News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

40K hold til 2009

Started by El Rey, 05 December, 2008, 14:05:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Rey

Hvad så kan det passe vi næste år heller ikke får et 40K hold til ETC?

Synes bare I skal lave et hold også selvom I ikke er de bedste spiller i verden, bare for at vi har et hold med. Det er skide sjovt.

Excommunicate

Hey Kent

Jeg har lige fået en PM fra Sveriges holdkaptajn. Han prøver selvfølgelig at få os med - personligt vil jeg gerne med til sådan et arrangement, men jeg synes dog det er sjovest at stille op, hvis man har en reél chance for at klare sig godt.

Men på den anden side, tror jeg ikke det bliver muligt at få de 8(?) bedste spillere, til at melde sig. Danskerne er bare ikke så glade for 40k uden restriktioner. Mig selv inklusiv, men for at komme til ETC, kan jeg godt abstrahere. Jeg prøver at smide en post op med en forespørgsel...

Simon

El Rey

Jo men hvis man er et hold kan man stemme og få indflydelse på hvorfor nogle regler der spilles med. Det er jo ikke tilfældigt at hele Europa nu spiller med samme AS som vi gør her i Danmark. Det er jo fordi vi har lobbyet for det.

Men bare lave et hold og tag derned for at have det sjovt, så kan det jo være de dygtige spiller vil være med næste år hvis de kan se det er sjovt.

Excommunicate

QuoteJo men hvis man er et hold kan man stemme og få indflydelse på hvorfor nogle regler der spilles med. Det er jo ikke tilfældigt at hele Europa nu spiller med samme AS som vi gør her i Danmark. Det er jo fordi vi har lobbyet for det.

Det ved jeg :) Jeg prøvede også at få nogle restriktioner ind sidste år, men uden succes. Måske det kan bære frugt i år.

Simon

Jocke Rapp

We Swedes would like to see some restrictions on ETC as well, so maybe we can achieve it together? ;)

// Den svenske spionen
I write in english, but i understand danish perfectly well. Don't answer in english!

Jocke Rapp
Gothenburg, Sweden

Gulbech

It woulf indeed be nice, I tink the germans would like to see some soft restrictins too, sometinh like max 2 of each FOC slot, max 1 of each HQ.

Cheers Gulbech
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Stephan

Måske vi kunne prøve at få indført visse dele af vores KISSASS system?

- Stephan

PS: Ask prøv at kigge på svenskens signatur ;)
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Jocke Rapp

How's it going?
I'd just like to point out that even though you don't have a complete team yet, your captain can still log in to the "Captains' forum" and start voting in the polls. We're already discussing things like points cost and other stuff that I'm sure you want to take part of. Currently Simon Darre is your registered captain.
Let's make this happen!
I write in english, but i understand danish perfectly well. Don't answer in english!

Jocke Rapp
Gothenburg, Sweden

Gulbech

Indtil videre tror jeg også vi skal regne med at simon bliver kaptajn. Medmindre han ikke ønskr ansvaret - men vil han vist gerne.

Så Simon kom du blot i gang med at skrive derinde, og presse lidt på med noget AS af en form, bare det mindste er en god start ;)

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Rune Hilbert

Hey,

Jeg har allerede svaret i tråden under 40k, men ville også lige give lyd fra mig her. Jeg kan med næsten 100% sikkerhed sige at jeg gerne vil med, jeg kan også give en hånd med hvis der er noget organisatorisk der skal hjælpes med :)

Stephan

Skal vi ikke også snart have fundet ud af hold?
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Imarco

Jeg har også svaret under 40k og gør det også her. Er 100% med.

MVH

Andy
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

DaBossakaHånden

Har osse svaret under 40K delen....
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...