News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Transport?

Started by ul, 17 March, 2007, 15:16:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ul

Nogen der er begyndt at overveje hvordan vi kommer der ned?

Det var vist noget med at i ikke var super tilfredse med toget sidste år?
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

Daniel

Jeg var sgu super tilfreds med toget. 4 mand og en ramme øl, det var sgu hyggeligt. Desværre gør øl at man skal tisse, ved jeg nu...

Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

El Rey

Hehe ja, jeg synes sku også toget var hyggeligt. Bare en skam vi ikke have strøm til PC'en, så vi kunne have set noget mere af det bæsex du have til at ligge på den Daniel.  ;D

Daniel

Jeg går ud fra at du tænker på Frank Hvam som skider i en kattebakke? Kent, jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen: Du har nogle underlige præferencer! :-)

I øvrigt var der jo et stik på toiletten som jeg så passende kunne besætte i halve timer af gangen.

Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

mcpolle

Synes også at toget var hyggeligt nok, men hvad så når vi kommer til Berlin, har de lavet en bus igen???

Og Daniel, du må husk en større flask næste gang :)

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Toget er hvis jyderne enest mulighed. Man kan komme frem for 349 kr. ved dog ikke tilbage. Normalt da de har et super tilbud på ruten i år. Ellers kan vi komme af sted med orage, som er lidt billigere tror jeg nok.

Ellers skal vi køre i bil derned, hvis nogen har sådan en. Wilhelm køber måske en her snart. Så det var også en mulighed.

Telmor

Lader til at Københavnerne flyver derned, da det ikke er meget dyrere. Vi mødes jo bare i Berlin, og jo der bliver arrangeret busser igen.

Mvh

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

ul

Telmor, er det dig der har styr på flyet? Hvilken afgang med hvilket selskab skal vi booke?
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

Vedel

Quote from: ul on 10 June, 2007, 14:46:35
Telmor, er det dig der har styr på flyet? Hvilken afgang med hvilket selskab skal vi booke?

Det mig der ordner transport og vi ved det ikke præcist endnu. Skal du flyve med os Ul??

Vedel
One rat to rule them all:-)

ul

Det er planen ja, jeg skal i hvert fald der ned samtidig, så det ville da helt klart være mest hyggeligt at følges ad.

Asger

Så har københavner patruljen, med dommer Ul, og nordmanden Christian Vestøl, booket deres biletter til Berlin.

Asger