News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

The WAAAAAAAAAAAAAAGH! Of zKoTTe – En Army Blog

Started by zKoTTe, 11 July, 2008, 19:21:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Her er jeg så igen med en af mine nye projekter, jeg har nu kastet mig over 40k igen med en Ork hær, dels af den grund at den nye edition lige er landet på vores hylder i Fanatic og dels af den grund at jeg savnede mine "Da Zmurf Boyz" lidt og så den allerbedste grund... Der er Orker med i det nye startsæt "Battle for Black Reach"!.

Denne gang har jeg tænkt mig at tage mine Orker lidt mere seriøst (fnis), mit tema har jeg fantaseret mig frem til at det bliver "Space Marine Orkz".

For at blive lidt mere præcis så er det Death Skullz Orkzez der har kæmpet mod Imperial Fist Marines og tævet dem og derefter nakket deres maskiner og andet habengut til eget forbrug.

Men alle ved jo at Space Marines udstyr ikke er "proba 'nuff" så alt skal jo "oopgrates'z". Her er min Warboss Ghrishnak i Mega Armour f.eks.

Et andet eksempel til at vise mine sindssyge ideer med hensyn til min hær er min Deffkopta og Trukk som er bygget over henholdsvis en Space Marine Landspeeder og Rhino, man kan lige akkurat ane at der et Vehicle  fra de kære Space Marines inden under.

DeffKopta'en kommer senere, i aften satser jeg på!

Og takker Miffer gude meget for lige at give en hånd med til designet, den mand bløder grønt kan jeg love jer for!

Her er nogle af mine Nobz som jeg har designet efter en nogle Terminators, det tager dælens lang tid at lave hver enkelt model må jeg indrømme.

Nu kommer jeg bare til den svære fase i en blog om Hær bygning.. for ærlig talt jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan dælen de skal designes, jeg har bare bygget og bygget og malet, ved bare at Shoota Boyz er alfa og Omega i en Ork hær.

Så jeg prøver mig ganske og roligt frem, men ellers er jeg åben for forslag for jeres side af ?

Har i lyst til at se den nye regelbog og/eller min hær live så kom ned i Fanatic og få en sludder for en sladder og eventuelt et spil hvis det kunne friste, vi har den helt store indlærings fase i 5th edition i øjeblikket dernede i butikken ?

zKoTTe/Morten – som lover denne gang at faktisk færdiggøre min blog!
Morten Juel Søndergaard

Corvidae

Ikke dårligt...nu er jeg ikke længere ham med den sejeste ork dread på PF, dammit! ;)

Ser frem til hvilke andre skøre opfindelser du kan spytte ud!

FatherNurgle

Quote from: Big Mek on 11 July, 2008, 21:25:23
Ser frem til hvilke andre skøre opfindelser du kan spytte ud!

DON'T ... ENCOURAGE ... HIM!!!1!!one!  Aaaaarrrgh!    ;D

Daniel

zKoTTe

Her er så de lovede billeder af min Deffkopta som er en "oopgradez Lan'zpiida"

Bare rolig kenneth, jeg har mange skumle ideer til min hær... Hær opbygningen ved jeg bare ikke endnu :p

Og her er så noget jeg sidder og hyggemaler ved siden af mit store projekt

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Jeppe Sejer

Fede konversions hehehee jævnt waaagh'ede.

Din hæropbygning afhænger vel først og fremmest en smule af din spillestil? Skal hæren være varieret og først og fremmest fair/sjov eller skal den trumle og spytte svinet af en modstander ud? Og ret vigtigt som ork - skal du ha' en masse randomnesh i den?
Men ok en stor klump shootaer går du nok næppe galt med. Heller ikke med en flok sluggas til din truck og en nob med en klaw.

Det er da i grunden nogen temmelig nuttede babyblå sutter den warboss har fundet sig :)
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

zKoTTe

Så er jeg her igen, havde lige en hård arbejds uge i Fanatic så havde ikke rigtig tid til at arbejde på min blog og mine figure.

