News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Golden Templars

Started by Belial, 20 February, 2007, 10:35:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JP

Han er blevet mega cool.
Jeg kan se et skjold der hænger på biken, er det noget der bliver wargear eller er det bare en fluff-detalje?
Jeg kan godt lide basen, jeg bøvler selv med hvilken type baser mine bikes skal have. Så længe man ikke påstår at alle skal røre den i HtH er det vel ligemeget hvor stor den er.

Nu skal de snart luftes skal de ikke? Eller giver du Jasper en chance for at være den første?

- JP -

Belial

Skjoldet er kun fluff. Heraldry fra en svunden tid.

Eftersom en Chaplain har et 4+ inv. save gik jeg ud fra at ingen ville forveksle den med et combat shield eller andet. Hvis jeg lavede en Master eller Librarian ville jeg nok være mere forsigtig.

For ikke at skabe alt for megen spillemæssig forvirring tror jeg nu at han ender på en cavalry-base. Så er der ikke så meget bøvl... ;)

Jaspar skulle egentlig være det første "offer", men han er lidt hængt op for tiden, så måske går det ud over dig JP?

Mht. den blå farve så er jeg selv lidt i tvivl. Det er en super fed kontrast, men den virker for ren i forhold til resten af figuren. Måske burde jeg "svine" den lidt til?

MVH

Belial

Malmby

Når nu du ikke kan lide firkantede baser kan du jo selv lave cavalry baser med runde ender. GW har for en gang skyld en udemærket ide.

http://uk.games-workshop.com/spacemarines/basing-bikes/1/

Malmby
Sith Lord
Emperors Pride

Belial

Linket virker desværre ikke, eller også er der noget galt med hjemmesiden.

Jeg har allerede givet ham en firkantet base, så burde det ikke skabe spillemæssig forvirring.

Jeg er forøvrigt ved at eksperimentere lidt med GT Terminators:

Jeg ved godt at terminators ikke passer ind i det oprindelige fluff, men jeg kan bare ikke have en SM hær uden terminators. Det føles forkert.  :)

MVH

Belial

Belial

Lidt kedeligere, men mere spilbar:

MVH

Belial

@Malmby: Ok, så virker linket. Det var da en genial ide. Det vil jeg da lige eksperimentere lidt med..

Wonderer

Fed Chaplain. Fed lanse ;)
Lige pt. spiller jeg kun warmachine (Menoth), men jeg er ved at samle mig en WHFB Orcs & Goblins hær som side projekt.

JP

Quoteså måske går det ud over dig JP?

Jeg er altid klar.

Super fed Terminator forresten. Jeg kan godt lide at du har sat hans hjelm pynt op på rustningen. Det ser godt ud.

- JP -

Jacob

Ellers kan man jo også betale sig fra problemet.

Fra microartstudio.com:

valten

Fortsæt i den dur Belial, de er totalt seje dine figur, det er et fed koncept du køre med, kan skide godt lide den guld farve, plus den blå hvide er god til at bryde det hele med..... ;D
Male hånd tilbydes inden for FOW, LOTR, Star-Wars, ACW, AWI, SAGA. Tabeltop.

Hjemsiden

stranger

Hvordan kan det være at det ikke er disse gutter vi møder i in store? :)

Belial

Space Marines er en ok mellemhård hær, som kan være både sjov og udfordrende at spille med et AS system.

Hvis man skal have en reel chance uden AS skal man spille BT, BA, SW, Chaos, Eldar eller noget i den dur...

MVH

Belial

Excelxor

Ser mega godt :)

Eneste problem jeg har er så den firkantede cavalry base, der så jeg hellere den 40mm du startede med. Det synes jeg personligt passer bedre ind i 40K end den der fantasy base ;)

For at citere Deadman:
Quotedet er noget jeg personligt føler ødelægger det lidt..

Bare den anden vej ;)

Belial

Takker og helt enig.

De 4-kantede baser passer bare ikke ind. Jeg tror dog på sigt at jeg vil skaffe mig (eller lave) de der aflange runde baser. De er nu lidt fikse. 40mm basen er lige klejn nok til en motorcykel.

MVH

Belial

Gil

Jeg har lige lavet de første 2 afrundede cavalry bases til mine 6 bikes, jeg skal gerne tage nogle billeder imorgen når jeg laver nogle flere og så smide dem op i min blog sammen med billeder af projektet indtil videre.
Jaja jeg ved godt det er på tide, men sådan er det at være selvstændig. Masser af tid den ene uge, absolut ingen tid ugen efter  ;D
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Belial

Det lyder squ godt Gil.

Det er vist også på tide der kommer lidt gang i de andre blogs igen.

MVH

Belial

Tulsa Doom

Jeg har også lavet et par stykker og de virker ret godt. Det ser rigtigt lækkert ud i forhold til den firekantede og 40 mm. basen. Så det kan varmt anbefales.
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Belial

Super Simon.

Det må du lige vise mig på et tidspunkt. Så må vi se om jeg kan gøre dig kunsten efter.

MVH

Belial

Belial

Gemt, men ikke glemt.

Jaspar og jeg regner med at benytte 40K smiley sytemet til at bygge vores hære op efter.

Et kort glimt på min liste siger mig at jeg har alvorligt brug for glade smileys.

Muligvis kunne jeg tage en Devasator squad med en Razorback. Med den Razorback jeg har i forvejen giver det 2 x  :) indtil videre. Så mangler jeg en mere.

Så mangler jeg en mere.

MVH

Belial

Gil

Jeg har forresten lige købt nogen af de Microart baser, da jeg besøgte Fanatic i roskilde og vil bruge dem sammen med dem jeg selv har lavet.

Satser på at få billeder op i løbet af næste uge.
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Belial

Namme nam. Dem glæder vi os til at se.  :)

MVH

Belial

stranger

Angående bikes og baser, det link der nævnes længere oppe i posten virker, og de er faktisk kommet med et godt resultat ::)

Belial

Jeps. Det er en fin artikel (hjemmesiden var vist nede den dag jeg skrev - linket virker også fint for mig nu).

MVH

Belial