News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Landshold trøjer 2009

Started by mcpolle, 07 December, 2008, 21:56:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mcpolle

Jeg kan godt tage kontakt til englændere hvis det er og finde ud af noget med trøjerne.

Vi skal bare snak lidt om hvad vi vil have på dem, synes at der var lidt seje at de havde 3 lions på deres t shirt, men vi kunne evt få en lille dannebrog på vores.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Asger

Eller Holger Danske!

Eller en kolonihave eller en p?lsevogn!

Asger

Butler

Holger danske lyder som en god idé. I så fald vil jeg da gerne have en supporter trøje. I kunne evt bruge dette billede af ham (Kent?).

http://www.patrioten.org/billeder/Holger%20Danske.jpg

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Norx

Hvad med Holger Danske som pølse-kaptajn i midten af en kolonihave forening?
Basballen's private gulvklud

mcpolle

Det er faktisk ikke så dårligt en ide Butler,

Fed billede.

polle

Paul "Polle" Bridge

Vedel

Fuldkommen enig med Asger og Butler. Det en vildt fed ide. Jeg ser meget gerne, at vi i år får nogen trøjer, som kan skille os ud fra mængden, viser vi er danskere og samtidig har et vidst format. Ville være fedt, hvis du tog kontakt til englænderne Polle og prøvede at se, hvad der var mulighed for at skaffe.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Asger

El Rey

Jeg er klar på Holger danske, de andre ting synes jeg er lidt for platte.

Troels C

Synes alle forslag er fine!

Hvad med stof og snit??

Jeg synes vi skal have vores trøjer i rigtigt sportstrøjestof. Fordi det er lidt sjovt og fordi vi sikkert også kommer til at svede som svin i Tyskland.. De har vel indlandsklima der nede, har de ik?

Skal snittet være traditionelt (og kedeligt) eller skal vi skille os ud og være nyskabende??

Skal det være den gamle kending (fodboldtrøjen) i T-shirt snit?

Måske Polo-shirt snittet med knappet V hals, krave og korte ærmer?

Eller hvad med en jumper?? Wifebeaterstyle!!! V hals (eller ingen) og ingen ærmer.

Noget helt 4.???

Jeg er klart mest til det nye!!! Kom så gutter!! Lad os være lidt anderledes!!

El Rey

mcpolle

Har taget kontakt til Ben, det er deres captain, og kan snak lidt med ham om det, og kan fortæller så vidt jeg får noget at ved..

Har lige snakket med Ben, og fik et link til et firma, hvor de laver rigtig fed shirts, jeg har spurgt efter en pris liste og en katalog,

Polle

Paul "Polle" Bridge

Pete the Slayer

Hej drenge, og undskyld at jeg møver ind i det Lukkede Board.

Jeg må dog lige stille to hurtige spørgsmål i forbindelse med billedet af Holger ovenfor.

1: Er der ikke copyright på den slags tegninger?

2: Er I sikre på, at lige præcis den tegning ikke er et logo for det der "Patrioten"? Ikke fordi jeg har et problem med Holger Danske som sådan, men hvis tegningen er et logo, er det måske ikke så smart, da I så signalerer et tilhørsforhold til en organisation med...øhm....meget markante politiske holdninger.

Det var bare to tanker. Måske unødige bekymringer, men så er jeg da af med dem. Jeg træder hermed ud af denne hold-interne diskussion igen.

Peter
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

Troels C

Du siger noget... Jeg troede at det var Troels (Butler) som havde tegnet tegningen..

El Rey

Fandt også denne på nettet. http://www.holger-danske.de/IMAGES/holgerny21.jpg

Men ja det først kunne godt se ud som om det var noget de havde fået tegnet. Måske vi selv kan få en til at tegne ham. Ellers tror jeg ikke der sker det vilde ved at bruge en af dem der er fundet på nettet.

Butler

Nej jeg er skam ikke så kunstnerisk at jeg kan tegne den slags. Jeg googlede blot et billede frem af Holger Danske til at fremhæve hvordan det kunne se ud hvis I fulgte Asgers forslag. Jeg tror dog som Kent ikke det vil være noget problem at bruge et billede direkte fra internettet. Det drejer sig jo kun om en håndfuld trøjer til et weekends arrangement. Men ellers er det sikkert mulig at finde en der kan lave en lignende tegning.

