Nå, skal der games?

Started by Bartok, 12 October, 2015, 22:44:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bartok

Hvad siger I gutter, er tiden ved at være inde til noget clix?
Selv har jeg haft en del at se til, men det ser snart lysere ud.

Boyer

Nu spiller jeg efterhånden sjældent clix, og hvis det er, nærmest kun tegneserietematisk. Andre spille fylder clixhullet ud nu, såsom Zombicide, 40K og mange andre (bræt)spil. Men det kunne da godt jeg indimellem lide kan få lyst til at lege lidt med clix, hvis rammerne er de rigtige. Samler lidt indimellem på de figurer som jeg holder af tegneseriemæssigt, omend der efterhånder er kommet alt for mange versioner af de samme helte såsom Iron man til at jeg kan have dem alle.

Men jeg ønsker jer alt muligt godt spil med alt lige fra hardcore max power til fis og ballade spil.

Kaime

Jo jeg er også frisk på noget clix snart :)

Bartok

Jeg kan fx allerede på fredag og lørdag, hvis nogen er friske?

Kloen

Quote from: Boyer on 12 October, 2015, 23:22:46
Nu spiller jeg efterhånden sjældent clix, og hvis det er, nærmest kun tegneserietematisk. Andre spille fylder clixhullet ud nu, såsom Zombicide, 40K og mange andre (bræt)spil. Men det kunne da godt jeg indimellem lide kan få lyst til at lege lidt med clix, hvis rammerne er de rigtige. Samler lidt indimellem på de figurer som jeg holder af tegneseriemæssigt, omend der efterhånder er kommet alt for mange versioner af de samme helte såsom Iron man til at jeg kan have dem alle.

Men jeg ønsker jer alt muligt godt spil med alt lige fra hardcore max power til fis og ballade spil.

Så sæt du rammerne, Lars...

Quote from: Bartok on 13 October, 2015, 09:08:00
Jeg kan fx allerede på fredag og lørdag, hvis nogen er friske?

Det er efterårsferie og jeg har knægten, men kan godt lægge hus til lidt spil fredag aften fra 20.00 og frem

Jeg er frisk snart. Fra næste uge bliver hverdagsspil også muligt igen.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Vi kan snildt finde på formater, der tilgodeser alle præferencer. 

Jeg kan godt spille på fredag kl. 20, det kunne være hyggeligt, men hvis jeg skal tage turen til Helsingør, håber jeg på, at det bliver mere end blot halvanden times spil :-)

Kloen

Quote from: Bartok on 13 October, 2015, 13:33:30
Vi kan snildt finde på formater, der tilgodeser alle præferencer. 

Jeg kan godt spille på fredag kl. 20, det kunne være hyggeligt, men hvis jeg skal tage turen til Helsingør, håber jeg på, at det bliver mere end blot halvanden times spil :-)
Fuldt forståeligt. Jeg checker lige med chefen og skriver direkte til dig. Vi bo 5 min. gang fra stationen
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

Kloen

Per kigger forbi mig fredag aften. Andre er velkomne