News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Service Temp. Unavalible!

Started by Excelxor, 27 January, 2004, 22:56:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Excelxor

Nu er den for alvor gal igen. I løbet af den sidste 1½ uge har jeg mindst oplevet denne besked 1 gang, hver gang jeg logger på. Men da den som regel går væk når man opdaterer siden, har jeg ikke set det som det store problem, men!

1) Da jeg ville gå ind på PF i dag var det en lidt anden historie. Siden kom frem i første hug, og derefter gik det så galt. For at komme ind i general debat måtte der 4 forsøg til.
2) For at tjekke den første tråd måtte der 3 forsøg til.
3) For at gå over til Warhammer 40K måtte der 5 forsøg til.
4) For at gå ind i Køb og Salg måtte der 2 forsøg til.
5) For at komme ud på Forumets hovedside måtte der 11 forsøg til!
6) For at komme ind i General Debat måtte der 4 forsøg til
7) For at skrive denne tråd måtte der 7 forsøg til.

Det er, efter min mening 36 forsøg for meget. Så Thomas, hvis du lige gider at sende en "venlig" mail til din udbydder igen? Så vil jeg ihvertfald blive glad ;)

Peder

Jeg har haft samme oplevelse på det seneste.
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Broderen!

også mig.. 19 gange i dag!  :(

Broderen!
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Powerfist

Damn!!

Jeg har ogs? selv d?jet med det de sidste par dage. Jeg sender en mail med det samme. Jeg skal dog lige sige at jeg/Vi har v?ret p? udkig efter et nyt hotel de seneste dage. Er der nogen som kender noget til et godt sted? Jeg er ikke ligeglad med prisen, men vil gerne betale mere for bedre server!

Thomas "Powerfist" B?rentsen
Thomas Powerfist Bærentsen

Jenova

Så vil jeg helt klart anbefale, at du ikke bruger Web Hotel Danmark.

For et par ugen siden fik jeg et brev om, at de havde overtaget det firma der hostede min side, og at den ville blive flyttet over på deres servere, og jeg har bare haft problemer lige siden. :(

Først virkede passwordet ikke ordentligt, så var deres "99,9% uptime servere" lige nede i to dage, og nu kan folk der bruger Mozilla eller Netscape overhovedet ikke se min hjemmeside.

Så alt i alt tror jeg ikke, jeg gider anbefale dem  >:(
Jenova Painting -  Like watching paint dry

Miguel

Hej Powerfist...
Jeg har før, med gode erfaringer, brugt webfirmaet wannafind.dk

Så kig på det

MVH
Miguel