News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Spiller søger hold eller hold søger spiller.

Started by JP, 05 April, 2016, 17:38:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gertinc

Spiller søger hold

Hej, for første gang i mange år er jeg ikke med på et hold til årets etc-kval. Det skal dog ikke afholde mig fra at ville med, så hvis nogen i sidste øjeblik mangler en spiller er jeg klar.

med venlig hilsen
Jens

edit: har fundet et hold .-)
Jeg skulle ikke have scoutet...

gertinc

Jeg ved faktisk ikke hvad vi hedder, men det er slagelsedrengene .-)
Jeg skulle ikke have scoutet...

Verminaard

Doktorevil

INTO:
Vi er 4 spillere som akut står og mangler en spiller. EDIT 10-10-2016, vi fandt en mand.

Vores kaptain Ghostdog, har forståeligt nok (da muligheden bød sig), valgt at stikke os alle i ryggen og skifte til et hold han mener kan bære ham til sejr. Ej, spøg til side, så har Ghostdog fulgt sine ambitioner og skiftet til et mere lokalt hold, således han kan få trænet og forsøge at vinde det næste ETC. Så al held og lykke til ham :)

Dog efterlader dette os med 1 mand for lidt. Hence why we are here....

Om holdet

Vi er 4 spillere, 3 fra Aarhus og 1 fra djævleøen. Vi er alle rutineret spillere med mange år i bagagen, og der har indtil og hen mod ETC været et stramt træningsprogram, masser af liste-ping-pong og matchup snakke.

Endvidere har vi i September en hold-weekend planlagt, hvor vi kan få øvet, snakket og generelt team-buildet.

Vi er et hold som tager turneringen seriøst og kæmper for at opnå vores hidtil bedste resultat.

Du skal ikke være bange for at kontakte os, da vi jo ikke kommer til ETC som 4 mand :) Vi guider, match-tailer og øver gerne så meget du kan trække ;)

Hvad skal du spille:

Som det ser ud lige nu, så har vi klare forventninger til, hvilken liste/codex du skal spille, så hvis ikke du lige har de store ideer endnu, så har vi noget til dig. Men da vi alle er ganske fleksible mht. hvilken liste vi selv spiller, så skal vi nok få dig roteret ind, om så du må overtage en af vores :)!

Kontakt:

Du kan kontakte mig her på PF, eller skrive på 61 68 84 63.

Mvh
Peter :)

mcpolle

If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Doktorevil

Som jeg svarede i mailen, så har vi få en lille uge siden fået fyldt holdet op :( Beklager.

mcpolle

If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge