News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Infinity: Ariadna

Started by Gnyf, 03 May, 2015, 14:46:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Gnyf

Vil meget gerne blive bedre til at male, så hvis der er nogen i Esbjerg eller rimelig køreafstand, der vil give fif, er jeg meget interesseret!

Også bare generelle fif, tages imod med kyshånd!

rubber

Hold da op, du har godt med fart på. Og det bliver også nogle rigtig fine figurer.

Edit: Et tip som jeg er glad for er at give hele figuren en drybrush med en hvid, bleached bone eller rotting flesh, eller tilsvarende. Det samler ligesom figuren og giver et godt helhedsindtryk. Det skulle du måske prøve.

Mvh.

Gnyf

Quote from: rubber on 10 June, 2015, 14:40:13
Hold da op, du har godt med fart på. Og det bliver også nogle rigtig fine figurer.

Edit: Et tip som jeg er glad for er at give hele figuren en drybrush med en hvid, bleached bone eller rotting flesh, eller tilsvarende. Det samler ligesom figuren og giver et godt helhedsindtryk. Det skulle du måske prøve.

Mvh.

Ja, har god motivation for tiden :)

Det lyder helt farligt at drybrushe figuren når den er færdig :P men må prøve det på et tidspunkt!

Endnu en kort opdatering, har malet 3 Caledonian Volunteers. Næste projekt er en Cateran Sniper!

rubber

Ja, jeg syntes også at det var lidt grænseoverskridende at drybrushe hele figuren, men jeg blev ret hurtigt vild med det. Husk at det bare er en let drybrush og ikke en hvor der skal meget maling på figuren. Lav evt. En tester.

Fine skotter forresten.

Mvh.

Gnyf

Sidden sidst:

Well, lang tid sidden jeg har skrevet noget, men om ikke andet har jeg fået malet og spillet en masse. Blandt andet var jeg med i West Coast Confrontation, en turnering der blev holdt her i Esbjerg, hvor jeg fik en 3. plads, ud af 10. Hvilket er betydeligt bedre end min første turnering hvor jeg blev nummer chok. Skide hyggelig dag, med flinke mennesker og nogle fede borde!

Derudover kom jeg til at bestille den nye USAriadna kasse, samt limited edition Van Zant (elsker referencen til Skynyrd!)

Jeg er ved at nå langt med figurene, men har stadigt lang vej før alt er malet.

To-do liste:
Van Zant (gamle sculpt)
Dozer med Acrylat Kanone
3 x Antipodes + Handler
2 x Dog Warriors (store onde ulve)
2 x Tractor MULS
4 x Loup Garrous
Spec Ops
Wulver
2 x 3rd Highlander Grey
Caledonian Mormaer

Så 18 figurer to go, ud over alt det jeg får købt i mellemtiden.... hvor de 7 af dem er +40mm :)

Billeder

Det eneste billede jeg fik taget under turneringen, 6 borde på række!

Alt hvad jeg har fået malet siden sidst:

2xSpetsnaz

En Chasseur, ikke det bedste malearbejde, men det gamle sculpt irriterede mig, og det bliver ikke bedre :D

2 Dog Faces, disse rare russere er kun blevet brugt som proxies for Irmandinhos, mest fordi at de ligner, og fordi deres egne sculpts er grimme og outdatede.

2 stk SAS, de bliver rare at få på bordet, mere boarding shotgun og chain rifles lige i face!

Til sidst et lille gruppebillede af hele den malede bande samlet:

rubber

Det ser sgi godt ud, hr. Gnyf. Du får lavet en masse pæne figurer i et ret højt tempo,godt arbejde.

Mvh.

Gnyf

Arise from the grave oh Infinity maleblog!!!!

Har fuldstændigt neglegeret bloggen, det beklager jeg!
Har dog fået smurt en helvedes masse over siden sidst, og mangler nu kun at male 4 af mine Ariadna figure... well... 6, for kom til at købe lidt nyt!

USAriadna Grunts:

USAriadna Maverick (AKA Mama):

Dog Warriors:

Antipodes:

Traktor MULS (Peggy og Annie!):

Roger Van Zant (Gammelt Sculpt), Hardcase og Antipode Handler:

Loup Garous:

Dozer m. Akrylat Kanone

og til sidst mit Maleudfordrings projekt:
USAriadna Devil Dogs Team:

Gnyf

Fik endeligt organiseret mit malegrej takket være IKEA og denne her kasse som jeg fik spraymalet sort.

rubber

Det ser dælme godt ud, hr. Gnyf. Og dejligt at se at du får produceret en masse.

Mvh. Tim

Silva

Dér var den jo - bloggen du nævnte at min delte navn med - sådan nogenlunde ;D

FINE tropper! Men det var jo også DINE grunts, der inspirerede mig til at købe USAriadna!

Hvordan har du skrevet Mama, Annie og Peggy? Havde du transfers? For det ser for 'trykt' ud til at være frihånd. Og hvad med USA symbolet på ulvens badge? Det ser også godt ud.

- S.

Gnyf

Tark  ::)

Quote from: Silva on 18 November, 2015, 20:50:08

Hvordan har du skrevet Mama, Annie og Peggy? Havde du transfers? For det ser for 'trykt' ud til at være frihånd. Og hvad med USA symbolet på ulvens badge? Det ser også godt ud.

- S.

Ja, den ære kan jeg ikke tage :) det er transfers fra FoW, det er de samme jeg har brugt til stjernerne på grunts og MULS.

Mht. Antipoden's badge er det skulpteret på den, så har bare brugt en blanding af rød glaze med ekstra rød i, og blå glaze med ekstra blå i, og efterfølgende en let drybrush over det med hvid, for at få det hvide omrids til at stå skarpt igen.

Abkold

Hvad er det for nogle IKEA skuffer?

Gnyf

Det ruller derud af

De sidste Ariadna figurer har fået deres grundfarver og er washede, nu mangler der bare en flok detaljer, og så kan jeg komme i gang med næste projekt, Pan-O.

Tankhunters

Marauder
Comm-Tech HVT
Mormaer (også kendt som mormor)

Silva

Dine våben er blevet ret fede. Hvad har du gjort? Metal basefarve og sort wash? Eller sort basefarve og metal highlight?

Gnyf

Quote from: Silva on 01 December, 2015, 23:08:14
Dine våben er blevet ret fede. Hvad har du gjort? Metal basefarve og sort wash? Eller sort basefarve og metal highlight?

Det er bare sort basefarve med en gang grå og hvid drybrush + en smule detaljer

Gnyf

d. 21 afsluttede vi Infinity Escalation Esbjerg 2015 (Husk at tilmelde jer 2016 hvis i er i området :) )

Jeg fik en fin 3. plads, men endnu bedre er at jeg vandt malekonkurrencen med min Infinity hær.

Jeg skal nok smide billeder op af den vindende liste ved lejlighed, ellers må i scrolle op :D

Nu kan jeg dog løfte sløret for mit næste Infinity projekt:

Vanilla Pan-O

Har fået svineriet grundet og smidt på baser, og nu går jeg og tænker på color scheme. Vil gerne holde mig til hvid og sort, da det er Svalarheim figurene jeg synes er fedest (Nisses, Jotum).

Gnyf

Har fået lov at udstille min Ariadna hær i Dragons Lair Esbjerg, den mangler lige en Airborne Ranger som jeg køber engang ved lejlighed.
Mens den står der, kan jeg koncentrere mig om den næste hær, er lige gået i gang med at arbejde på en Crocman!