News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Sted at bor.

Started by El Rey, 16 December, 2008, 13:55:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MaRV

Hej

Her i weekenden skal os 40k gutter mødes, og her er planen at få alt sat på plads. Og det ville være fedt at bo samme sted som jer. Jeg kan se at Kragh har reserveret 16 pladser, er det muligt at vi kan snuppe 8 af dem, eller er de reserveret til folk der skal spille med i side-eventet? :)

Mvh Uffe

Kragh

Jeg har ikke booket 16. Asger har 8, og jeg har 8 til side eventet.

Får også endelig info d. 5/5 tænker at man måske kan sove den sidste nat i hallen hvis alt ender galt...
Thomas Kragh
Se min blog

El Rey

Hmm mon det ville være muligt at tage en campingvogn med, der måske kunne står der hvor man skulle spille.

Kragh

Måske, har du da en en flere vogne stående  :D
Thomas Kragh
Se min blog

El Rey

Kunne nok godt skaffe en. Har lige hørt om man kan stille den vi spille stedet eller om man skal på campingplads.

Vedel

På campingferie med warhammernørder..... Det kunne fandme blive episk ;)
One rat to rule them all:-)

Kragh

Telte er måske også en mulighed. Så skal vi bare have lidt brænde, sno-brøds-dej og skumfiduser med  ;D
Thomas Kragh
Se min blog

Troels C

JA!!!! Telt hammer!!!

Jeg tager min morgenkåbe med og hopper snildt en tur i mit herlige omend drukfældige Roskilde alias...

Asger

QuoteHello Asger!

I am sorry to tell you, that we can not offer free beds for the last night.

Please have a look on the website of Muenster for a hotel,

www.muenster.de/stadt/tourismus

For the first 3 nights (8 persons, 5th till 8th Aug ´09 / 3 nights) we will send the contract tomorrow.

Best regards

Ute Warnecke

Vi har så nu nogen dage, fra de får sendt kontrakten, til at indbetale 30% af beløbet for at booke.

Med andre ord, skal alle (fra ETC Fantasy holdet) der gerne vil have jeg booker en plads til dem på dette vandrehjem, sige præcis hvornår det skal bookes fra, og hvor længe (husk at den sidste dag ikke er booket her).

Kan man ikke finde ud af det, ryger man af listen, og må selv sørge for sin egen overnatning.

Asger

El Rey

Så man skal bo et andet sted den sidste da eller hvad?

Asger

Det er korrekt, som det har v?ret advaret om i denne tr?d i hvad... tre uger? Det ville v?re l?kkert med et alternativ hvor vi alle kunne bo sammen i hele perioden, s? hvis du kan finde det Kent (eller andre) s? sig da endelig til.

Og drenge, jeg skal bruge svar. F?r jeg det ikke, s? kommer vi sgu ikke til at bo sammen, og det ville alts? v?re ?rgeligt.

Det er ikke svar i n?ste uge vel at m?rke.

Asger

mcpolle

jamen, kan vi ikke tage dette sted, og sov på selv turneringsplads den sidste nat???

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Så skal vi slæbe luftmadresser osv med for at sov på det en nat. Man må da kunne finde et sted hvor man kan bo alle dagene.

Asger

Jeg venter i spænding :) på en løsning på denne ikke nyhed. Er du i gang med at lede Kent?

Det kan sagtens lade sig gøre Kent, men så bliver det på hotel og 4-5 gange så dyrt. Selv tænker jeg at bo her, og så hoppe på hotel den sidste nat.

Polle, vi kan også godt bo på turneringspladsen sidste nat, men det er den vigtigeste nats søvn :) Eller vigtigeste nats druk...

Asger

Jan D'Souza

At overnatte på dette hostel til og med lørdag og så rykke på hotel den sidste nat lyder som en fin plan... Eller overnatte i lobbyen..

mcpolle

kommer også an på, hvor meget regner i med at sov denne sidste nat, når vi står ved pokalen i hånden

;D

polle

Paul "Polle" Bridge

Kragh

Nogen nævnte camping - er det muligt at sove i telt ved turneringsstedet, nogle som ved det?
Thomas Kragh
Se min blog

Hammer

Er det ikke bare at finde nogle lokale tøsepige børn og overnatte hos  :-*

Asger

Tyske "piger" i lederhosen?

God forn?jelse.

Fingeren ud drenge. Hvis I skal have overnatning via dette tilbud, s? skal I skrive her hvilke dage i ?nsker.

Inden l?nge betyder det sgu nok at holdet kommer til at bo 2-3 forskellig steder, med den fart der bliver lagt for dagen.

Asger

El Rey

Synes det er skod at skulle til at flytte, så vil jeg heller bor et andet sted.

Asger

Ok. S? booker jeg ikke til Kent, sig til hvis du finder noget l?kkert et andet sted!

Hvad med resten af jer?

Asger - Onsdag til l?rdag
Vedel - Torsdag til l?rdag
Polle - Onsdag til l?rdag

Kent - Arrangerer selv

Rasmus R
Basballe
Troels
Jan
Rasmus H

Vedel

Jeg forventer at ankomme til Tyskland sent torsdag aften.... Så vil gerne have overnatning derfra.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

mcpolle

har endelig ikke fundet ud af noget med jan eller de andre fra jylland, men kan sagtens fra onsdag hvis de andre kan,

Hvad har vi fundet ud af mht transport??

Polle

Paul "Polle" Bridge

Asger

Der er ikke nogen endelig afklaring med hensyn til transport, men arbejd gerne videre på det :)

Asger

El Rey

Hvornår har folk tænkt sig at tage hjem. Tager vi hjem søndag efter turneringen er slut eller venter vi til mandag morgen?