikke i år jeg kan nå at være med :( typisk at arbejdet lige aflyser ens fridage.. :'(

- Det er teknisk set rigtig (der blev om ikke andet betalt fra Eriks telefon), men det bliver en Jakob Errebo der spiller.

Ninu

Ahh jeg undskylder.. :) Jakob Errebo istedet for Thomas Henriksen. :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Jazz_

Thomas Årup Larsen, Tórstein Vincent og Morten Møller Jensen kommer ikke. Har forsøgt at sælge billetterne uden held. Beklager tomrummet.

I må alle en fantastisk turnering.

Møller