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Asger

Peter, bland dig alt det du lyster!

Og du har ret i at man lige skal se sig for inden man vælger logo. Specielt noget så potentielt kontroversielt som nationale symboler.

Men denne tråd kan vel bare bruges til en masse forskellige forslag, så kan vi vælge på baggrund af det. Husk bare som Butler at smid en "kildehenvisning" på.

Vi kan evt. også lave en lille kunstnerisk "konkurrence" hvor alle kan deltage? Evt. kunne oplægget være en "tinsoldats" udgave af Holger Danske, men det kunne også være helt frit.

Ellers er pølsevognen stadig et godt bud!

Asger

mcpolle

jeg er fuldstandig ligeglad med politiske holdninger, der er ingenting som vi støtter eller, ej, det er rent snak om hvad for et logo vi har lyst til at have på vores t shirts.

Det er en fint billede Kent, men tror det er alt for komplicerede at få på et shirt, med midre det er et tryk, men tror de anden er bedre.

Og ja, jo flere jo bedre til at finde frem til en god løsning.

Polle

Paul "Polle" Bridge

Asger

Det er fint Polle. Jeg er ikke ligeglad med hvordan en evt. t-shirt jeg har liggende kan blive opfattet af andre mennesker. Slet ikke på tværs af kulturer.

Ikke at jeg tror der er mange der kende holger danske, men pointen er også bare at man skal se sig for.

Lidt ligesom at vælge 88 som spillernummer er lidt tåbeligt.

Asger

El Rey

Ja nu skal vi heller ikke blive alt for pladderhumanistiske. Personligt vil jeg aldrig tage en T-shirt med en pølsevogn på(med mindre vi får en ½ million fra tulip for det), men har det fint med Holger Danske.

Jan D'Souza

Jeg er helt med Asger her. Jeg vil sgu ikke associeres med diverse organisationer jeg ikke bryder mig om, pga en t-shirt. Så hellere vælge noget andet.

Mvh. Jan

Asger

Kent pølsevognen er sgu bare for at tage pis på denne "patriotisme". Lidt ironi ;)

Jeg synes det er fint at vi finder et symbol og bruger. Holger danske var skam også et forslag jeg mente. Jeg vil dog ikke bare have klistret en eller anden små racistisk (eller nazistisk, eller..., eller...) logo på min trøje. Hvis der er så tager jeg den ikke på :)

Asger

El Rey

Til Jan:

Det er jo det samme som at sige du ikke vil have Dannebro på fordi dansk folkeparti bruge det.  ::)

Holger Danske er sku ikke noget med at gøre bare fordi de har et billede af ham på deres hjemmeside, ved du overhovedet hvem han er?

Asger det er han jo heller ikke bare fordi en eller anden ukendt gruppe også har brugt ham. Hvis vi nu havde brugt ham først, var han så en man ville sætte sammen med Warhammer?

Jan D'Souza

Kent: Jeg har ikke skrevet at jeg ikke vil have Holger Danske på vores T-shirt! Jeg vil bare ikke have et billede af ham på vores T-shirts som bruges som logo af en organisation jeg ikke bryder mig om. Det eneste jeg ønsker er bare noget omtanke når vi får lavet vores t-shirts.
Og nej Kent. Det er overhovedet ikke det samme som ikke at ville bruge Dannebrog!

Asger

Kent har du hørt om branding? Hagekorset kan muligvis engang have haft noget at gøre med soltegn, det har bare ikke den association længere. At tro du kan adskille symboler ad ved bare at skrive det her er direkte naivt.

Tror du der findes flere udgaver af Holger danske tegningen? Skal vi absolut vælge den?

Ville det ikke være federe at vi får en PF udgave af Holger D., end at bruge noget kvalmt.

Det behøver ikke være et problem, vi kan se det som en mulighed og lave noget meget mere "personligt" for warhammer spillere. Evt. med udganspunkt i Holger D.

Asger

PS Dannebrog og DF må du nok skrive om på uden for kategori forummet, da vi nok overskrider regler hvis vi giver os til at debattere det ;)

Asger

QuoteDer kan næppe nævnes nogen anden kultur end den islamiske, hvis bidrag til verdenskulturen overvejende er af negativ art

Fra deres hjemmeside; og det fortsætter med ligeså tanketomt pludder fra tanketomme mennekser.

Asger