News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Deadline 14 Juli

Started by Asger, 13 June, 2007, 20:36:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Jeg vil lige sætte tidsperspektivet på så folk ved hvad de har at arbejde med. De åbne lister (Alt undtagen points cost, fanatics, magic items etc.) skal indsendes til arrangørerne senest d. 14 Juli. Hvis de kommer senere afsted er straffen at de bliver helt åbne lister, så alle kan se hele holdets præcise lister...

Udover det skal alle nok lige for en god ordens skyld læse/skimme hele regelpakken, som findes her:
http://abfab.net/index.php?option=com_content&task=view&id=108&Itemid=106

Når listerne så er indsendt kan vi jo se hvad de andre stiller med, og lave en konkret plan for match ups mod de 3-4 værste konkurrenter. Men det tager vi til den tid.

Asger

PS Der er derfor mindre end en måned, og der skal samtidig afvikles eksamen, roskilde og playtesting. Med andre ord; det er lige om lidt ;)

Asger

Så er der 9 dage tilbage, så det er vigtigt lige at få afsluttet de sidste hær diskussioner.

Jeg er på ferie fra søndag så jeg kan ikke stå for at samle listerne og sende dem ind, så det er der en anden der skal gøre. Husk at alle lister skal indsendes i to eksemplarer, et med alle detaljerne og et med alle magic items og andre hmmelige ting taget ud af den. Inklusiv selvfølgelig points costs.

Asger

PS Jeg skrev oprindeligt deadline d. 12 juli, det er nu rettet til det korrekte som er d. 14 juli.

El Rey

Jeg skal nok sende dem videre. Kan vi ikke lave en tråd herinde med de færdige hær, så kan jeg sende dem videre nå de er postet her. Så kan de andre også lige se dem efter for fejl mm.

Grøfte

hvad med at lade Ask sende dem så vi ligeså stille introducerer ham som kaptajn

Asger

Så skal vi lige have Asks email så vi kan sende dem til ham.

Asger

Telmor

Hvem indsamler lister? Er det Ask, og i så tilfælde hvordan giver man ham listen?

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

mcpolle

Jeg har et test spil mod Jan på Lørdag, er det ok jeg sender min list ind på lørdag, eller er det for sent??

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Gulbech

Hej Alle

Jeg har været på ferie indtil nu, hvis jeg skal sende dem ind, kan en så ikke lige forklare hvad der skal gøres?

Mvh Ask

askgulbech@hotmail.com
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

ul

Du skal sende to filer til Jedy's email (jedyknight@poczta.fm)

Først fil skal indeholder alle rosters, med magic items, og alting. Army builder html format er perfekt

Anden fil skal være en tekst fil der indeholder allelisterne hvor at magic items, og andre skjulte ting er fjernet.

Det skal ske idag, eller listerne bliver åbne.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=18578.0
Der er postet nogle af listerne.
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.