News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

2009 Hold

Started by mcpolle, 28 August, 2008, 21:07:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troels C

Har kun scannet hvad der er blevet skrevet, men jeg vil meget gerne give bud og brok ;) når jeg kommer hjem.

Hilsen
Troels C

mcpolle

synes at jeg har udtrykket mig hvorfor man skulle måske begrænse det til 3-5 turneringer, så er alle på lige fod, ikke kun dem som kan køre runde i DK, og samler point med til at kom på holdet.

Du kan selv se på rangelisten forskellen mellem de top 10 spiller, og hvor mange kampe de har spillet, så er der ikke "a level playing field" for at bruge RL.

Vedel; godt sagt.

Asger; vil gerne sige dig hvorfor man skulle skift captain, men ikke på et åben forum, men vil gerne snak med dig om det, personligt.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Asger

Quote from: mcpolle on 02 September, 2008, 21:26:52
synes at jeg har udtrykket mig hvorfor man skulle måske begrænse det til 3-5 turneringer, så er alle på lige fod, ikke kun dem som kan køre runde i DK, og samler point med til at kom på holdet.

Tjaa, hvordan vælger vi de 3-5 turneringer? Hvad hvis de ikke vil vælges? Og vil der stadig ikke være en fordel i at køre rundt i landet?

Quote from: mcpolle on 02 September, 2008, 21:26:52Du kan selv se på rangelisten forskellen mellem de top 10 spiller, og hvor mange kampe de har spillet, så er der ikke "a level playing field" for at bruge RL.

Helt enig, jeg er jo kun nr. 2 ;)

Quote from: mcpolle on 02 September, 2008, 21:26:52Asger; vil gerne sige dig hvorfor man skulle skift captain, men ikke på et åben forum, men vil gerne snak med dig om det, personligt.

Vi kan sagtens tage det på MSN hvis du foretrækker det.

Asger

Belerophon709

Quote from: Asger on 02 September, 2008, 21:45:34
Tjaa, hvordan vælger vi de 3-5 turneringer? Hvad hvis de ikke vil vælges? Og vil der stadig ikke være en fordel i at køre rundt i landet?

Mht. om turneringerne vil vælges eller ej, så gik tanken ikke på at det skulle have nogen direkte indflydelse på turneringerne, ej heller at de skulle tåle noget pres overhovedet. Det ville blot være resultaterne i de givne turneringer, der skulle tælle, fremfor hele det mudrede rangliste-billede.

Det var ikke tænkt som at GF (f.eks.) skulle modificeres til at være en ETC-qualifier. Tanken var udelukkende at resultaterne fra turneringen skulle tælle i en seperat ETC-rangliste, hvor de tre øverstplacerede så kunne vælge resten af holdet, ganske som du selv har foreslået, blot med alle turneringer gældende. Hér kunne man så kigge på en mindre mængde data, men en data-mængde hvor alle, der skulle gøre sig ambitioner om ETC-deltagelse, ville kunne spille målrettet efter det, uden at det ville gå ud over deres "shits and giggles"-tid.

Marcus

Asger

Men jeg vil gerne have at GF deltagere får deres "shits and giggles" tid...

Det er sådan set pointen med det jeg skriver ;)

Asger

El Rey

Så kunne man næsten ligeså godt lave et andet system, hvor ens placering til forskellige turneringer talt i stedet for. Fx en først plads gave pts = med hvor mange deltager der var med. Anden pladsen lidt mindre, ned til fx top 10.

Belerophon709

Quote from: El Rey on 02 September, 2008, 22:54:28
Så kunne man næsten ligeså godt lave et andet system, hvor ens placering til forskellige turneringer talt i stedet for. Fx en først plads gave pts = med hvor mange deltager der var med. Anden pladsen lidt mindre, ned til fx top 10.

Synes jeg er et mindst ligeså godt forslag. Men havde du i tankerne at det så skulle gælde alle turneringer? Eller kun udvalgte?

Quote from: Asger on 02 September, 2008, 22:52:47
Men jeg vil gerne have at GF deltagere får deres "shits and giggles" tid...

Det er sådan set pointen med det jeg skriver ;)

Asger

Ach so. Jamen det er da fuldt forståeligt. Det behøver jo heller ikke lige at være GF - eller hvilken som helst anden turnering, der måtte have noget imod at der blev spillet med hårde hære. Der ligger vel ikke et yderligere pres på turneringerne fordi man stiller op med ostede hære?
Men selvom der bliver spillet hårdt er det jo alligevel sjældent at det ikke går op i shits and giggles alligevel, så tvivler på at tiden ikke ville være der til det alligevel - omend ikke på fjolle-hær-planet.

Marcus

mcpolle

QuoteSå kunne man næsten ligeså godt lave et andet system, hvor ens placering til forskellige turneringer talt i stedet for. Fx en først plads gave pts = med hvor mange deltager der var med. Anden pladsen lidt mindre, ned til fx top 10.

Der er næsten dårligere, fordi får du mere ud af at kommer til flere turneringer.

Polle

Paul "Polle" Bridge

Asger

Man kan bare sige at det kun er ens tre bedste resultater der tæller.

Asger

El Rey

Yep Asger, så kan man jo spillet tosset hære til de andre hvis det er. Mener også det er noget i den stil T3 rangliste systemet virker.

Jan D'Souza

Det vil da stadig medvirke til at man stiller med hårde hære, medmindre man selvfølgelig har fået tre første pladser.

El Rey

Ikke nødvendigvis, man kan da fx godt være ligeglad med hvordan man klare sig til en eller 2 turneringer, da det "ikke" kommer på. Det kan man jo ikke med den liste vi har nu.

mcpolle

:D synes også at det er en fint ide.

Polle

Paul "Polle" Bridge