News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hvem skal med til Italien?

Started by Asger, 15 May, 2008, 23:06:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej alle,

Vi er selvfølgelig de 8 fra holdet der skal med, men er der andre end dem?

Jeg snakker med min bank i morgen om at overføre deltager gebyret til arrangørene, så hvis I vil have at jeg overfører for jer, så sig til her i tråden. Gerne prompte!

Jeg overfører for hele holdet, med mindre der er nogen der siger noget fordi de specifikt vil gøre det selv...

15 Euro per næse, men tjekker lige om der kommer gebyr på at overføre til udenlandsk bank.

Asger

Vedel

Det er fint med mig. Bare overfør.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Asger

Jeg kan åbenbart ordne det over netbank... det anede jeg sgu ikke.

Så snart arrangørene har givet de sidste bank detaljer overfører jeg pengene, så hvis du vil med på vognen har du travlt :D

Asger

Troels C

Bare giv gas!

Så får du penge når du ved hvor meget det blev pr. snude.

El Rey

Mener det koster 40kr. at overføre til udlandet.

El Rey

QuoteConsidering the heavy request i would like to clarify that we will use this criteria:
Who will send before the payment will have the right to book the space available.
So before you send the payment and you chance to haev room in the sleeping dedicated area increase.

Så nok en god ide at betale hurtigt Asger. Men i det mindste er der begyndt at se noget fra den italiske side nu.

Asger

Tjaa, hvorfor tror du jeg har startet tråden? For at betale langsomt? :-*

Jeg venter dog på det sidst info fra dem før jeg kan overføre, har ikke alle de detaljer min netbank vil have, så det er pt ikke muligt.

Asger

Asger

Jeg har haft problemer med at overføre pengene, da Nordea åbenbart ikke kan find det IBAN nummer de har oplyst (eller nummeret er forkert...).

Hvis der er nogen der har en paypal account ville det være fedt hvis de gad at ordne det.

http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?p=551716#551716

Oplysningerne kan findes i den øverste post i tråden. Husk at skrive hvilket team vi er (Danish Fantasy, 8 players).

Mvh
Asger

Asger

Jeg har overført pengene. Jeg siger til når jeg ved hvor meget I skal overføre til mig.

Mvh
Asger

Asger

Hej drenge,
Samlede omkostninger blev 1026kr for 8 mand, hvorfor i bedes overføre 128kr per næse.

Nordea
Reg nr: 2122
Konto nr: 0134872896

Jeg vil sætte pris på det hvis dem der læser det sørger for at dem der aldrig er herinde (læs Wilhelm og Rasmus) får det at vide, og også overfører pengene hurtigst muligt. Jeg gider ikke have kontanter fra jer i weekenden.

Skriv lige her når I har overført.

Mvh
Asger

Troels C

Så skulle der være gået pengge ind fra mig.

Hilsen
Troels

mcpolle

Så burde der kom penge fra mig

polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Vedel

Har også overført tidligere idag. Har ikke Nordea så du ahr dem vel imorgen.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Asger

Kent, Rasmus og Wilhelm, jeg mangler stadig penge fra jer (har fået fra alle andre).

Der skal betales forud, så I har ikke en plads før i spytter i kassen ;)

Asger

El Rey

Yep, snakker lige med Rasmus også betaler jeg nok for de 2 ander også.

Asger

Super hvis du gider det! :)

Asger