News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Taktik i mod de forskellige lande.

Started by Asger, 23 July, 2007, 17:21:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Rey

Hey det var dig der sagde jeg ikke skulle poste flere lister her. Så tag og find ud af hvad du mener!

Asger

Jeg mener da præcis hvad jeg skriver. At det kunne være rart at se dig tage enten initiativ eller ansvar, det har vi også snakket om på msn.

Jeg kan huske forkert, men det jeg bad dig om at stoppe med var vist bare at copy paste lister i blinde. Måske ledte jeg efter en plan eller tanke med det hele, jævnfør ovenfor.

Det vigtige er sådan set at finde ud af hvordan vi vælger at køre det til næste år, og den bedste måde at komme frem til det er nok at snakke om det i Polen når vi alligevel er samlet, så det kan egentligt godt vente...

Asger

PS Har lige tjekket, jeg huskede rigtigt.

El Rey

Synes sådan set det var fint hvis vi postede alle holds lister herinde. Men det synes du så ikke, fair nok. At du så mener vi skal lave noget med Sverige er også fint. Men da du jo selv har adgang til det lukket board, kan du jo også tage selv at lave noget i stedet for bare at brokke dig konstant!

Hvis du have lad mig gøre det på min måde, i stedet for at brokke dig,  have Sverige været poste her. Så kunne Polle have lavet hans match ups.  Nu er der hvis ikke meget i det at være kaptajn, man skal ikke være champion og vi er jo alligevel fælles om at beslutte det der nu skal besluttes. Så alle har ligesom et ansvar for der sker noget ikke kun en person.

Jeg synes det er fint du har taget intertiv til at lave noget. Men jeg er træt af at høre på dit brok hele tiden. Nu har de fleste af os andre jo prøvet det før, så vi ved godt hvad der venter. Jeg synes vi er fint forbedret som det er nu. Det med at lave match ups osv. Er fint nok, men nok lidt spildt. Det bliver nok noget vi alligevel først finder ud af når vi står dernede og skal til det. Det er jo også svært at sige hvad de andre gør. Og vi ved jo godt hvad er et godt eller dårligt match ups på forhånd. Så lad folk kigge på et land og lad dem da også skrive hvis de vil. Dog vil jeg heller snakke om det på vejen derned eller når hele holdet er samlet.

Det som jeg tror er vigtigt at kigge på er de champions dueller, som vi skal vide i forvejen om vi skal lave eller ej. Samt hvad vi gør ved mange af de gunlin armies som jeg synes der er.

Vedel

Jeg laver Tyskland imorgen, da Daniel har fået stjålet sin comp.

Vedel
One rat to rule them all:-)

Asger