News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Flybiletter - fra KBH

Started by Asger, 06 May, 2008, 23:36:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asger

Til alle skal vi finde en afrejse dag. Jeg er desværre grundet arbejde blevet nødt til at vente med at tage afsted før fredag, men det skal jo ikke afskærre jer fra at tage tidligere afsted. Jeg skal også hjem igen mandag, eller senest tirsdag morgen.

Vedel, du nævnte (under pres ;)) at du ville kigge på nogle KBH biletter på et tidspunkt, står det stadig ved magt? Har du en ide om hvornår?

Mvh
Asger

Vedel

Jeg vil og skal nok gøre det. Hvad siger Troels? Hvornår kan du tage afsted og hva dmed jyderne?

Vedel
One rat to rule them all:-)

Troels C

Troels har ikke fået snakket med sin kæreste endnu om ferie. Men umiddelbart lyder det herligt at tage der ned nogle dage før og skubbe bly, drikke sig fuld og slikke sol!

Troels

Jan D'Souza

Jeg tager afsted fredag med Mette Marie og Olivia... Så der skal ikke tænkes billet til mig.

Asger

Jeg har lige arbejdet på at få flyttet nogle vagter, og det lader måske til at jeg kan nøjes med at være hjemme igen onsdag aften/torsdag morgen (jeg vender tilbage så snart der er svar). Jeg kan dog stadig ikke tage afsted før fredag, hvor jeg ville foretrække en tidlig afgang...

Vi kan også tage afsted hver for sig, og hjem igen når det passer en, kunne bare være hyggeligt at følges :)

Asger

Vedel

Så der tjekket lidt op på flybilletpriser og hvor hjernedødt det end lyder, så tror jeg det kan betale sig at flyve fra Billund???? :o

Afrejse 8/8-08 fra KBH med hjemrejse 11/8-08 med Sterling: 1398,-

Samme tur kan med Ryanair fra Billund fås til under 500,-

MVH Vedel

Troels C

Ska vi ud og hjem samme dag ;)?

El Rey

Så kan vi jo også flyve sammen hvis det er.  :)

mcpolle

Synes at det kunne være hyggeligt at tage afsted sammen, men kunne være smart at finde ud af det meget hurtigt, før priserne stiger.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Asger

Det er fint med mig at flyve fra Billund hvis det kan passes sammen med togtiderne til og fra KBH, og alligevel er billigere. Jeg er ikke så sart hvad rejse tid angår.

Asger

Vedel

Er jeg heller ikke. Problemet ligger så vidt jeg kan se i, at den offentlige transport til Billund ikke er ret god. Er der nogen af jer jyder der har styr på det?

MVH Vedel

Jan D'Souza

Man kan tage en lufthavnsbus fra Århus til Billund. Det koster omtrent 150 kr. hver vej.

Enfant Terrible

Quote from: Vedel on 17 May, 2008, 11:52:37
Er jeg heller ikke. Problemet ligger så vidt jeg kan se i, at den offentlige transport til Billund ikke er ret god. Er der nogen af jer jyder der har styr på det?

MVH Vedel

Tog til Vejle - bus til Billund ... eller splitte en taxi fra Vejle til Billund (bliver nok i virkeligheden billigere) ... og så kan man jo med en smule god fornuft bestille de der togbilletter som orange billetter.
Gone all metallic!

Vil du være et rart og godt menneske? Så hjælp mig med at skaffe disse TING

mcpolle

I skal være opmærksom på at billeterne, er minus de forskellige taxes, alt i alt at tage afsted fredag og tilbage mandag koster med 1 task hver, ca.1000kr

Jeg skal igang med at booke denne uge, før de begynder at være dyrer..

Sige til hvis i skal brug et.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Lynx

Hey.. ved ikke om i har bestilt billetter, men vil bare lige minde jer på, at jeres navne skal være 100% korrekt på jeres billet.

Vi bestilte lige billetter 6 gutter og fandt så ud af, at det koster 600 kr. pr. billet at ændre efternavn f.eks. hvis det ikke passer med ens pas 100% (nogle har et obskurt efternavn de normalt ikke bruger f.eks.).
Fantasy armies: Dwarf, Empire, Chaos Dwarf, Undead (--> TK) and Orcs & Goblins.
40K armies: Eldar, some Space Marines and some Imperial Guard.