Stünkes Mälêblög (med Heavy Metal umlaut)

Started by Stunke, 27 July, 2008, 16:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

IS THIS AWESOME???

Yes!
78 (40.6%)
Helt bestemt
44 (22.9%)
Mjjjjaaarh, jeg forstår ikke din humor
70 (36.5%)

Total Members Voted: 192

Nixon

Men jeg har da i det mindste fået malet lidt i dag.

Du kan jo altid male når du er færdig med din uddannelse?

/Nicolai

Sp0n

Skift evt. til en mindre krævende uddannelse. Pædagoguddannelsen er eksempelvis ganske overkommelig. Alternativt kan lærerstudiet anbefales: 3 dage om ugen med 8:50-11:20, fri hver onsdag og så ca. 10-14 om fredagen...
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

Troels C

Den der hyggeuddannelse kan da ikke tage så meget tid fra dig!?! Det er da bare et par siders hyggelæsning en gang imellem er det ik??
Der burde være rigeligt med tid til at splaske med mäling!! Jeg tror mere du er lidt doven...

Stunke

Jeg gider i virkeligheden ikke male, jeg kan bare så godt lide når i poster i min blog jo!
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Kreon

Quote from: Troels C on 10 December, 2008, 23:26:51
Den der hyggeuddannelse kan da ikke tage så meget tid fra dig!?! Det er da bare et par siders hyggelæsning en gang imellem er det ik??
Der burde være rigeligt med tid til at splaske med mäling!! Jeg tror mere du er lidt doven...

Præcis! Jeg har lige hørt, at humaniorastuderende i Århus i snit bruger 23 timer om ugen på studiet, og hvis det gælder der, må det gælde alle vegne (man kan vel statistik). Det giver dig efter fratrukket tid til søvn og spisen ca. 80 timer til at male om ugen - kom i gang!

Kreon

("Snasket" ser i øvrigt spændende ud - jeg glæder mig til at se det endelige resultat. Jeg tror det kunne blive godt på ork vehicles. Er V. smoke en slags vask eller?)

Nixon

Når verdens rareste mand beder en om at poste i hans blog, så gør man det.

/Nicolai

b0ksah

Quote from: Kreon on 11 December, 2008, 09:35:15
Quote from: Troels C on 10 December, 2008, 23:26:51

Præcis! Jeg har lige hørt, at humaniorastuderende i Århus i snit bruger 23 timer om ugen på studiet, og hvis det gælder der, må det gælde alle vegne (man kan vel statistik). Det giver dig efter fratrukket tid til søvn og spisen ca. 80 timer til at male om ugen - kom i gang!

Kreon

("Snasket" ser i øvrigt spændende ud - jeg glæder mig til at se det endelige resultat. Jeg tror det kunne blive godt på ork vehicles. Er V. smoke en slags vask eller?)

Tror Faktisk stadigvæk Jesper i GG har noget af det smoke ... hvis du blev fristet (han har jo udsalg på alt hans vallejo)

Og når verdens rareste mand ikke poster billeder må vi jo gøre det:

En hyggelige lille stud foreviget fra Nifcon 10

Sjældent har man set Kent så opstemt
The name is Juul, Peter Juul Jensen.
FAQ: Billeder!?!

Drake blev til Kashmir blev til KasH blev til Kasse blev til büchse blev b0ksah .. The Story of a Nick.

Yup, warhammer er noget jeg sux til ...

Troels C

Det er sgu nogle godt malede figurer Peter!!

Er det mig eller er det en kvinde i baggrunden i venstre side... På con... ??-så det jo ikke en con.. hø hø.

Miguel

Quote from: Troels C on 11 December, 2008, 21:22:22
Er det mig eller er det en kvinde i baggrunden i venstre side... På con... ??-så det jo ikke en con.. hø hø.

nope, så er det Battle Rage Ballerup  ;)

Kom nu, mere maling! mindre eksamen! vildere... VILDERE!

Stunke

Hej.

Jeg ville bare lige bumpet min tråd helt skamløst for at sige at jeg er begyndt at male Beast-09 og en maximum flok Kayazi assassins inkl. deres unit attatchment.

Min computer er dog død, så nu sidder jeg ved en sans-bluetooth talheks så jeg kan ikke flytte billeder fra min telefon til internetrørene.

Beklager.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Stunke

Ja øøøh jeg ville bare sige at jeg skal være med til BattleRage Ballerup der jo som bekendt er landets absolut bedste turnering, fordi de ikke alene tillader druk, men ligefrem opfrodrer til det, så min plan er nu at male min undeadhær færdig så jeg kan stille med lige hvad det skal være, for så at troppe op og være dårlig til at spille 'hammer og voldgod til at drikke bajere.

Det vil sige at jeg skal male:
70 skeletter
50 zombies
en alternativ Varghulf
min alternative Zombiedragon
en black coach,
4 Black/blood knights,
8 gamle black knights,
en skeletlord/vampyrthingy på Hellsteed og en enkelt karakter

Desuden har jeg malet de dér 10 assassins færdige, samt Beast 09, de er blevet rigtigt fine, selvom jeg ikke har nogen billeder af dem. Nu er jeg begyndt på Epic Irusk, samt 5 Nurgle Chaos Knights for at øve mig lidt i at male grimt og nasset.