Men nu har jeg knoklet på min hær, som ejg skal have med til England, jeg har fundet Tema og det hele kører gnidningsløst.

Her er min trukk malet.

Her er min anden Trukk

Min Deffkopta

Og her er min WIP Big Mek

Jeg har her 23 orkzez der skal males på en Bourne film.

Planen er at hæren skal være klar til når jeg skal spille ovre i GW HQ Nottingham

De nye washes har virkelig speeded malingen op på det punkt jeg ønsker det i og samtidig i den standard jeg forventer af mig selv.

og her er så noget jeg regner med skal blive en attack squig :p

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Dybdal

Den big mek minder utroligt meget om din deffkopta;) haha. men ud over det ser det super ud!

Bent Ejaas

Quote from: zKoTTe on 22 July, 2008, 23:40:53

Men nu har jeg knoklet på min hær, som jeg skal have med til England, jeg har fundet Tema og det hele kører gnidningsløst.
Hvornår skal du til England ?

Quote from: zKoTTe on 22 July, 2008, 23:40:53

Her er min trukk malet.

De farver ser rigtig godt ud sammen, mal noget mere på den her måde!

Måske skal der noget mere rust på metallet (det er lidt svært at se på det her billede) men ellers ser det super godt ud.

Frede

Quoteog her er så noget jeg regner med skal blive en attack squig :p

zKoTTe/Morten

Nu gik det lige så godt.. Men du kunne bare ikke styre dig længere, eller hvad?

zKoTTe

@Bente

Jeg tager afsted i morgen faktisk :) (Mandag den 28. og er der i 15 dage)

@Frede

Naah men jeg blev fornuftig og upgraderede den til min maskot i stedet :p

zKoTTe
Morten Juel Søndergaard

Safran

Som ork spiller mås jeg sige wow det ser for fedt ud, er vild med din Warboss i mega armour har selv tænkt lidt i samme bane men kom ikke lige så langt:) godt arbejde må man sige:)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Silva

Mens jeg kiggede på det ene billede efter det andet, scrollede nedad og måbede lidt, tænkte jeg:

"Hold da op, Zkotte... Du har virkeligt oppet dig efter dit Zmølfe-disaster-projekt. Det ser seriøst vanvittigt godt ud med alle disse conversions... Utroligt flot stykke arbejde, og-"

Så så jeg din kommende Attack Squig med smølfehue, og så tænkte jeg:

"Dammit..."

zKoTTe

Min hær er desværre i England lige nu, men jeg har tænkt mig at ommale alle orkerne til en Speed Freek hær istedet, har bare ikke haft så meget tid til min 40k hær, eftersom der ligger en DM lige rundt om hjørnet

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Miffer

FÅÅÅRK hvor er jeg sej til at bygge ting ;)

Det ser pisse fedt ud zKoTTe
Ravneborg - Figur- og brætspil samt Pen&paper
Islev skole Tirsdag 18-23, Onsdag 18-22 og Torsdag 18-23
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Igor-dk

Undskyld, ved godt det er en gammel thread, men vil sku lige rose Zkotte for den deff kopta! Den er for fed  :) men kan orks få ting til at hover?  ;)

Dertil har jeg lige et par spørgsmål:

-Må man gerne bare costumize sådan en deff kopta på den måde, og så bare bruge den som en alm. deff kopta i spillet? Eller fungerer det så ikke som et looted vehicle?

-Jeg har nemlig også i tankerne at modifikere en marine dreadnaught, til en ork dread, men er usikker på reglerne omkring dette?

Jeg er helt ny til det her, og har aldrig spillet endnu, og er ved at læse reglerne, så ved ikke så meget om det endnu. håber i kan hjælpe. På forhånd tak (:

-Morten
-Morten

DaBossakaHånden

Så længe at man kan se at den er en deff dread og er meget orky udseendet, så er der ingen problemer der...
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Igor-dk

Hvor lækkert!  :)

-Så Zkotte's fine koptas der er accepteret, f.eks?
-Morten

rubber

Det ikke alene accepteres at lave vilde ork conversions, det forventes faktisk.

Mvh.