News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Saga o.l.

Started by Cazino, 09 June, 2016, 19:03:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cazino

Bliver der ( stadig) spillet Saga i klubben? Jeg har fået lidt lyst til noget historisk/ semi-historisk skirmish.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

TwoByFour

Jeg har en hær stående, og hvis Japan trækker lidt også har jeg tre warbands til Ronin. :)
Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

Cazino

Bushido fik mig til at spille Shogun igen, og købe Lone Wolf and cub, så jo.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

TF Riley

Jeg har nogle kelter til Saga, jeg gerne vil male. Så jeg er klar om 4-5 år...

Lukas Frederiksen

Jeg er meget nysgerrig på at prøve SAGA af! Jeg har endnu ikke nogen hær, men jeg har set der står en viking-hær i en skuffe i RT. Måske man kunne benytte sig af den, hvis den altså er stillet til rådighed, før at jeg går ud og køber min egen?

Sonny

Det er Tim's ( Rubber)  figurer, og jeg ved de står der for det samme. Men jeg er lige nu i tvivl om vi har reglerne liggende?

Tordenkuglen

godt at se der er nogle af jer i det mindste der er kommet igang :D

glæder mig til at møde jer her i weekenden :D SAGAAAAAaa...
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

Tordenkuglen

hhmmm ingen held :(

Stiller gerne mit Vikinge warband til rådighed hvis der er en der er frisk men mangler figurer :D
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!