News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Styr på flybilleter

Started by mcpolle, 12 May, 2008, 10:47:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcpolle

Hej gutter,

Nu synes jeg virkelig at vi skal begynde at have styr på vores flybilletter, ellers risikere vi at betale meget,

Jan regner med at tage afsted d. 8-8, men ved ikkehelt om hvor de skal overnatte endnu, jeg har ikkenoget at undersøge det igen, men Hammer har kigget på det,

Men synes at hvis vi ikke slår til nogen lund hurtigt, vi får også problemer med overnattning derned..

Hvem flyver fra Jyland????

Polle
Kent
Vilhelm
Hammer

Hvem ellers???

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Hammer

Problemet er lidt synes jeg at arrangørerne ikke er så skide nemme at få nogle svar ud af. Har stadig ikke hørt om der er mulighed for at spille lidt dernede, hvis vi nu kommer et par dage før turneringen. Men vi kan vel altid drikke en masse øl og nyde det (forhåbentlig) gode vejr et par dage.

Jeg kiggede lidt på overnatning og et mindre "hus" tror jeg er udelukket, hvis vi ikke skal bo langt uden for byen. Så er der kun hostels og dyre hotelværelser tilbage.

Et andet problem er transport til og fra lufthavnen. Der er stadig ikke kommet noget udkast fra arrangørernes side mht. om vi kan blive samlet op eller vi selv skal stå for transporten. At flyve til en lufthavn ved Milano er det billigste, men der kommer så også lige en del transporttid oveni fra Milano til Modena.

Udover dem du nævner så tror jeg da stadig at Tobias vil med og Kaare tager vist også derned med kæresten.

El Rey

Rasmus skal også med herfra.