News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Norge mod Danmark!

Started by El Rey, 14 August, 2008, 15:59:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

El Rey

Efter ETC, endte det jo med at Norge lå foran Danmark.  :o Den skam kan vi ikke have på os, derfor invitere vi hermed Norge ned for at kæmpe land om land og forhåbentlig få oprejsning igen.

Stedet vil være i Aalborg og det vil være warhammer, druk og hygge. Tid har vi ikke fundet ud af endnu men forstiller mig engang inden for et par måneder. 

Formen kan vi snakke om, alt efter hvor mange der kommer fra hvert land. Fx kunne vi spille en kamp mod hver mand på det andet hold fx, hvis der ikke er for mange. Tror helle ikke der er plads til mere end 6 border i klubben af gangen. Så ca. 6 mænd per side vil passe meget godt.

PS: Husk ikke at drikke på båden ned.  ;)

Vedel

Jeg er alt efter dato, mere end frisk. Kan kun blive bedre end ETC. De fjeldaber har ikke en jordisk chance.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Asger

Fedt at det bliver arrangeret, og vil rigtig gerne deltage.

Asger

superSkip

Man godt komme og kigge på/drikke, selvom at man ikke er på landsholdet?

/Thor
"når, er det sådan vi spiller"

El Rey

Ja det kan vi nok godt finde ud af.

dragonslayer

Quote from: superSkip on 15 August, 2008, 20:26:34
Man godt komme og kigge på/drikke, selvom at man ikke er på landsholdet?

/Thor
Findes der overhovedet noget i danmark som man kan kalde "Landshold" indenfor warhammer, eller måske et kendt team som kæmper hver gang ?
Ku være alt for fedt at lave et/være medlem  ;D

Kreon

Quote from: dragonslayer on 02 December, 2008, 19:18:58
Findes der overhovedet noget i danmark som man kan kalde "Landshold" indenfor warhammer, eller måske et kendt team som kæmper hver gang ?
Ku være alt for fedt at lave et/være medlem  ;D

Det underforum du lige har postet på, er faktisk dedikeret til det danske landshold, der deltager i det årlige Europamesterskab i Warhammer ;)

Der stilles nyt hold hvert år, så hvis du imponerer til et par af de større turneringer, skulle du have en chance - dog nok først i 2010, da 2009 holdet er ved at blive udvalgt ud fra spillernes form i 2008.

Kreon

mcpolle

det lyder fedt, og vil gerne være med til at tæve de Nord mænd

polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Vedel

Quote from: mcpolle on 02 December, 2008, 22:47:01
det lyder fedt, og vil gerne være med til at tæve de Nord mænd

polle

Godt du er så hurtig Polle  ;D ;D ;D

Men nu vi har tråden oppe igen. Bliver det til noget? Og hvad med Göteborg matchen??

MVH Vedel

Asger

Jeg får ikke arbejdet videre med Göteborg matchen, hvis der er nogen der vil overtage arbejdet kan jeg godt sende kontakt detaljerne.

Asger

mcpolle

he he, just testint, and you all fell for it. ;)

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Vedel

Quote from: Asger on 03 December, 2008, 14:36:14
Jeg får ikke arbejdet videre med Göteborg matchen, hvis der er nogen der vil overtage arbejdet kan jeg godt sende kontakt detaljerne.

Asger

Hej Asger.

Stik mig info. Jeg får muligvis ikke gjort så meget ved det før jul, men kan da godt stå for lidt udveksling af mails.

MVH Vedel

Troels C

Vedel

Så der skrevet til udlændingene.... Så må vi se hvad der sker  :)

Vedel

Quote from: Vedel on 05 December, 2008, 18:08:08
Så der skrevet til udlændingene.... Så må vi se hvad der sker  :)

Og der kontakt.... Morgan kontakter drengene i Göteborg, Lund, Malmö og ser hvad de har fundet ud af. Svenskerne er stadig på.

MVH Vedel

unseenlurker

Hei.
Jeg har ikke diskutert dette med resten av de norske spillerene, men jeg rett sikker på at vi fortsatt er interessert i en uoffisiell "landskamp".

Vårt lag kommer ikke til å være klart før etter nyttår, hadde det vært en ide å velge en helg i maj?

Gard

Vedel

Hej Gard,

Det en fin ide. Morgan og jeg er begyndt at snakke lidt via mail. Du skulle også gerne være kontaktet. Vi kan eventuelt fortsætte konversationen der og forsøge at få tingene på plads.

MVH Michael Vedel

AndersN

Hvorfor får i ikke finnerne med og laver en endags 'kongerne af skandinavien' turnering med 3 spil? :)
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

unseenlurker

PM med kontakinformasjon sent :)

Vedel

Quote from: AndersN on 09 December, 2008, 00:17:28
Hvorfor får i ikke finnerne med og laver en endags 'kongerne af skandinavien' turnering med 3 spil? :)

Det sgu også meningen, selvom jeg nu tror det bliver en hel weekend fremfor en dag ;)

MVH Vedel

Troels C

Ja!! Hel weekend.... Med øl??

Vedel

Andet ville da undre mig meget, men som sagt er der ikke meget kontakt endnu. Kun Morgan og nu Gard har vist livstegn. Vi er lidt afhængige af folk fra syd/mellemsverige, som muligvis skal skaffe lokaler med videre.

MVH Vedel

Troels C

Basballe

Klart, Kbh er da så udpræget den mest bling hub i Skandinavien - og et klart bedre gå-i-byen sted end Lumeå.

Det må de da være med på:=

Vedel

KBH er med pænt stor garanti et no go.... Længst væk fra Finland gør det sværere med logistik + hvem skulle stå for den? Jeg har på ingen måde tid til at stå for afholdelse af en turnering, men kan godt klare denne udveksling af mails.

Vedel