News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Opgaver...

Started by Asger, 26 February, 2008, 23:26:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcpolle

hvis du har tid og overskud må du da meget gerne..

Asger hvad med at kontakte englændere ogfinde ud af hvor de er henne??

Kunne være rart at være i nærheden af dem, og måske spørg italianerne hvis der er muligt for  at lån nogle borde og terrain

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Hammer

He he det tænkte jeg nok  :D

Jeg vil godt kigge på det.

mcpolle

Jeg har postet på TWF, og spurgte  om at vi kunne evt lån et par borde og lidt terrain, ellers hvis der er mulighed for nogle pick up games et par dage inden.

Polle

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Ved at Nordmændene også overvejer at tage derned lidt før og gerne ville hænge ud med os og opsuge noget af vores Warhammer zin.

Azrael

Hej igen,

Jeg har snakket med ham der står for udlejning af lokalet, og bookingerne for juni/juli er så småt begyndt at tikke ind, så det vil være det bedste hvis i snart fik fastsat en weekend..!

Jeg regner med at det kommer til at koste ca. 500,- for hele weekenden.

Baren (dvs køleskabet) kommer i selv til at betjene, der vil blive købt øl og shots ind. Det er som sagt 1 for 5,- og 3 for 10,- af begge dele.

Lige ved siden af ligger der et pizzeria og en fakta.

Der er ikke noget toilet i rummet, men jeg regner med at vi kan betale os fra at låne et toilet i en af lejlighederne, det er inkluderet i de 500,-.

Spørgsmål? :-)

Mvh,

Tobias

Jan D'Souza

Vil du skrive os på i weekenden d. 20-22 juni?

mcpolle

denne weekend passer også mig fint ;)

Polle

Paul "Polle" Bridge

Azrael

Det er hermed gjort.. i har det helt sikkert i den weekend! :-)

Hammer

Mht. fælles bolig så har jeg opgivet at finde noget der er stort nok og som ikke ligger langt uden for modena. Der er så hotelværelser og hostels tilbage, men man skal vist snart til at finde noget. Som det ser ud nu så må det være op til den enkelte at finde ud af hvor og hvornår man vil bo. De italienske arrangører er ikke rigtig til at komme i kontakt med, så om der er mulig for at spille noget warhammer op til selve turneringen er meget usikkert.

Der er vist flere hold deriblandt normændene der ankommer onsdag den 6. august så det ville måske være passende for dem der har tid at satse på denne dato. Hvis der ikke er mulighed for warhammer så skulle der blive MEGA varmt så vi kan vel altid hænge ud i solen med nogle kolde øl!

Jan D'Souza

Hmm. Mine eksamener bliver ikke flyttet alligevel, så kan ikke d. 20-22. Skal vi prøve at finde en anden weekend eller vil i game der? Jeg synes at kunne huske at Paul ikke kan weekenden efter og Wilhelm ikke kan i Juli.. Det begynder at blive svært!