News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Flybilletter fra jylland

Started by Hammer, 27 March, 2008, 12:21:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hammer

Eftersom ingen har sagt noget imod det så antager jeg, at det er okay jeg arbejder på flybilleter for os der kommer fra jylland.

Derfor vil jeg gerne have, at alle der ønsker at flyve sammen fra jylland lige giver lyd i denne tråd.
Et hurtigt blik på nettet siger at Ryan air fra billund til Milano(men garanteret en mindre lufthavn udenfor) er langt det billigste. Den nøjagtige pris afhænger af deres 100 forskellige gebyrer, men før gebyrer så lå prisen omkring 230 kr såfremt vi flyver på mandage. Ryan air flyver ikke fra Ålborg og ikke til Milano fra Århus.

Alternativt er bologna lufthavn, hvor arrangørerne gerne ser vi ankommer, men så ryger vi meget langt op i pris i forhold til Ryan air.

Hvornår vi tager afsted påvirker prisen og antallet af ledige pladser på flyet så måske vi snart skal have taget en beslutning om hvor længe vi ønsker at være i Italien?

El Rey

mcpolle

Jeg skal også med :)

Jan har allerede booket sin billet.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

MaRV

Hej

Vi er nok 3 stk 40k spiller, der også gerne vil med. I må gerne lige skrive til mig inden I bestiller.

Mvh Uffe

Gulbech

Skriv lige til mig inden i bestiller, kan godt ske jeg også skal med fly.

mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

MaRV

Vi er 3-5 40k folk (Simon, Mig, Troels + evt kone, evt Ask), der gerne vil med. Jeg har bedt dem om oplyse, hvad de synes passer bedst med hvilke dage, der skal være afrejse og hjemkomst.

Mvh Uffe

paaske

Hej!
Tobias og jeg er også klar på at tage derned til deres side event. Vi er klar på at tage derned et par dage før så vi også kan få lidt ferie ud af det :)

Mvh Kaare

Azrael

Eller rettere: Jeg er kun med på at tage derned et par dage før :-)

Hammer

Jeg kan ikke overskue hvem der vil afsted hvornår, med hvor meget bagage og hvorfra så det bliver altså op til den enkelte selv at booke sin billet.

Her er et eksempel fra ryanair.dk

Going Out

Adult 69.00 DKK 06 Aug 08 Flight FR4723

Depart 12:20 Billund (BLL)

Arrive 14:20 Milan (Bergamo) (BGY)

Coming Back

Adult 99.00 DKK 11 Aug 08 Flight FR4722

Depart 09:50 Milan (Bergamo) (BGY)

Arrive 11:55 Billund (BLL)

Pricing
Billund (BLL) to Milan (Bergamo) (BGY)  206.45 DKK
Milan (Bergamo) (BGY) to Billund (BLL)  221.60 DKK
Fees, Services and Travel Insurance 
2 x (1 Checked in Baggage) 136.00 DKK
2 x (Airport Check in) 60.00 DKK
Total Payment Amount
Excluding handling fee 624.05 DKK

Det er altså for 1 stk. baggage der skal checkkes ind med max vægt 15 kg. Der er ingen forsikring eller mad. Der kommer et handling fee oveni på 3-5 £

mcpolle

I skal være opmærksom på at billeterne, er minus de forskellige taxes, alt i alt at tage afsted fredag og tilbage mandag koster med 1 task hver, ca.1000kr

Jeg skal igang med at booke denne uge, før de begynder at være dyrer..

Sige til hvis i skal brug et.

Polle

Paul "Polle" Bridge

Vedel

Uddyb venligst. Som jeg ser det prisforslag Hammer har lagt op, så er både baggagetransfer og lufthavnsafgifter inkluderet.
Jeg synes også vi skal bruge en time eller to i weekenden på lige at få flybilleterne endeligt på plads, så de kan blive bestilt. Er der internet forbindelse der hvor vi skal være?

MVH Vedel

Quote from: mcpolle on 08 June, 2008, 22:19:21
I skal være opmærksom på at billeterne, er minus de forskellige taxes, alt i alt at tage afsted fredag og tilbage mandag koster med 1 task hver, ca.1000kr

Jeg skal igang med at booke denne uge, før de begynder at være dyrer..

Sige til hvis i skal brug et.

Polle
One rat to rule them all:-)

mcpolle

god ide, lad os gøre det.

Polle

Paul "Polle" Bridge