News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Epic Armageddon?

Started by soerenov, 15 December, 2015, 15:54:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Theis

Nogen der er friske på Epic Armageddon i morgen?

soerenov

Beklager, jeg har andre aktiviteter, men du kan da kigge forbi på lørdag til Perspektiv.
Vi fremviser og spiller Epic hele dagen!

Theis

Desværre selv booket i weekenden, ville ellers gerne, må snart tage mig sammen og melde ud i lidt bedre tid.

soerenov

De næste uger er der mange gode muligheder i Rogue Trader for at se og opleve det fremragende spil Epic. Reglerne fungerer rigtig godt, man får følelsen af at styre en hel hær og det er bare sejt at give ordrer til titaner, super heavies og hele kompagnier af Leman Russ Battletanks!

På torsdag spiller jeg et introspil med 'Kragh', så vores fæller i Dragonfactory kan få sving i deres eget Epic-miljø.

Næste tirsdag (d. 17.) tager 'sukker', 'Basco', 'TwoByFour' og jeg et multiplayer introspil - det bliver episk!   

Hvis nogen af Jer vil være med, så sig til. Vi gør vores bedste for at finde plads til alle.

Sidst på måneden slutter vi med et brag, når Rogue Trader (på initiativ fra DarkAngel) lægger hus til årets største Epic-turnering. Der blev først sagt maks. 12 deltagere, men Sonny siger, at vi godt kan være 14 eller 16, så bare meld Jer til.

PS: Den 21.-22 maj kan vi også heppe på det danske hold til Epic European Team Championship. Vi kan godt regne med at de rapporterer via det generelle Epic board her på PF.

soerenov

Basco og jeg spiller Epic i morgen tirsdag ca. 12-15.

soerenov

Tirsdag den 21. juni spiller DarkAngel og jeg Epic fra kl. 19 til ca. 23, hvis man vil lure  :)

Forresten, på søndag (19/6) hænger flere epic-folk i RT for at male og måske tage et spil. Bare kig forbi efter frokost.

soerenov

I morgen aften fredag 9/6-17 fra cirka halvotte bliver der spillet Epic i RT, hvis man har lyst til at glane og drikke en øl.