DL Miniturnering i 40K Søndag den 16. September

Started by Twilight, 07 September, 2007, 10:45:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Excommunicate

Jeg tager lige tørnen og er den første, der siger: Tak for 3 gode spil gutter! Skide hyggeligt.

Og til de intersserede, top 3:

1. Kristoffer Nicolajsen 50pts
2. Andreas Knuth 40pts
3. Simon Darre 38 pts

For en redegørelse af min oplevelse af turneringen kan I jo lige smutte forbi min blog og give en kommentar med :)

Simon

Twilight

Jeg vil også være med.

Tak for en hyggelig dag. jeg håber alle havde gode spil.

Personligt kan jeg kun sige at jeg havde 3 gode og hyggelige spil.
Til næste miniturnering vil der dog være et andet AS, og jeg vil ikke spille sisters. jeg brugte chancen for at teste min GF hær, og det ser ud til den virker som den skal.

Håber alle havde en god dag :)

/Kristoffer
Kristoffer Nicolajsen, Århus.

Fah Uhl

Quote from: Fah Uhl on 07 September, 2007, 14:12:40
Jeg er med. Jeg vil prøve at opnå positive point!!

Det Lykkedes!!!

Mange tak for en hyggelig dag, vi ses næste gang!
"The mind is like a parachute - it doesn't work if it's not open - Frank Zappa

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Knuth

Hej drenge, det var sgu hyggeligt som altid. Men ville sige at witch hunters står stærkt med GFX IASL systemet.. Mig som altid næsten bliver nr. shock når vi spiller 40k  ;D Men håber som altid, dem jeg har spillet imod, har hygget sig ligeså meget som jeg har..

Ser frem til næsten gang, endnu en gang, tak for denne gang drenge.
As i walk through the vally of death, I close my eyes and imbrace the darkness. I see my fallen brothers on the far bank of the river Styx, as the they salut me. "Welcome brother"
- I'll stop here.
- Stop? No you have further to go!

Morten Petersen

Også en mange tak for en hyggelig søndag fra mig.

Havde nogle gode spil, specielt mod simon, som det er lang tid siden jeg har spillet imod. Også tak til terminatorhelvedet. Utroligt hvad en enkelt chaplain kan tæske og en 1 på terningen kan betyde ;D Og tak for kampen til Erik. Forståeligt at du tabte, da du er nybegynder. Havde det ikke været en turnering, hvor jeg gik efter en 3. plads, havde jeg kommet med gode råd undervejs. Beklager. Dog utrolig heldigt med det skide hunter-killer missile. Har sgu aldrig set sådan en pille en crusader ned før. Og så i tur 1. Men sådan går det når man spiller terninger ;D.

Og til Simon. Jeg skulle have haft den 3. plads! :) Sølle 2 point. Hvis jeg havde fået langt de 4 hærpoint, som jeg ikke brugte i min hær, til havde jeg fået den. Synes egentlig godt man kunne have gjort det  ;D Min hær var jeg meget mere fair :D

Men mange tak for en god dag og glæder mig til næste miniturnering

Bedste hilsner

Morten PeTersen ;)

PS. WH er ren snyd til dette AS
The light of the end of the tunnel may be a oncoming train!

Knuth

Nej WH er bare en overset hær, de er total top nice  ;D Calidus for the win!
As i walk through the vally of death, I close my eyes and imbrace the darkness. I see my fallen brothers on the far bank of the river Styx, as the they salut me. "Welcome brother"
- I'll stop here.

Morten Petersen

WH er ikke overset. Bare en dyr hær at anskaffe. Og vil nærmest sige, at de ingen restriktioner har i dette AS, så på den måde kan det godt være, at Hoppe har overset dem ;D

Overvejede selv at spille med dem, da jeg så det AS. Men valgte, at spille mariner da jeg (næsten selv) kunne stille hæren med wysiwyg. Ingen vindicare som exorcist til mig ;D. Bestemt den eneste grund jeg valgte SM (indsæt "Right that is" med nikkende hoved her) ;)
The light of the end of the tunnel may be a oncoming train!

Knuth

Haha ja ja Morten  ;D min vindicator skød bare mange små skud.. "Puryfi the heretic"

Men ser også selv det økonomike problem i hæren, den er sgu ikke helt billig at anskaffe. Især med alle de melta og h. flamer ens tøser skal løbe rund med  ;D Vilket jo er helt vildt snyd, at de kan.  ::)
- I'll stop here.