News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Flyve bestilling

Started by mcpolle, 17 June, 2008, 21:08:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan D'Souza

I kunne leje en bil. Troels ankommer vist før os andre og snakker om at leje en bil. Mette Marie og jeg har lejet en bil som Polle kan køre med i. Vi skal dog ind til Milano banegaard, hvilket tager en times tid. Derefter tager det ca. halvanden time at komme til Modena. Selvom Polle kører med os, så er i stadig 6. Det kan godt blive svært at være 6 personer i en bil med baggage :-\

Asger

Tjaaa, der skal ihvertfal ligge en plan af en art. Selv er jeg på arbejde pt, på arbejde i morgen, og arbejder på GF samtidig, så jeg kan på ingen måde nå noget.

Hvad med:

Wilhelm
Troels
Vedel
Rasmus
Kent

Nogen ideer drenge?

Asger

Asger

Sidste spil søndag slutter angiveligt kl. 21:00. Hvis vi skal nå tilbage til lufthavnen i tide næste morgen, er det slet ikke sikkert at der går et tog så sent.

Sidste mulighed er i bund og grund nok at leje en bil...

Hvor mange penge refunderer Roskilde arrangementet? ;)

Asger

Troels C

Ingen endnu. Vi får penge mellem nu og d. 25 august.

mcpolle

Troels, hvor meget tror du vi får fra Roskilde??? Bare en ca. tal.

Og husk, hvis i lejer et bil, jeg skal tilbage med jer Søndag, ved ikke om at det er nemmere at leje en sammen med jer fra starten af??

Vi skal også finde ud af hvordan vi kommer frem fra Milan til Modena, er der langt??

Skal jeg tage mit kørekort med??

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Jan D'Souza

Uden at vide noget kunne det tænkes at holdet har 4000 til at dele mellem sig.

Asger

Jeg har ikke kørekort skal det lige siges.

Asger

mcpolle

tak skaben til dansk myndighederne, men jeg kan køre helt op i lastbiler med anænger på.

Så dvs. jeg har et kørekort til en mini bus. Og jeg tager den med, Troels, hvis du kan kig på det, indtil vi kommer derned, måske

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Troels C

Jeg skal nok lige kigge på det!

Troels C

Kan ikke finde nogen som har en minibus ledig.

Jeg lejer en bil og så kommer jeg forbi jeres lufthavn og så tager vi den derfra.

Hilsen
Troels