News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Venskabskamp og træningsweekend

Started by Asger, 13 August, 2008, 23:12:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Vi snakkede om at arrangere henholdsvis en venskabs kamp med Sverige og Norge, samt en trænings uge for os selv op til turneringen.

Venskabs kampen kunne evt. afholdes i Gothenburg, men der er også andre muligheder. Jeg foreslår at vi med det samme beslutter os for en weekend, så vi kan få de andre til at sige ja, samt alle sætte et stort fedt kryds i kalenderen. Som oplæg foreslår jeg april måned (inden eksamens ræsset rigtig starter), og weekenden d. 18-19.
Nogen indvendinger i mod denne dato? Har ikke lige tjekket om der er ferier eller andet jeg undgår/ødelægger.

Den anden ting er ideen med en lille trænings uge, sandsynligvis i Aalborg. Tanken er at vi sætter en hel uge af til det, og sætter et lige så stort kryds i kalenderen. Det er selvfølgelig forskelligt for folk afhængigt af deres arbejde, men vi kan kun finde fælles datoer, ikke planlægge jeres privatliv (med andre ord... find ud af det ;) ). Jeg foreslår ugen ?? fra d. 20-26 juli, i AA lokalerne. Nogen indvendinger? Har igen ikke tænkt super meget over om det er en god/dårlig uge.

Mvh
Asger

El Rey

Nordmændene ville gerne have at jeg inviterede dem til Aalborg igen til en spille weekend. Sådan mest drikke og hygge. Det kunne man også lave lidt ETC agtigt. Vil lige snakke med dem og finde ud af en dato mm.

Kragh

Det eneste som pt. ligger i April... Så kan man jo tage hensyn eller ej  :)

2009, April
Navn: Battle Rage Ballerup 09
Dato: Påsken fredag d. 10. til 12. april 2009
Sted: Ballerup - Baghuset (samme sted)
Antal Deltagere: 40
Spil: WFB
Overnatning: Ja
Pris: ca 300 kr
Andet: 3000 point fantasy
Hjemmeside: Kommer når vi nærmer os.
Thomas Kragh
Se min blog

Troels C

Nu aner jeg jo ikke om jeg er en del af holdet til næste år. Men hvis jeg er god nok, så lyder det da som en alle tiders ide!

Druk med nordmænd i AA ligger mig også lige for!!

Troels

Asger

Troels man kan jo under alle omstændigheder sætte kryds i kalenderen, og komme med sin mening, hvis man håber på at være på holdet.

Kragh, ville det være ok med BRB, at det lå weekenden efter?

Kent, istedet for at arrangere 4 forskellige ting, skulle vi så ikke prøve at koordinere en fælles tur? Hvis der derefter stadig er lyst blandt nordmændende til en tur til AAs lokaler, så tager man da bare det oveni. Ville bare være top fesent hvis nordmændene kun havde lyst til en tur, og vi så ikke kunne arrangere det samlet.

Asger

Kragh

Quote from: Asger on 14 August, 2008, 09:25:25
Kragh, ville det være ok med BRB, at det lå weekenden efter?
Asger

Selvfølgelig er det det. Ville være ærgelig over det lå oven i hinanden, men det gør det jo ikke.

Desuden plejer 2md open af ligge lige omkring BRB. En dato for denne turnering er dog ikke ude endnu, så vidt jeg kan se?

Skulle jeg selv kunne komme på holdet, vil jeg også gerne tage en tur til AA for at banke de andre nordiske lande.
Thomas Kragh
Se min blog

Vedel

Jeg kan ikke den pågældende weekend i april, da jeg skal aflevere mit kandidatprojekt 4.maj 2009.

Vedel
One rat to rule them all:-)

Asger

Med andre ord vil du først kunne i Maj måned, korrekt?

Hvad med weekenden d. 9-10 maj? Det er den seneste jeg kan garantere, grundet projekt afleveringer samt eksamener.

Asger

El Rey

Det med Nordmændene er mere uformelt og behøver ikke være hele holdet, samt jeg regner med det skal være i år. Så god tid i mellem de 2 ting.

Troels C

Jeg kan hele tiden!!

Kærester og den slags er so last year!!!

Behøver det at være så langt ude i fremtiden? Hvad med et postETC hygge ting komsammen DRUK arrangement!

Eller bare druk?

Troels

El Rey

Jeg har klar.  ;D

Men regner med det Norge komsammen skal være indenfor et par måneder.

mcpolle

synes at det er at for langt væk, har tænkt at det burde være lige som Jan eller feb, eller vil du gøre det efter holdet er udnævt???

Apro po det, hvordan skal vi finde et hold til næste år???

Er der det samme måde, skal vi ikke finde på noget nyt???Kan godt lide tyskernes ide, med at captain skiftes hvert år, ( fresh bllod på captains post) aldrig en dårlig ting, en coach, som vi snakket om, vil være en meget god ide, og det nye captain, de tre kan snakke sammen, man kunne måske kvalificere sig til det, men jeg vil mene at det vil være bedre, hvis de 3 snakket sammen og kom med nogle ideer.

Tror et rigtigt godt sted at starte, er at spørg tidligt, hvem er intereseret, hvem gider DELTAGE, og det mener jeg der var mangel på i år, og burde laves om på.
Hvis man har ikke lyst til at DELTAGE i at sammen sætte holdet, eller være med til at diskutere, men har blot lyst til at tage et plads, og ikke gøre noget for det, så kan man tage med til side event.

Kun mine meninger.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Vedel

Quote from: Asger on 14 August, 2008, 11:52:42
Med andre ord vil du først kunne i Maj måned, korrekt?

Hvad med weekenden d. 9-10 maj? Det er den seneste jeg kan garantere, grundet projekt afleveringer samt eksamener.

Asger

Lige præcis den weekend vil jeg sandsynligvis godt kunne, da mit forsvar nok først vil ligge omkring d. 20. Og ellers vil jeg nok godt kunne i April, hvis det ligges 2 uger tidligere eller sådan noget. Det er dog svært at spå om på nuværende tidspunkt. Hvem ved, måske er vi allerede så godt som færdige til den tid  ;D ;D ;D

MVH Vedel

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)