News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Info om ETC boards - opdateret

Started by Troels S, 19 December, 2017, 10:48:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troels S

European Team Championship (ETC) er en årlig europæisk holdturnering, der vist bedst kan karakteriseres som EM i Warhammer.

På dette board koordineres den danske indsats i turneringen.

Dette board er åbent for alle, og er til åben diskussion om alt der har med ETC at gøre. Der findes yderligere boards, der i udgangspunktet er lukket, da der dér bliver diskuteret taktik, hærlister, m.m., som holdene fra de andre lande naturligvis ikke skal se.

Hvis man er nysgerrig, kan man få lov til at lure lidt med på, hvad der bliver skrevet om, selvfølgelig under forudsætning af, at man ikke deler det med "fjenden" ;)

Da listen over dem der har adgang efterhånden er blevet rigtig lang, har 40k holdet bedt om, at vi laver en ny liste. Så hvis du før har haft adgang, men ikke har det længere skal du "screenes igen"

Hvis man gerne vil være " ETC lurer", skal man lige "screenes" inden for at få adgang. Dette klares af El Rey for Fantasy folk  og AlexBware AlexBwarefor 40k folk.

Skriv til de to screenere, hvis du vil have adgang. Husk at skrive dit rigtige navn, så vi har en chance for at gennemskue hvem du er.

Med venlig hilsen
Troels
Moderator
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Tun

Skide godt arbejde, Troels. Mange tak for det

Gorlak

Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

zKoTTe

Jeg vil gerne komme ind i de der grupper for ETC holdet :)
Morten Juel Søndergaard

Krabby

Jeg vil gerne være lurer på 40k

Caw87

Vil også meget gerne være lurer  :o

AlexBware

Så skulle I gerne have adgang begge to (er screenet :) )

Pelveren

Hej,

Må jeg også godt lure med på 9th?

emilio

Jeg vil også meget gerne kigge med i 9th etc gruppen
Emil Krawack