News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Warhammer 40.000

Started by Krøldrup, 08 September, 2016, 15:08:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sarke

Quote from: Krøldrup on 22 September, 2016, 16:03:11
Quote from: Sarke on 22 September, 2016, 15:50:22
Med kun 13 tilmeldte og ingen markeret betalt, med kun en måned tilbage. Risikere vi at det bliver aflyst?

Det fleste har betalt.

Men en håndfuld eller to mere ville være ønskværdigt.

Ja der kan jeg ikke hjælpe.
Jeg er faktisk selv nød til at melde fra :-[ Må efter en længere maler session konstatere, at jeg ikke kan nå at blive færdig. Så har ingen hær at stille :-\
40k Blog : http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=754.0

Look into my eyes try to see what I know
A twisted little journey through the path of psycho

Hare

Nonsens, det når du sagtens i dit tempo!

Sneakybamsen

Jeg betaler i starten af næste uge når lønnen er gået ind. Betalt.

Sarke: The emperor does not allow you to back down!

Mvh
Thomas
Emperor's Pride - Castellan

Bismark

Quote from: Sarke on 23 September, 2016, 07:19:49
Quote from: Krøldrup on 22 September, 2016, 16:03:11
Quote from: Sarke on 22 September, 2016, 15:50:22
Med kun 13 tilmeldte og ingen markeret betalt, med kun en måned tilbage. Risikere vi at det bliver aflyst?

Det fleste har betalt.

Men en håndfuld eller to mere ville være ønskværdigt.

Ja der kan jeg ikke hjælpe.
Jeg er faktisk selv nød til at melde fra :-[ Må efter en længere maler session konstatere, at jeg ikke kan nå at blive færdig. Så har ingen hær at stille :-\

Vil du låne en mechanicushær?
Gammel bitter mand i EP, og det tabte medlem af wu-tang clan

Quote from: RiccardoAnger is a human feeling... so it's alot like love.

MR

Hej Jens, jeg kan desværre ikke komme til EC  :'( Er på vej til USA når EC kører, så det må blive næste gang!
It became apparent that one reason why the Ice Giants were known as the Ice Giants was because they were, well, giants. The other was that they were made of ice.

Hare

Hej Krøldrup. Er der et minimums antal vi skal op på før det bliver til noget eller kører vi uanset hvad?

Kunne være rart at vide mht. kalenderplanlægningen...

/Kristoffer

Raktus

Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

gertinc

JA! Vi skal være flere, det bliver sjovt!
Jeg skulle ikke have scoutet...

Sneakybamsen

Emperor's Pride - Castellan

Krøldrup

Vi kører med det antal vi har. Jeg laver et nyt reklame push næste uge når jeg kommer hjem fra ferie.
"We're all stories, in the end. Just make it a good one, eh?"
— The Doctor, Season 5, Episode 13

Hare

Quote from: Krøldrup on 28 September, 2016, 16:18:44
Vi kører med det antal vi har. Jeg laver et nyt reklame push næste uge når jeg kommer hjem fra ferie.

Super! :D

Fuzze

Jeg vil også lege med. (skal bare lige finde noget hær frem hvis jeg kan finde dem for støvet)  ::)

Så havde jeg fundet hæren frem, og så får jeg en surprise rejse fra min storebror - som desværre gør jeg ikke kan lege med. :(

Krøldrup

Cutoff dato er ændret til dags dato. 5.okt. da den gode hr.Gade i dag har ændret i restriktioner for genestealer cult, hvis nogen skulle lyste at medbringe dem.

Waaargh

Jeg må desværre også melde fra. De der andre ting end Warhammer fylder for meget. Jeg beklager.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

MR

Jeg er tilbage på! Min rejse blev heldigvis udsat, så jeg stiller op med de dansende dræberklovne straight outta' det sorte bibliotek.
It became apparent that one reason why the Ice Giants were known as the Ice Giants was because they were, well, giants. The other was that they were made of ice.

Krøldrup

Quote from: MR on 05 October, 2016, 17:09:20
Jeg er tilbage på! Min rejse blev heldigvis udsat, så jeg stiller op med de dansende dræberklovne straight outta' det sorte bibliotek.

Godt.
Så virkede det at trække i trådende til den transatlantiske skolelærer organisation.

MR

Quote from: Krøldrup on 05 October, 2016, 17:52:04
Quote from: MR on 05 October, 2016, 17:09:20

Godt.
Så virkede det at trække i trådende til den transatlantiske skolelærer organisation.

Illuminati confirmed

Raktus

Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

wombattus

Vil gerne tilmeldes.  :D har betalt.
WHFB TK, O&G, Bret
40K BA, IG, Sisters, Genestealer Cult
Rules of Engagement Fallschirmjäger
og Blood Bowl!

Krøldrup

wombattus

Er det relevant hvilken faction man spiller? Jeg har ikke helt besluttet mig endnu, kommer an på mit male-engagement i den kommende måned.
WHFB TK, O&G, Bret
og Blood Bowl!

Krøldrup

wombattus

Jeg tror sgu jeg når at få min Genestealer Cult malet op til turneringen.. Glæder mig meget til at lege med dem.  ;D
WHFB TK, O&G, Bret
og Blood Bowl!

gertinc

Super! Jeg glæder mig til at se den nye 'cult.
Jeg skulle ikke have scoutet...

MR

Husk at sætte mig tilbage på listen Jens :)