News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

TourneyKeeper - feedback

Started by Ni, 05 October, 2015, 10:02:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ni

Nu har vi haft tæt på 100 helt nye folk til at bruge TK første gang og jeg har selv observeret et par ting jeg vil have lavet om, men jeg tager meget imod input så det kan blive endnu bedre.

Det jeg selv har bemærket:

• Vise bord man skal spille på i listen når man klikker på sit login, så kan man spare en række klik og ikke skulle lede - rigtigt mange endte vist i en blindgyde derinde...
  • Admin: mulighed for hurtigere indtastning af soft scores
  • Admin: få ordnet "byt spiller" så den rent faktisk virker
  • Admin: sortering på listen over spillere når man vil redigere hvem der skal spille hvor
  • sløringsmekanisme, der gjorde at turneringsarrangøren kunne taste forskellige soft scores ind, som ikke var tilgængelig for den enkelte spiller
  • Mulighed for at kunne stemme på fairplay/bedst malet via TK
  • Indtastning af VP istedet for BP
  • Mulighed for at vedhæfte armyliste som kun Admin kan se, så man ikke skal aflevere den i papir format
  • en "drop out" funktion, så de slettes fra resten af turneringen
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

kristoffer lotr

Lige i starten synes jeg, at det var super forvirrende og kunne slet ikke finde ud af noget som helst, men som spillene forsatte blev det lettere og jeg er nu en stor fan af programmet  :)
Keep up the good work
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

CNA

Jeg er KÆMPE fan! At vi ikke har brugt det før må skyldes en konservativ tankegang fra turneringsarrangører i Warhammer miljøet, mig selv inklusiv :-).

Jeg forstår nu hvorfor i gav mig så røg sidste år da i rendte rundt og hyggede og grinte og jeg var ved at løbe fra Remisen flere gange, i ren afmagt  ;)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en eller anden sløringsmekanisme, der gjorde at turneringsarrangøren kunne taste forskellige soft scores ind, som ikke var tilgængelig for den enkelte spiller. Det ville være så rart :-)

Mvh Christian

Tun

Mulighed for at kunne stemme på fairplay/bedst malet via TK... Fuck papir.

van der loo

Indtastning af VP istedet for BP.
Mulighed for at vedhæfte armyliste som kun Admin kan se, så man ikke skal aflevere den i papir format.

Miguel

det er så sindsygt stærkt værktøj når i alligevel er i nærheden! (og ret tilgængelige i al almindelighed)

absolut ind super ilddåb!

- ud over de ting du har nævnt, så er der brug for en "drop out" funktion, så de slettes fra resten af turneringen...

golddigger

Jeg er også en kæmpe fan af programmet.

Lige til at starte med, var der et par UI ting, jeg ikke helt forstod, men dem har Ni vist selv bemærket:

- Kunne ikke se, at jeg skulle trykke i et tomt felt for at få vist bordnummer
- Vidste ikke, hvor jeg skulle trykke for at få vist pairings osv ude fra oversigt

Andre er også kommet med super forslag, som jeg også støtter:

- Afgivning af diverse stemmer (måske kunne fair play så rent faktisk blive givet efter spil 5, så man også kan belønne den sidste spiller?)
- Indlevering af army list (så kommer de også alle i samme format og arrangører skal ikke tolke kryptiske håndskrevne lister)
- Indtastning af VP (som så automatisk omregnes til BP format for den pågældende turnering)

Igen, kæmpe skulderklap for et godt program! Keep it up :)

Skovtrold

Det virker som et super fedt system, og når jeg sidder ved min computer er det nemt at navigere rundt på. Men uden smartphone var jeg nødsaget til at finde en der har en, hver gang jeg skulle have info. Så en enkelt udprint med pairings ville være rart, sideløbende med TK, ville være fedt. (Det kan jo også tænkes at de der smartphones løber tør for strøm inden det sidste spil, de har jo ikke så lang batterilevetid)  ;b

Landbooster

Quote from: Tun on 05 October, 2015, 11:25:38
Mulighed for at kunne stemme på fairplay/bedst malet via TK... Fuck papir.

Og quiz?

Ni

Quizzen er lidt sværere... Det bliver til multiple choice hvis den skal laves elektronisk, ellers bliver kravene for skrappe til at man staver tingene HELT rigtigt og man mister lidt muligheden for at lave "sjove" spørgsmål. Men hvad tænker folk? Vil multiple choice være det fede hvis man kan lave det elektronisk?

shamanen

JA! det ville være for fedt!
The Waaagh are a cross between a mass migration, holy crusade, looting party and pub crawl, with a bit of genocide thrown in for good measure.

Looking for 40k team to join - have nurgle daemons, chaos knights and orks!

Waaargh

Ikke fan af quiz på TK, har ikke en smartphone (ja sådanne mennesker findes).
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Skovtrold

Quote from: Waaargh on 06 October, 2015, 10:41:38
Ikke fan af quiz på TK, har ikke en smartphone (ja sådanne mennesker findes).

This

Glitter

Forslag:

Sms-service (du skal spille mod X ved bord Y) ville være awesome.
Opdeling i flere underkategorier af point (TP/Fair play, Malepoint/Bedste hær, de forskellige malekategorier) skønt for os fluekneppere.

Ni

Quote from: Glitter on 06 October, 2015, 11:55:59
Sms-service (du skal spille mod X ved bord Y) ville være awesome.

Det er lidt noget bøvl at sætte op, da det koster 20-30 øre pr stk der skal sendes. Det er ikke svært at lave, det er bøvlet der holder mig tilbage.

Quote from: Glitter on 06 October, 2015, 11:55:59
Opdeling i flere underkategorier af point (TP/Fair play, Malepoint/Bedste hær, de forskellige malekategorier) skønt for os fluekneppere.

Det vil også kræve væsentligt mere indtastningsarbejde, men jeg udelukker det da ikke :)

Glitter

Det er heller ikke must-haves. Men det ville være dejligt.

Jeg betaler gerne 1,5 krone mere for at deltage i GF hvis der er sms service...

plysforever

Det vil også kræve væsentligt mere indtastningsarbejde, men jeg udelukker det da ikke :)

den del er fint nok sat op, jeg ville bare gerne kunne taste det ind og så kunne skjule det for spillerene, så de ikke kan fedtspille i den sidste kamp.

jeg ved ikke om der er mange turneringer der bruger TP.
Brian Andersen

Ni

Jeg har en ide til at "mørklægge" soft scores, så det skal jeg helt sikkert nok få lavet :)

Morsing

Jeg synes det er en smule problematisk at man i princippet kunne ændre på andre kampes resultater ved uheld (eller med bevist snyd...)

Men det er også det eneste jeg kan sætte finger på. Ellers var det genialt :)