News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Transport til ETC tyskland

Started by El Rey, 07 January, 2009, 12:31:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Rey

Vi er så vidt jeg ved blevet enig om at køre derned. Hvis 40K gutterne også skal med, kan vi jo måske finde ud af noget sammen med dem også. Men hvordan ser det ud, hvem har en bil vi kan køre i. Og var det noget at leje/lån en bus/van?

Troels C

Nogen som har stort kørekort??

Jan D'Souza

Polle har, men ved ikke om han er indstillet på at køre begge veje alene.

El Rey

Sådan en van ala stor taxa, skal man vel heller ikke have stort kørekort til? Der kan vel være en 7-8 mand i sådan en alt efter hvor meget bagage vi har med. Enda måske større, kan huske vi lejede en engang til Dragonwars, der mener jeg vi var en 10+ i.

mcpolle

Jeg kan godt køre alt, og har ingen problem med at køre, bare at jeg har en som er navigator,

Tror nok at det vil være en dele billigere at gøre det sammen.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Jeg er god til at finde vej ellers kan jeg låne en GPS.

Gromnir

Jeg overvejer lidt at tage med til side eventet, så hvis i finder på at leje en stor bus, er jeg nok endnu mere til at tage afsted, men så skal det jo være samtidigt med jer. Og hvis i finder ud af at det skal være en ferie-bolig I skal bo i skal jegfinde på et eller andet...

mvh
Jeg er altid frisk på noget: Warhammer Fantasy, Magic the gathering, poker og Harry Potter TCG.

Make your weakness, your strength.

Asger

Noget nyt paa denne front?

Var der nogen der ville kigge paa buspriser? Alternativt kan der saa laanes biler? Eller skal vi vaere miljoerigtige og tabe toget? ;)

Hvor mange er vi egentlig der skal koere sammen? I.e. arrangerer fartookay og fantasjov det hver for sig, og hvad med vores groupies? Lad os faa en handsopraekning, fra dem der er udover de to hold (dvs. 16 + ?).

Asger

Asger

Det kunne vaere fedt at finde ud af, specielt hvis vi vil derned et par dage foer, saa man kan naa nogen "grudge matches" taenker specifikt paa australierne, da det muligvis er eneste chance man faar for at moede dem...

Er der overhovedet stemning for at tage tidligt derned? Evt. tirsdag, onsdag? Eller skal dem der er interesserede arrangere deres egen transport, og saa bare foelges hjem?

Asger

DaBossakaHånden

Ville rigtigt gerne med til side turneringen, og hvis man tog derned tidligere, ville det være fedt, men jeg kan ikke lige svare på pågældende tidspunkt om jeg overhovedet kan, da min fremtid ang. arbejdet, er lidt usikkert??
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Asger

Nordmaendene tager derned onsdag.

Asger

Norx

Jeg er 99% sikker på atjeg skal ned og vinde side eventet. Hovedsageligt for at genere Benny  8)
Basballen's private gulvklud

DaBossakaHånden

Bla bla bla de sidste to spil vi har haft, har været så tætte, at jeg ser intet problem i at skulle møde dig i finalespillet til side turneringen ;D
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Kragh

Jeg vil også rigtig gerne med til side eventet. Må så nøjes med en 3. plads kan jeg regne ud...

Kan dog intet sige med sikkerhed, da jeg regner med at blive var ca. 10. juni. Kan dog ikke lige huske datoen for etc. Men mener det er i august... Jeg mener sagtens jeg kan tage til Tyskland og spille, spørgsmålet er hvad kæresten mener, og dermed også mig   ::)
Thomas Kragh
Se min blog

El Rey

Vi skal jo nok af sted af flere omgange, da nogen vil/kan komme der ned før end andre.

El Rey

Har siddet og kigget lidt på denne side: http://www.uk.map24.com/

Har ud til man kan komme fra Aalborg til Münster på lidt under 6½ time, hviket jo er ganske kort.

Kragh

Samme tid fra KBH.

1550 Copenhagen, Denmark til 48143 Münster, Germany

Afstand 376.73 mil
Tid 06:20 timer
Thomas Kragh
Se min blog