News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Giant Fanatic 2016

Started by Renegade, 30 June, 2016, 15:57:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ville jeg deltage i verdens første (og sikkert største) Warhammer Age of Sigmar turnering med Generals Handbook opdateringen?

Ja - jeg har allerede booket weekenden i Sigmars navn.
31 (25.2%)
Nej - det er sgu en tynd kop te - selvom jeg og mine venner ikke har prøvet det.
71 (57.7%)
Måske - hvis oplægget er stærkt som Khornes Chosen.
21 (17.1%)

Total Members Voted: 123

Voting closed: 30 July, 2016, 16:07:11

Jazz_

Fedt. Håber jeg kan fange en plads selvom at jeg står i Athen og ruller terninger med de andre ETC-drengene :)

Møller

golddigger

Håber også på en plads :)

Men det vil selvfølgelig også være rart at kunne se restriktioner osv. inden man melder sig til, så man kan se, hvad man helst vil deltage med.

kpl.blutch

Det vil være rart at vide, hvor mange pladser der er at "slås om", til de forskellige spil :)

Christoffer

Psy3000

er det muligt at reservere/købe 2 når det går løs? da min mate ikke bruger PF?

mvh andreas

kpl.blutch

Quote from: Psy3000 on 29 July, 2016, 23:15:50
er det muligt at reservere/købe 2 når det går løs? da min mate ikke bruger PF?

mvh andreas

Hvor svært er det at oprette en profil ?

Christoffer

Nixon

Mon ikke billeterne kommer til salg udenfor powerfist.

Psy3000

han er bare mega doven. har prøvet i meget lang tid bare uden held :(

andreas

Kristian

Jeg tror godt at vi kan regne med at billeterne kommer til salg på fanatics hjemmeside.
Så man kommer ikke til at melde sig til herinde.
Konge af Lethian!

paaske

Det var da her inde sidste år.

Corran_dk

Quote from: paaske on 30 July, 2016, 12:32:12
Det var da her inde sidste år.

Nej det var det ikke.
Skaven Achievements List
GF17 Net Epic Armageddon Tournament Organizer - 2015
Epic ETC landsholdet - 2016/2017
GF18 Net Epic Armageddon Tournament Co-Organizer - 2016

Safran

Tør brøderne bræmer løfte sløret for om 40k bliver noget i stil af ETC eller ITC eller helt helt andet??? Ved godt i har travlt med ETC, men kunne være meget sjovt at finde ud af hvad hær der skal spilles iår til GF:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

paaske

Skovtrold

Quote from: golddigger on 29 July, 2016, 11:48:41

Men det vil selvfølgelig også være rart at kunne se restriktioner osv. inden man melder sig til, så man kan se, hvad man helst vil deltage med.

Restriktioner ? Hvilket spil spiller du ? 8th eller noget andet ubalanceret noget ? Der kommer da ikke restriktioner til 9th.

paaske

Det kunne der da godt, hvis man ønsker en anden type builds end til ETC.
Jeg håber da på at der kommer et eller andet. Det synes jeg er med til at gøre GF spændende, men helt forståeligt hvis der ikke kommer noget i år:)

kpl.blutch

Du kan da hurtigt lave nogle små restriktioner, hvis du vil undgå de værste ETC hær lister :)

Christoffer

Thomas Kyrsting

Hey alle The 9th Age spillere til GF.

Jeg er netop blevet hovedansvarlig for T9A til GF, og der kommer et turneringsoplæg op senest onsdag aften kl. 2300.
(så ca. en dag før billetterne bliver sat til salg)

Jeg glæder mig rigtig meget til at arrangere i år, nu hvor jeg har været spiller en hel del år :)

kpl.blutch

Ved du, hvor mange billetter der bliver til T9A, eller er det ikke afgjort ?

Christoffer

paaske

Rigtig godt at hære :)
Det bliver spændende at følge:)

Reaperman

Quote from: Thomas Kyrsting on 01 August, 2016, 20:02:25
Hey alle The 9th Age spillere til GF.

Jeg er netop blevet hovedansvarlig for T9A til GF, og der kommer et turneringsoplæg op senest onsdag aften kl. 2300.
(så ca. en dag før billetterne bliver sat til salg)

Jeg glæder mig rigtig meget til at arrangere i år, nu hvor jeg har været spiller en hel del år :)

Sådan! glæder os til oplægget

Anders
Anders Orkerkongen Westh

Zephyr

Nævner historien noget om hvor dette fantastiske oplæg står til at komme op?

Kristian

Uh, det lyder spændene  :)
Konge af Lethian!

AndersN

Fedt, Thomas!

Skriv hvis du er interesseret i at vende oplægget med andre, feedback eller input.
Jeg var med i teamet der lavede fantasy delen af GF warhammer nogle år tilbage - den med scenarierne og hvor man delte magic dice. Var vist den sidste i 7th :)
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Safran

Ville lige høre igen, er det igen iår åben for tilmeldingkl 00:01 "onsdag-torsdag"?
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

golddigger

Quote from: Skovtrold on 01 August, 2016, 14:07:44
Quote from: golddigger on 29 July, 2016, 11:48:41

Restriktioner ? Hvilket spil spiller du ? 8th eller noget andet ubalanceret noget ? Der kommer da ikke restriktioner til 9th.

Der er vel som minimum brug for at vide, hvor mange point, der spilles med. Udover det, så tror jeg det kunne være en idé at fjerne de mest grelle kombos (sky sloop spam, UD ambush spam, fx). IMO er den slags lister bare ikke sjove at spille imod...

El Rey

Der kommer nok også en hurtig T9A opdatering efter ETC så nogle af de værste builds ikke længere er muligere.