Dragons Lair miniturnering s?ndag den 19. august

Started by GoldenDK, 10 August, 2007, 03:52:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GoldenDK

Hejsa allesammen. S? er det tid igen.

BEM?RK: Vi starter 9.30!

Tid:? ?S?ndag den 19. august
Start klokken 09.30. Jeg regner med, at vi slutter omkring 1900.
System: WHFB v. 7 - 3 spil efter swiss draw.
Point: 2250
Pris: 25 kr. pr mand. Vi er denne gang sponsoreret af GW, s? pr?mierne bliver lidt st?rre end vi er vant til. Dette vil blive justeret i fremtiden, hvis det er det folk ?nsker.

NOTE: Pr?miernes st?rrelse er baseret p?, at vi bliver 14-16 stykker. I s? fald, at vi bliver markant f?rre bliver pr?mierne indk?bt ganske som vi plejer.

1. pr?mie: 2 regimentsbokse
2. pr?mie: 1 regimentsboks.
3. pr?mie 1 blister.

De kr. 25 vil g? til at k?be en pokal, hvor vi kan f? vinderens navn indgraveret i efter hver turnering.

System: Jeg har fors?gt mig med at ?ndre lidt p? smilie systemet.
Dogs of War er ikke tilladt i ikke-dogs of war h?re (for nemheds skyld). Kun h?rb?ger (og Chaos Dwarves) er tilladt denne gang indtil jeg kan tage mig sammen til at lave til SoC h?rene. Kommer de op inden turneringen er de naturligvis tilladt.
Choices der ikke er n?vnt er orange. Eksempler er en Vampire Count eller 14 High Elf spearmen.

Derudover vil der blive anvendt Winds of Magic som vi har pr?vet f?r.

Wanted

Jeg s?ger en standin spiller i tilf?lde af,? at turneringen bliver fyldt op (eller du er all-around good guy) som kan tr?de ind i det tilf?lde, at vi bliver et ulige antal.

Til geng?ld tilbyder jeg bestikkelse i form af en sodavand eller to p? dagen. Samt naturligvis gratis deltagelse i selve turneringen s?fremt behovet opst?r.

Winds of Magic:
Hver magifase sl?r spilleren hvis tur det er 3 terninger. Summen er det antal powerterninger der m? bruges i den fase kaldet The Winds of Magic. Tomb Kings kan altid bruge 1 terning mindre.
For hver magiker din modstander har med m? du sl? The Winds of Magic slaget om en gang. I denne sammenh?ng er en magiker en karakter, der har mulighed for at k?be dispell scrolls eller lignende items (deamon powers, rune of spellbreaking mv).

f.eks: Din h?r genererer 14 terninger(!) og du sl?r heldigt i dine to f?rste ture - 11 og 13. I tur tre sl?r du kun 7 og v?lger derfor at sl? slaget om - du f?r nu 9 istedet, hvilket du m? acceptere. Du har nu et reroll tilbage til de sidste 3 ture.
Bem?rk,at i dette eksempel har spilleren ikke kunne bruge alle sin terninger i de 3 f?rste ture.

Bounds t?ller naturligvis for terninger som s?dvanligt.
Deltagere:

Stand-in: Bent Ejaas.

1. Karl
2. Lars
3. Knuth
4. Hammer 1
5. Hammer 2
6. En meget tr?t Tobias.
7. Kristoffer
8. Jacob
9. Mircutt
10. Jens T.
11. Jacob
12. Jacob B.
13. Christoffer
14. Andreas
15. Frederik
16. 

Knuth

As i walk through the vally of death, I close my eyes and imbrace the darkness. I see my fallen brothers on the far bank of the river Styx, as the they salut me. "Welcome brother"
- I'll stop here.
- Stop? No you have further to go!

Bent Ejaas

Hep, Bare kald mig for stand-in spilleren. så må vi lige finde ud af hvad jeg i så fald kan/skal spille af hær.  :)

Ses, Bent

Hammer

Azrael

Fårk om jeg kommer hjem kl 5 om natten, jeg trænger helt sikkert til noget warhammer efter en uge på kreta.  8)

Sign me up!

Tobias - som håber på at han kan nå at se restriktioner inden han tager afsted.

Hammer

Ellers skal jeg nok bikse en liste sammen til dig :D Jeg ved jo du har masser af saurus!

Twilight

Kristoffer Nicolajsen, Århus.

Azrael

Quote from: Hammer on 10 August, 2007, 12:50:57
Ellers skal jeg nok bikse en liste sammen til dig :D Jeg ved jo du har masser af saurus!

Haha yes, og skink cohorts og jungle swarms! Bliver jo næsten som til nifcon ;)

Knightofni

Caleidoscope

Jeg vil godt komme og prøve mine Imperiale Skydegalninge

Med Hævnlig hilsen
Jens Th.
1-2-5.....three Sir!...three!....BOOOOOOM...Amen

Knightofni

jacob bjelgart

Year of the elves you pussies?
Where's the challenge in that?
Year of the greenskins baby!
I aim to loose with style

Prince Chrilli

Hey Karl, hvordan betaler vi  ???

Anyway, skriv os på listen:

Christopher Ebbrecht (Prince Chrilli)

Andreas Pedersen (Hard94)

Azrael

Du kan ikke nå at smide et smiley system sammen til southlands listen?  ;D

Hammer

Hvornår kan vi få et preview på systemet?

Knuth

As i walk through the vally of death, I close my eyes and imbrace the darkness. I see my fallen brothers on the far bank of the river Styx, as the they salut me. "Welcome brother"
- I'll stop here.

Hammer

Okay ser cool nok ud. Kan ikke lige overskue ændringerne men brets og øgler har da vist fået et slag i hovedet.

Hvad DOW i ikke DOW hærer? Albion Items? Hydra varianter?

Fre-de-rik!

.!.*-*.!.

Prince Chrilli

GoldenDK

Woodies og højalferne er oppe. Havde blot glemt linket i venstre side.

QuoteOkay ser cool nok ud. Kan ikke lige overskue ændringerne men brets og øgler har da vist fået et slag i hovedet.

Hvad DOW i ikke DOW hærer? Albion Items? Hydra varianter?

Brets har fået et slag - kan ikke klare allmounted hære.. Øglerne er bevaret, men til gengæld har mange andre fået et skub opad i kurven, specielt da mere magi er tilladt her. 

DOW er kun deres egen hær, mens albion og hydra varianter vil jeg overlade til 6. editions fortabte tåger.....

QuoteDu kan ikke nå at smide et smiley system sammen til southlands listen?

Jeg skal se hvad jeg kan gøre. Ved dog ikke om du kan nå at se det inden du rejser (hvis ikke du allerede er taget afsted).

Andreas Pedersen

***HEIMDELL HARLEQUINS SUPPORT***
painters pledge Painted:60 brought:100 (og det er kun for 09!!)

GoldenDK

Knuth

Hej Karl, er det en fejl at netlings på en highborn ikke koster en  :(
- I'll stop here.

GoldenDK

Andreas Pedersen

***HEIMDELL HARLEQUINS SUPPORT***
painters pledge Painted:60 brought:100 (og det er kun for 09!!)