News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Warcon 2004

Started by Bash, 14 June, 2003, 21:51:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

Bash

Har I set at man allerede nu kan tilmelde sig?

http://www.figurspil.dk
/Bash AKA Jens Ole Pedersen

Claus Staal

Ja! Se hvem der er tilmeldt som nr.2  ;D

Kan da iøvrigt lige høre om 40K spillernes indstilling til næste år??

Skal det stadig være 2000P eller skal det reduceres til 1750 eller 1500, for nu at være mere i "takt" med de andre turneringer rundt omkring?

Er det noget I gerne så ændret af den ene eller anden art?

Da jeg formodentligt kommer til at arbejde i forbindelse med den ansvarlige for turneringen (måske), kunne jeg jo forsøge at påvirke i den ene eller anden retning?!!

Det skal eksempelvis bemærkes at der til næste år vil være en seperat "præmie" (trofæ) til turneringens bedst malede hær ... så kridt skoene og kom igang med jeres Emperors Children, Death Guard, VC's og hvad der nu ellers kan falde jer ind!!  8)

MvH
Claus
BING!

Claus Staal

Ahh glemte det sgu' helt!

Jeg vil da iøvrigt gerne opfordre folk til at tilmelde sig arrangementet allerede nu! Hvorfor?

Selvom der er et HELT år til at arrangementet løber af stablen, er det altid lettere at arrangere "lortet" når man har en god idé om, hvilken opbakning, der vil være omkring turneringen! Det gælder såvel indkøb (til kiosken), præmiestørrelse, antallet af borde, af terræn, etc.,etc.

Så med mindre du er ganske sikker på at WarCon slet ikke er din kop te, så benyt dog lejligheden til at tilmelde dig allerede idag!  ;D

/Claus

BING!

Powerfist

Hahaaa!!!

Se hvem som er p? som nummer 10!!
Nej jeg syntes ikke at der er noget spille m?ssigt som skal laves om. Det virker fint at man har 2000 pts, da man l?re at bruge dele af sin h?r som man normalt ikke villle bruge.
Det eneste man kunne t?nke sig var at arrang. lavede lidt mere fokus p? 40K.... Det virkede ikke som om at den del af turneringen bet?d specielt meget for folk som Volke og Chr.

Og Claus....... Jeg h?ber at "Bedst malede h?r" pokalen er fed..... Jeg har gjort plads til den ;)
Thomas Powerfist Bærentsen

Miguel

hmmm... jeg undrer mig mere over hvordan de kan kalde det et DM?  Det er hvist ik' så officielt, vel??

MVH
Miguel

Claus Staal

Quote from: Powerfist on 14 June, 2003, 22:31:41Nej jeg syntes ikke at der er noget spille mæssigt som skal laves om. Det virker fint at man har 2000 pts, da man lære at bruge dele af sin hær som man normalt ikke villle bruge.

Det er også den opfattelse jeg tidligere havde fået!

Quote from: Powerfist on 14 June, 2003, 22:31:41Det eneste man kunne tænke sig var at arrang. lavede lidt mere fokus på 40K.... Det virkede ikke som om at den del af turneringen betød specielt meget for folk som Volke og Chr.

Her vil jeg gerne "forsvare" Folke og Christian en smule. Disse to havde ret beset ikke noget med turneringen at gøre. Christian er ganske vist hovedansvarlig for turneringen, men har forlængst meldt ud, at han ikke vil stå for noget konkret i selve turneringen! Det ansvar er uddelegeret til andre personer. Problemet i 40K var at kommunikationen imellem Dommer og Ansvarlig havde været meget ringe (ligefrem ikke eksisterende)! Det sker ikke til næste år, hvor jeg ligeledes vil forsøge at grave i arkiverne for at finde mine "gamle" kontakter frem og lokke spillere til ... således at 40K turneringen kan blive væsentligt større end tidligere (forhåbentligt 30+ spillere) - Her håber jeg, at "I" vil hjælpe til!

Quote from: Powerfist on 14 June, 2003, 22:31:41Og Claus....... Jeg håber at "Bedst malede hær" pokalen er fed..... Jeg har gjort plads til den ;)

Well ... håber du også har købt en støvklud ... for pladsen kommer sgu'  nok til at stå tom i LAAAAANG tid  :o ;D

/Claus
BING!

Bash

Det der netop gør 40k turneringen på warcon til noget særligt, er det at man spiller med de 2000 point - Hvis man ikke gjorde det, var det ikke warcon.

Og med hensyn til restriktioner og andet der måske kunne spørges om? Ja, så kan jeg fuldt støtte op om Con'Christians mening der går på, at man på Warcon får lov til at spille med alt det de der pengegriske GW har fået solgt dig. Så jeg stemmer for at man gemmer restictioner og lignende til alle de andre turneringer.

Btw. Husk at flyers nok skal være tilladt igen.... Selvom jeg er blevet overbevist om at de ikke tjener sig selv hjem. (pis makine, powerfist tog den ned inden den skød første gang)

Hvis der er brug for flere hjælpende hænder melder jeg mig gerne frivilligt, Dog ikke under turneringen, da jeg agter at spille og også agter at gå hjem med den tungeste pokal i 2004.

Btw. havde I givet gravøren fri den dag ??? Der stod ikke meget på pokalerne.
/Bash AKA Jens Ole Pedersen

Claus Staal

Quote from: Le gypsi on 14 June, 2003, 22:38:02
hmmm... jeg undrer mig mere over hvordan de kan kalde det et DM?  Det er hvist ik' så officielt, vel??

Faktisk er det "officielt", dvs. var det ... ved ikke hvordan situationen er nu (har jo været væk fra spillemiljøet i en årrække).

GW gav "tilladelse" til at man promotede con'en som DM, fordi man på det tidspunkt endnu ikke havde planerne helt på plads vedr. Giant Fanatic, etc.

For mig at se er der ligeså meget DM over WarCon, som der er det over en hvilken som helst anden turnering i DK - dette gælder naturligvis også den anden vej rundt  :-[ ::) ???

/Claus
BING!

Claus Staal

Quote from: Bash on 14 June, 2003, 23:03:03Btw. havde I givet gravøren fri den dag ??? Der stod ikke meget på pokalerne.

Ok ... vil gerne lige tilføje, inden spørgsmålene begynder at hobe sig op, at jeg ikke havde nogen "officiel" del i arrangementet! Dertil har jeg ikke nødvendigvis nogen del i det kommende arrangement, meeeen kan da (i nogen grad) forsøge at påvirke og skubbe 2004 turneringen i en bestemt retning ... hvilken retning forsøger jeg netop nu, at pejle mig frem til  ;)

Hvad angår inskriptionerne, blev jeg faktisk også selv en del overrasket! Det plejer der sgu' at være?? Tjaaah ... han havde vel fri  :P

/Claus
BING!