News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Blood or Honour (Storslag 7 maj)

Started by Fenris, 26 April, 2016, 10:01:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ninu

"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

kpl.blutch

Mr. Burns

Det blev lidt sent nede i klubben i dag/aften/nat men der kommer nogle.

Tror vidst også at Bastian fik taget nogle
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride

Omegon

Quote from: Mr. Burns on 08 May, 2016, 02:19:52
Det blev lidt sent nede i klubben i dag/aften/nat men der kommer nogle.

Tror vidst også at Bastian fik taget nogle

Tog kun nogle i starten, fordi jeg fik at vide at der var nogen med et bedre kamera der havde styr på den del ;)

Men jeg har lidt af opstillingen og det er det.  :-\

"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

Fenris

kpl.blutch

Vi skulle have haft den mino-blok inde på midten Kasper. Jeg havde bare hovedet oppe i bagdelen  ::)

Christoffer

Fenris

Quote from: kpl.blutch on 08 May, 2016, 10:37:13
Vi skulle have haft den mino-blok inde på midten Kasper. Jeg havde bare hovedet oppe i bagdelen  ::)

Christoffer

Nej jeg tror du stod rigtigt.. Dine minoer havde ikke overlevet Mortens 2 knight blokke med lord i

kpl.blutch

Quote from: Fenris on 08 May, 2016, 10:48:01

Christoffer

Nej jeg tror du stod rigtigt.. Dine minoer havde ikke overlevet Mortens 2 knight blokke med lord i
Quote from: Fenris on 08 May, 2016, 10:48:01

Christoffer

Kom der ikke kun et unit ind. Det andet fejlede da sit charge :)

Jeg havde taget ca lige så mange wounds som dig på unitet. Men med T6 og 4+ save og 5 wounds, havde Morten ikke fået ram på lorden
De havde muligvis breaket, men med Initiativ 4 på unitet, havde jeg slået samtidig med en masse styrke 5 angreb fra mino'erne, og lorden havde lavet ~ 5 wounds
Så der havde ikke været så mange knights tilbage i det unit

Men hvad hulen. Så har vi lært det til næste gang :D

Christoffer

Fenris

Jeg tror vi gjorde det rigtige, men vi smed spillet væk med 2 vigtige charges som fejlede samt de -4 Battlepoint vi købte Favour of the Gods for.

Jeg syntes at vi ejede slagmarken fra tur 4

Men som du siger, det er lærepenge til næste gang