News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvem overtager roret på WH40K

Started by Tjuset, 19 May, 2004, 11:56:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tjuset

Hvem tror i der kommer til at overtage styringen af WH40K efter at Andy Chambers er gået?

Personligt tror jeg at det er en meget svær post at udfylde og kandidaterne til en direkte efterfølger meget svære at få øje på!

En umiddelbar panik løsning ville være Jervis Johnson... men han har før givet til kende at han hellere vil sidde hvor han er nu!

Spørgsmålet er altså: Hvem bliver leder af 40K?
eller rettere sagt: hvem så i gerne som leder af 40K?
The heretic may be right ....... but he is busy burning!!
Thomas Warberg-Kähler

Mouse

Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Oddball

bare det ikke er Gav thorpe, har efterhånden hørt lidt for mange skrækhistorier om ham til at jeg tror at det ville ende lykkeligt.
Poul  "Oddball" Bonderup

The chemist who first synthesized morphine later lost his wife to a fatal overdose of same.

Broderen!

Så vidt jeg ved er det også Pete Haines der blir boss nr. 1  ;)

Broderen!
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Frede

Er det netop ikke meningen at der ikke skal være en mand som er boss. Er det ikke derfor de helt har fjernet overfiend titlen så det nu er et team som bestemmer retningen for 40k istedet for en mand.

- F -

Oddball

Frede du får det til og lyde som GW vil til og lave deres beslutningsprocesser internt i firmaet mere demokratiske. ;)
Poul  "Oddball" Bonderup

The chemist who first synthesized morphine later lost his wife to a fatal overdose of same.

s0renK

Jeg synes at de skulle finde en 40k fanatiker og sætte ham til det.
"The Bible is a collection of religious myths. No different from 40K fluff."-Vlad the Inhaler

Peder

Der er bliver ikke en ny 40k overfiend.
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat