Rogue Trader Escalation League Part III

Started by TwoByFour, 21 August, 2016, 20:14:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TwoByFour

Så lad os holde en mini-tourney i Januar - jeg tænker i en weekend, så vi kan dedikere en lørdag eller søndag til affæren? :)

Hvilke weekender kan folk bedst i? For mit vedkommende er 14-15 Januar ret udelukket, men ellers burde jeg kunne reservere en dag alle weekender.

Og MW, det er en rigtig god ide, og den bliver implementeret næste gang. Jeg er slet ikke færdig med at arrangere liga'er - men der går nok lidt tid inden næste. Det virker også lidt som om folk er mættet en smule af Infinity lige for tiden, og det er jo fair nok. :)

Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

sukker

Tænker så længe tourneringen bliver planlagt og udmeldt i god tid, Så kan folk sætte et kryds i kalenderen før deres koner gør.
Gammel bly blog - http://young-lead.blogspot.dk/

Riflemen

Helst gerne direkt efter nytår der jeg planlægger ferie slut januar/starten af februar
Their number is legion, their name is death

Sonny

Jeg tænker hvis det er en meget lille turnering/ spilledag kan i jo nærmest planlægge det med en uges varsel. Skal der gøres lidt mere ud af at arrangere det, skal i nok hen i slut februar/ start marts for at det kan nå at være meldt ud i god tid. Man kunne jo evt. gøre begge dele!

sukker

2,3,4 og 9,10,11 er gode muligheder for mig.

Thunderlegs

Så lykkedes det endeligt...

Takker for en super fed kamp, og du er sku for sej birk at nå så mange spille med 2 stk. Babyer... hatten af.

Super fedt spil, hvor jeg endnu en gang lærte en masse. Tror terningerne var ok begge veje, var lidt uheldig med, at være en fra at klare nogle vigtige ting et par gange, men omvendt forlod critsne os begge til sidst i slaget. Og ja birk burst 5 gjorde ondt  :)

Spillet endte dog med at computeren bestemmer mest.

Thunderlegs vs grækerkaj (birk)
7-3 til mig og aleph.

Mange tak for spillet birk, og det vil jeg bestemt gerne gøre en anden gang.

TwoByFour

@Sonny: Jeps, det var ikke nogen dårlig ide med en tourney i marts stykker, faktisk. :)

@Sukker: Men det er ikke weekender?

Hvad ville folk sige til den 7. Januar?

sukker

Jeg er en tosse, jeg kan alle weekender i januar...

MW

D. 7 er et måske for mig, da jeg skal til fødselsdag om aftenen. Så det kommer an på hvornår turneringen slutter.

Thunderlegs

Jeg skal arbejde den weekend, så kan ikke der d. 7 Jan.

Regelridderen

Så fik Tordenbens Stål Falanx fundet modet til at stille op mod Aleph.

Den store computer gav dem dog en mulighed for at fortryde, da hun sendte sin ynglingssøn og falanxens leder Achilles over for at tilbyde dem at overgive sig - men de skød ham ned, som en hund i tur et!!!?

Og lige præcis derfor kan Aleph ikke lade falanxen få det fede legetøj. De er simpelthen ikke modne til at lege med naga'er, dasyu'er og posthumans - så med dem fik hun banket dem på plads igen.

Resultat : Regelridderen (Aleph) 6 vs. Thunderlegs (Steel Phalanx) 3.

Thunderlegs

Av av for en virus... Sikker sejr til Sigurd, og der var så lidt ting jeg lærte igen, ender jo med jeg kan reglerne i spillet:-).

Men fin kamp havde en følelse af at det var meget tæt i anden runde, men 3 var det en klar sejr til Sigurd.

Vil så sige jeg tog revanche i dag, da jeg endte med et spil battle royal med Lazar og Martin. Jeg fortryder så meget at jeg ikke optog, hvor meget de mobbe mig efter Martins første tur, der fjernede næsten en halv hær. Der blev ikke sparet med kommentarerne, og det blev så endnu bedre, da jeg smadre dem begge med en score der hed 8-0-0, for så var i ligeså rappe i munden, bare med forklaringer på hvorfor jeg vandt :) Nogle sejre er bare vigtigere end andre  :o

Godt nytår.

TwoByFour

Shit det lyder som en fed kamp Søren, jeg ville gerne have været der!

Hvordan ville folk have det med at holde den mini-tourney den 21?

Schaum

Den bliver nok også uden mig.

Tror vi skal længere frem for at folk kan på nuværende tidspunkt.

Så Rasmus, jeg tror det nemmeste er at du sætter en dato, og så må dem der kan den dag deltage.
Der bliver for meget kalendergymnastik i den ellers og pænt meget frem og tilbage for dig vil jeg tro.

just my thoughts :)

/Schaum

Sonny

Generelt med planlagte spilledage, synes jeg erfaringen siger: Få det planlagt, sæt en dato. Hvis kun en håndfuld kan deltage, så er det sådan det er, og så kan vi bare lave en dag mere senere. Det er typisk bedre at holde nogle flere underbesøgte spilledage og små turneringer, end gå og vente til det rette tidspunkt der aldrig kommer. Jeg kan smide bordene op med dags varsel, så det logistiske er sjældent et problem.

Thunderlegs

Nu tror jeg primært Rasmus´s intention er at det er dem fra ligaen der kan deltage, det er ikke ment som bare en turnering. Vi har haft lidt udfordringer i ligaen, derfor foreslog Rasmus at bare tage en dag, hvor vi mødes og afgøre løjerne  :)

Og grunden til jeg ikke kan, har intet med hvor langt henne vi er på året, jeg arbejder bare hveranden weekend, og det er ikke noget jeg kan tage fri fra. Så hvis det lander i min weekend med arbejde er det desværre udelukket for mig at deltage.

Riflemen

Skal også arbejde den 21ne desværre...
Their number is legion, their name is death

TwoByFour

Søren har fuldstændig ret, det var ikke tænkt som en turnering - så ville jeg også have været ude i lidt bedre tid med meldingen. :)

Men hvis den 21. ikke virker for folk, hvordan ser den 28. så ud?

Schaum

Jeg kan hverken den 21. eller 28.  :-/

Regelridderen

Og jeg er nu flygtet til Sydfyn, så en evt. Afslutning skal planlægges i god tid :p

Thunderlegs

sorry fik ik svaret men 28 er ok. Dog har Sigurd selvf. en pointe, måske vi skulle doodle og så bare tage den dag med flest?