Indkaldelse til genneral forsamling i klubben (MØDE PLIGT HVIS MULIGT) 1/3-2017

Started by smoelf, 06 February, 2017, 11:19:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

smoelf

MØDET STARTER KL 19 Men kommer man senere kommer man bare ind men tag hensyn
HOLDES i P20 (den uden skabene)
mødes sættes til ca 1-2 timer og derefter er der frit spil

Husk at skrive i denne tråd om man KOMMER ELLER IKKE (det er vigtigt!) og om man stiller op til bestyrelses poster (skal ikke meddeles på forhånd men det hjælper!)
og hvis man har emner eller punkter som skal tages op denne dag må de meget gerne sendes til mig via PM/Facebook eller i denne tråd (INGEN DISKUTIONER I DENNE TRÅD VI TAGER DEM PÅ DAGEN !!!!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dags orden

§ 5 Generalforsamling

5.1 Generalforsamlingen er foreningen Slagelse Figur- og Hobbyforenings højeste myndighed.

5.2 Ordinær generalforsamling afholdes én gang årligt inden udgangen af marts måned.

5.3 Bestyrelsen indkalder, med mindst 2 ugers varsel til ordinær generalforsamling med følgende dagsorden :

1. Valg af dirigent.
2. Formandens beretning.
3. Det reviderede regnskab fremlægges til godkendelse.
4. Valg af bestyrelsesmedlemmer.
5. Valg af revisor
6. Fastsættelse af medlemskontingent
7. Behandling af indkomne forslag.
8. Eventuelt.

5.4 Indkomne forslag skal bestyrelsen i hænde, mindst 1 uge før generalforsamlingen og forelægge skriftligt eller per mail.

5.5 Den endelige dagsorden og eventuelle forslag, vil blive opslået på Slagelse Figur- og Hobbyforenings hjemmeside/forum efter oprettelse af en sådan.

5.6 Afstemning afgøres ved simpelt stemmeflertal, dog kan dirigenten, når mindst en af de tilstedeværende medlemmer forlanger det, foretage en skriftlig afstemning.

5.7 Vedtægtsændringer kræver mindst 2/3 stemmeflertal af de fremmødtes stemmer.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stefan Svensson (smoelf)
Daemons / Skitarii
Fantasy Dwarfs
En masse bræspil

ChaosJens

Jeg kommer ( må nok heller)

PS jeg genopstiller selvføllig
40K: Orks, Orks og kun Orks
Fantasy: Chaos, Lizard, Ogre.
Har også: Orks/Goblins, Dark Elver, Bretonnia, Tomb Kings, Demons.

Sarkrim

Jeg kommer, og stiller gerne op som suppleant eller fuldt medlem af bestyrelsen.
Spiller:
40K: Imperial Guard

Arnfeldt

Spiller: 40k: ultra smurfs
D&D, Pathfinder
magic, starwars miniatures 
div. brætspil

smoelf

jeg genopstiller som formand men hvis ikke det stiller jeg op til alm bestyrelses medlem

Forslag :
1 ) droppe opslag om spille dage (onsdage og lørdage) på power fist og holde det til face book i stedet (men stadig bruge Power fist som et sted hvor opslag nemmere kan findes f.eks. større arrangementer!)
2 ) bede folk om af være bedre til af melde om de kommer til arrangementer Særligt lørdage (så vi ikke kun åbner for en eller to personers skyld)
3) gennem gå de brætspil vi har i klubben og tilpasse dem til nogle små hurtige spil som er nemmere af gå til (f.eks. 1-2 to persons spil, 4-6 flere persons spil som er nemme og hurtige af spille "ekspolig kittens, forsale osv.)
4)  blive mere synlige i nær og fjern området via arrangementer samt reklame ! (søge pulje hos Slagelse kommune ovs.)
Stefan Svensson (smoelf)
Daemons / Skitarii
Fantasy Dwarfs
En masse bræspil

smoelf

lille ændring

jeg træder tilbage som formand

men jeg stiller i stedet op til en af følgende poster : alm bestyrelses medlem eller næstformand
Stefan Svensson (smoelf)
Daemons / Skitarii
Fantasy Dwarfs
En masse bræspil

smoelf

I DAG INDEN KL 15 er sidste chance for at få forslag med på programmet

der kan dog stadig gives forslag til mig på selve dagen og der er mulighed for at bringe dem op under evt !

Stefan
Stefan Svensson (smoelf)
Daemons / Skitarii
Fantasy Dwarfs
En masse bræspil