Så snart min bankrådigver kommer til fornuft(læs: udvider min kassekredit kraftigt) får jeg anskaffet mig et kamera så jeg igen kan tage billeder af mine dukker og mig selv i variende tilstande af påklædt.
Sidstnævnte skal i på facebook for at se, det er jo trods alt et familievenlig forum det hér.

Nåh ja, og så flytter jeg snart. Det betyder at jeg igen kommer til at bo sammen med nogen der spiller Fantasy, så forvent en kraftig aktivitet i antallet af malede dukker, fuldemandsekskapader, invitationer til at komme til Nørrebro og spille(hvis du er rar nok til at blive inviteret altså) og sløje anekdoter om vampire counts fremover.

Ja hejhej.

Den eneste grund til at jeg skriver alt det hér er fordi jeg synes det er synd for min blog at den skal ligge så langt nede på siden.
- Adolf Hitler

Nanayaah

Hvor er det ærgeligt at en spiller der har så fornuftig en holdning til alkohol indtagelse, og især kombination af dukkeleg og alkoholindtagelse, vælger at spille de forkerte dukkespil......

Stunke

Jamen er der ikke noget med at 40K spillerne er stærkt ædruelige og at man til de største 40K turneringer ser skævt til stive spillere?

Ja, jeg spørger bare.
- Adolf Hitler

Nanayaah

Det kan godt være at nogen har det sådan....

Men jeg hører så ikke til flertallet, iøvrigt nedstammer jeg fra en stolt linie af alkoholikere, og den arv skal jo løftes, det kommer ikke af sig selv!  ;)

Mvh.
Christian
.... Der mener at stort set alting bliver forbedret hvis det kombineres med alkohol! (måske med undtagelse af hjerte kirurgi, og præsident indsættelses taler...)

Nixon

Det er et meget mærkeligt sted det her? Er vi i virkeligheden eller er det ren fiktion?

hik

/Nicolai

Brockdorff

Jeg tror at stort set alt med kirurgi ikke hænger så godt sammen med alkohol. Og mht til præsident-indsættelsetaler burde Obama måske holde lidt igen:)
"...I like my sugar with coffee and cream..."

Maleblog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=39514.0
Salgsblog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=28634.0

TIDLIGERE BRUGERNAVN: PRIMAIRA

Stunke

Quote from: Nicolai on 18 February, 2009, 09:34:44
Det er et meget mærkeligt sted det her? Er vi i virkeligheden eller er det ren fiktion?

hik

/Nicolai

Sorry dude, hvis bare jeg havde et kamera, så lignede det her en almen maleblog meget bedre.

Det pisser mig lidt af, men nu arbejder jeg i det mindste på at få anskaffet mit et kamera.
- Adolf Hitler

Troels C

Ablabab

Quote from: Stunke on 17 February, 2009, 17:32:45
Jamen er der ikke noget med at 40K spillerne er stærkt ædruelige og at man til de største 40K turneringer ser skævt til stive spillere?

Ja, jeg spørger bare.

Bwahaha! No true! Sandheden er jo, at Fantasyspillerbasen overvejende udgøres af preteens, og at ALLE 40k-spillere har sort guld i fuldskægget!

Troels C: Stikkeren er et kamera!
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Stunke

Jeg blev nummer seks til battle rage ballerup og det er godt for det er svært at blive højt placeret men jeg var dygtig og fuld og dygtig og fuld af snyd og havde en snydehær som var god og som var dygtig når jeg var fuld og det var godt og min hær så sådan hér ud:

Konceptet var at spare på characterer og spamme core choices HELT vildt så jeg kunne drukne min modstander i flere ting end han kan overkomme i løbet af spillet. Det giver mig også plads til at outdeploye min modstander næsten uanset hvilken fraktion han spiller. Flere choices giver meget mere plads til at lave fejl og flank charges under spillet, og det betyder også at den tid min modstander skal bruge på at slå en enhed helt ihjel, sjældent vil være godt brugt da der ikke er meget der er over 168 point værd, medmindre han ruller de HELT store kanoner ud, og dem er der også masser af flak i hæren til at forhindre i at komme frem. Min lord har desuden også 8 terninger som han kan lave ghouls med i magifasen og han får kumulativt +2 på sit rul. Det VÆLTER ud med ghouls når det rigtigt kører hér.

Gletscherhæren:

Lord:
ekstra level
master of black arts, summon ghouls, 
Skull Staff

Lord:
Ekstra level
Dark Acolyte, Summon Creatures of the Night
Helm of Command, Dispel Scroll

Wight King (BsB):
Barded Steed, Enchanted Shield, Sword of Kings

Necromancer:
VanHels Dance Macabre
Black Periapt, Dispel Scroll

2* 5 Wolves
4*10 ghouls m. ghast
3*20 ghouls m. ghast
20 Zombies m. klud og musik
2 Corpse Carts m. Balefire

2*3 Fell Bats
21 Grave guards, full command, Warbanner.

7 Wraiths m. Banshee

---------
13 power dice
8 Dispel Dice

9 blokke infanteri
17 choices
- Adolf Hitler

Troels C

Se så at få anskaffet dig et kämera så du kan komme videre med din maleblög.

Stunke

Jeg har købt et kamera nu!

Er du så glad?
- Adolf Hitler

Troels C

Stunke

Det var godt.
Hvordan går din turnering i Sverige?
- Adolf Hitler

Troels C

Det ved jeg ikke, jeg har for travlt med at spille dukker til sådan rigtigt at lægge mærke til det.