Battle Report 1: Forsinket af en skide due

Started by Bartok, 05 November, 2015, 23:30:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

Henrik, Søren og jeg tog tre kampe i sidste uge i Faraos Cigarer.

Aserne var naturligvis på bordet (Henrik), og både Søren og jeg tyede til Avengers. Sørens hold fokuserede meget på afstandsvåben, og kunne skyde helt op til 14 felter væk, så jeg følte mig stærkt nødsaget til at gå i clinch med Hawkeye med det vons. Sørens Captain America (en opgraderet Falcon) kunne hidkalde tre duer og rovfuglen Redwing. Og det lykkedes en af duerne at tilbageholde Henriks Thor et par runder, så det mest var mine tropper, der måtte tage imod tæsk.

Sørens Hævnere var næsten umulige at ramme på afstand, men heldigvis (for mig) kunne min Captain America angribe i nærkamp op til 6 felter væk. Både Henrik og Søren havde Utility Belt og nød godt af plusser på stats derfra, men alligevel fik Thor smasket sin hammer ind på Sørens Hawkeye for 4 dmg, hvilket han KUNNE have team-rerollet, men ikke gjorde. Så lysnede det for mine muligheder, og da min Hawkeye plaffede Thor for 3 penetrating dmg, tippede balancen og kort efter tog jeg sejren hjem.

ASGARDIAN THEME TEAM (Henrik)
ffha005 Thor 150 + Utility Belt 11
avm029 Loki 80
ha048 Spider-Man 59

AVENGERS THEME TEAM (Søren)
nfaos049 Captain America 130 + Utility Belt 14
avas002 Hawkeye 85
aou009 Alexis 65

AVENGERS THEME TEAM (Per)
aaou102 Captain America 100
aaou106 Hawkeye 75
avas013a Triathlon 60
avas037 Manifold 58

Kloen

"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Cap Falcon har da overrasket mig positivt. Tre gratis bystanders til tie up eller mastermind eller Suicide Squad TA eller whatever. Og så Redwing der sådan set KO'ede min Manifold  :o Og selve Cap Falcons defense er lækkert med Energy Shield + Invulnerability + Super Senses på 1. click. Det eneste, han måske mangler, er lidt damageboost.

Kloen

Enig. Jeg ser stort potentiale i ham. Tror Parallax vil være fan
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/