News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Sted at bor.

Started by El Rey, 16 December, 2008, 13:55:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mcpolle

vi plejer attage hjemme mandag, men tror ikke hvis vi skal afsted søndag aften, at der er nogen som har lyst til at køre der,

men kommer også an på hvordan transport er ordnet

polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Har fundet et Ibis hotel, hvor vi kan bo en del. Det kan fåes til 49€ for et double rum per nat. men så kan man ikke afbestille. Det ligger i centrum og ca. 4 km fra der hvor vi skal spille.

mcpolle

det er ca. 190 kr pr overnatning, hvis vi deler et rum hver, hvor meget kostet det andet???

Går ud fra at der er bad faciliteter der??

Polle

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Mener det Asger ser på koster 16 eller 20 €

Jan D'Souza

Fri for at dele med Kent... Sidst til mølle deler...  8)

mcpolle

også fri for Kent ;)

Det er næsten samme pris, så er det fint med mig

Polle

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Og til Jan som troede prisen var per mand:

QuoteThe prices indicated are per room, for the number of people and the date(s) selected previously, unless otherwise specified (packages).

El Rey

Hvis folk er klar på Ibis, så vil jeg forslå vi finder ud af noget hurtigt. Tror også nordmændene vil ligge billet ind der.

Så hvis man er klar på det så skriv, så kan vi få bestilt og betalt, til den pris kan man ikke book om.

El Rey

Jeg bestiller plads på hotel i morgen. Dem der vil være med der skal skrive et her. Og der skal betales med det samme.

Jan D'Souza

Skal vi så ikke start med at bestille fra fredag til søndag/mandag? Så kan dem der skal derned før bestille flere overnatninger, når de ved det.

Det er ikke meget dyrere end Hostel og vi slipper for at flytte undervejs, så jeg er med på den.

Mvh. Jan

Asger

Super arbejde Kent!

Jeg vil gerne bo der, synes faktiks hele holdet SKAL bo der ;) Inkl. Rasmus H.

Jo, noejes med at bestil fra fredag af. Jeg er frisk paa at blive til mandag og drikke os serioest i hegnet soendag aften! Og saa tage en stille og rolig koere tur hjem mandag...

Asger

Karl Heinz

Quote from: Asger on 06 May, 2009, 15:46:08
Jeg er frisk paa at blive til mandag og drikke os serioest i hegnet soendag aften!

Sweet! Jeg glæder mig allerede. Bare jeg ikke skal køre hjem mandag.

Asger

Jeg har ikke kørekort... ;)

Men for min skyld har jeg ikke travlt mandag, så hvis dem jeg ender med at følges med gerne vil drikke igennem, skal de da bare gøre det. Sjovere for alle.

Asger

Troels C

Ja kanon gået Kent!! Jeg er med!!! til mandag vel :D

El Rey

Så vidt jeg kan se kan man få ryge og ikke ryge værelser.

Hvem vil have ryge værelse, Jan, Vedel?

Jeg regner med at bestille rum til hele holdet så. Det vil sige 4 x 2mands rum. Jeg kan også bestille et til Hammer og en anden. Men det skal jeg lige vide.

Bestiller fredag til mandag = 3 overnatninger. Så kan vi altid få nogle flere dage på senere hen. Men det er vigtigt at få bestilt nu mens der er plads. Mange andre hoteller er optaget så der ikke er plads tik 8 folk, men dette hotel har ikke været slået op på TWF.

El Rey

Ok, så har jeg bestilt og købt 6 2 mands rum på Ibis. 4 til holdet, 1 til Hammer og en anden(regner jeg med) og så et til Mølbak og Peter K.

Det blev 73,5 € per mand, fra fredag til mandag. Det er ca. 550 kr.

Hammer

Super! Hvordan med betaling?

Mht. længden af ophold så følger jeg nok bare med flokken fra Århus, men er klar allerede fra onsdag. 

Asger

Skal du have penge fra os, eller skal du have penge fra den konto vi allerede har overført til?

Smid et konto nr. hvis du skal have penge fra os.

Igen, super arbejde!

Asger

Vedel

Godt arbejde Kent......  ;D
One rat to rule them all:-)

El Rey

Hvis der er andre der vil bor der også vil jeg forslå at bestille snart. 40K folk og sideevent folk?

mcpolle

godt gået kent

Helst ikke ryger, og helst ikke sammen med dig Kent, vil gerne får lov til at sov  ;D

har intet imod at køre, men hvad så med bilerne??

Og dem som kører med mig regner med at de giver soda søndag aften  8)

Polle

Paul "Polle" Bridge

Kragh

Har netop fået mail om vi godt kan få overnatning fra lørdag til søndag også. Har slet ikke hørt om til mandag, men tror ikke det er der problemet er.

Men, i har betalt?
Thomas Kragh
Se min blog

DaBossakaHånden

Hvis jeg kan komme med, ved intet endnu, så jeg ser helst at man tager hjem søndag..

Benny
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

El Rey

Det bliver 553 kr. Per mand. Vi har en ledig plads hvis det er nogen de er interesseret.

Vedel

Quote from: El Rey on 11 May, 2009, 12:10:26
Det bliver 553 kr. Per mand. Vi har en ledig plads hvis det er nogen de er interesseret.

Hvem skal ikke bo sammen med os andre?

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)