News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

News streamer

Started by VonPanne, 13 March, 2008, 16:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonPanne

Den news streamer der sidder øverst på forsiden af forummet bliver opdateret med hvad vi nu lige falder over på vores færden på forummet. Vi kan dog sagtens overse ting som alle burde have en chance for at se, så derfor er alle brugere ganske velkomne til at komme med forslag til news streameren. Forslag bedes sendes i en PM til mig.

Mulige forslag:

- Hvis I f.eks. følger med i en tråd som er særligt interessant eller sjov så giv mig et heads up. Det kan også hjælpe brugere der måske kun lige besøger forummet kort tid ad gangen til tråde de måske ellers ville overse.

- Hvis du er turneringsarrangør og tilmeldingerne starter eller fristen er tæt på, så giv besked om det.

- Projekt "Mal en handske" har vist stået stille lidt, men hvis den kommer i gang igen, så giv besked når det er opdateringstid.

- Hvis du ved med sikkerhed hvornår en ny udgivelse (army book, codex, etc.) kommer, så giv besked.

- Nyheder der generelt er relateret til figurspil.

- Etc.

VonPanne
Moderator

SpecialOne

Hej Powerfist

Jeg er på en mission om at få TRC - Taastrup rollespilsklub på landkortet, også på powerfist. Når jeg får os oprettet under klubber, og smidt noget fyld på, så vil det være være vildt fedt hvis I vil smide op på jeres news streamer at vi findes.

vh
Steen Johnson aka SpecialOne
Formand TRC
There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who don't...

Ryback

Det skal vi nok gøre. Bare sig til, når du er klar.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride