News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Panik. Kval skal flyttes.

Started by JP, 20 September, 2016, 12:33:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JP

Viborg gymnasium er nogen d...s og har lagt et arrangement i samme weekend som kval.
Enten skal jeg finde et andet sted at være eller også skal datoen ændres.

Er der nogen weekends jeg skal undgå?

Jeg vil prøve at finde et andet sted. Men ellers må vi finde en anden weekend hvor alle kan.

Tun

Dorner

Hej,

Jeg mener at datoen skal holdes fast.

Hvad med vi er i nogle af undervisnings rummene? Ellers anden lokalitet.

/Dorner
40K ETC captain 2015, 2016
40K ETC strategi og matchup 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019

princelarming

Første indskydelse - Fuck...

Anden indskydelse - lokationen er mindre afgørende end datoen. Folk har planlagt efter det, og en anden dato vi med sikkerhed lede til afbud fra flere deltagere.

Er der brug for hjælp til at finde lokation, og er man villig til at overveje andre geografiske områder end Viborg??
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Sigmaril

Jeg mener det er noget af det vigtigste at vi finder et sted, hvor alle bordene kan stå i samme lokale. At dele det op i lokaler vil dræbe stemningen for mit vedkommende.

Tulsa Doom

Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Verminaard

Arbejder på højtryk for at komme med et bud der hedder ETC-Kval i Slagelse, på samme dato.
Vi er som nogen har luret, i fuld gang med at stable 50 mands 40k turnering på benen til februar.
Og for os er det bare double up, og så kører det.

Lokaler er 2x ældre gymnastiksale som er forbundet med en lille entre, og hvor der ligger toiletter og bad lige imellem. De er store nok til 50 mand, om de kan holde flere kan jeg undersøge. Ellers har vi helt sikkert plads hvis vi inkluderer vores 2 andre lokaler.
Vi har i forvejen kalkuleret med terræn til 25 borde, og er en 5 borde fra at være der. Om det er 10 eller 5 borde vi skal producere er godt det samme.

Vi ligger centralt, du kan gå dertil fra stationen på 3 min. Vi har udover det vores 2 sædvanlige lokaler til sove arrangement osv.
Parkeringspladsen er lige udenfor lokalerne.
Der er 5mins gang til midtbyen, hvor man kan få VERDENS-BEDSTE kebab, og øl/mad whatever.
Jeg ved ikke om i selv skal ha Arne med.

Så er det kastet op.
Foretrækker selvfølgelig som alle andre at vi bare kan copy-paste JP, hallerne og kval direkte til et valgfri sted. Men det er nok ikke så realistisk.
Til sidst.
JP har final decision, if he doesnt like it, nobody likes it.

Mvh Rasmus

Kaltenberg

Lyder fedt Rasmus.
Synes det vil være en ganske fin løsning hvis det kan blive samme dato bare i Slagelse.

Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Tun

Enig. Datoen er meget vigtigere end lokaliteten.

corky

Det er altid lort at stå med sådan en situation.

I kan høre warm-up teamet om kontakt til STudstrup ved Herning, så flyttes det ca. 40 min syd på fra Viborg, de har gode rammer, som fint kan tage en holdturnering med 12 hold.
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Tulsa Doom

Der er også en række andre gymnasier i omegnen. Måske de vil kunne hjælpe.
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

JP

Jeg har nogle muligheder i nærområdet jeg prøver først. Hvis det ikke lykkes må vi se om der er andre byer der vil overtage.
Midt næste uge burde jeg have styr på om jeg kan finde noget.

Enig i at dato er vigtigere end hvor.

vejby

Quote from: JP on 20 September, 2016, 15:01:21
Jeg har nogle muligheder i nærområdet jeg prøver først. Hvis det ikke lykkes må vi se om der er andre byer der vil overtage.
Midt næste uge burde jeg have styr på om jeg kan finde noget.

Hvis det skal til en anden by, hvor mange m2 snakker vi så om?

(Jeg er gift med en gymnasielærer på Skive gym (30 minutter nord for Viborg), så jeg kunne da lægge et godt ord ind, hvis det kommer dertil.)
Maling 2023: 28/41 modeller

AlexBware

Datoen er vigtigere end stedet - Og fedt, at Slagelse-drengene kan være klar med plan C, hvis plan B mislykkedes.

JP

Jeg har skrevet til Viborg Ungdomsskole, så har nogle meget fede lokaler. Så dem håber jeg på.
Eller er der muligheder ved Houlkærskolen i Viborg eller Viborg Katedralskole. Alternativt Skive Gymnasium.

Lige så snart jeg ved noget, ved I noget.
Jeg vil naturligvis gøre hvad jeg kan for at holde Kval i Viborg (mest fordi jeg har købt en del ting til at lave plader og terræn af), men hvis det ikke er muligt skal Kvallen naturligvis et andet sted hen.
Håber der er forståelse for jeg skal bruge lidt tid til at udtømme de lokale muligheder.

- JP -