News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Brætspil 26/11/16

Started by Malta, 23 November, 2016, 09:59:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Malta

Jeg er blevet tilbudt at kunne rykke mit brætspilsarrangement (https://www.facebook.com/events/356700034680656/) til Slagelse Figur- og Hobbyforenings lokaler. Der er sat Civilization på som tema. Det kræver mindst 5, helst 6-7 deltagere, hvis det skal være Avalon Hill's version (5-8 timer), men en anden mulighed er at spille den Civ, der er baseret på computerspillet. Hvis det at rykke arrangementet kan hjælpe til at samle nok spillere til en omgang Civilization kunne det være interessant. Vi er p.t. tre tilmeldt til min event, der gerne vil spille det. Jonas Hesselberg har udtrykt interesse for at deltage, hvis der spilles Civilization i Slagelse. Der skulle helst også være plads til at folk kan spille noget mindre langvarigt i løbet af dagen. Er der andre, som ville være interesseret i Civilization? Ellers andet, jeg skal være opmærksom på?

Nh

Jeg vil gerne være med, men jeg er ikke sikker på om jeg kan på lørdag.
Vender lige tilbage

Nicolai

Malta

Det bliver alt for kaotisk at lave om på det med så få dage tilbage. Men nu ved jeg, at det er en mulighed, der er værd at undersøge at samarbejde en anden gang. I december er det næppe relevant at holde noget sidst på måneden, så det bliver engang i løbet af det nye år, jeg gør forsøget. :-)

Dflame

jeg kigger ned forbi med noget maleing og malifaux

tror jeg skal have en kamp mod Danni