News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Norge mod Danmark!

Started by El Rey, 14 August, 2008, 15:59:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kragh

Thomas Kragh
Se min blog

Vedel

Quote from: Kragh on 01 June, 2009, 12:55:03
Er der en dato?

26.-28.juni.... Er dog ikke sikker på, at vi går igang med at spille før lørdag d. 27., så muligvis kun 27.-28. juni. Bliver det kun DK vs. Sverige kan vi vel nå en 5-6 spil på de to dage.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Troels C

Shit pomme frites!

Er det ik lige oven i Roskilde??

Skibonitten

Mener Roskilde er den 2.-5. Juli - med opvarmning fra d 28/6.

/ Morten

Vedel

Roskilde starter om søndagen..... Dem der evt. har tidlige tjanser må jo bare smutte tidligt.

MVH Vedel

Basballe

Hvis det er i Lund, vil jeg bestemt tro at jeg godt kan.

/Henning

AndersN

Hej Vedel,

Jeg har talt med Daniel om det og vi har begge Roskilde, hvor vi skal bo i en lejr med en del forberedelse og tidlig camp-findning (lørdag nat?). Derudover har vi stor RHK Skt. Hans fest om fredagen.

Det bliver altså meget hektisk, ja nok nærmest umuligt at nå til Sverige. Det er ærgeligt for vi ville gerne.

Er det helt umuligt at finde en anden dato?

Mvh Anders
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Kragh

Er på ferie i den uge og ugen efter.
Thomas Kragh
Se min blog

Vedel

Skidt at høre gutter.....

@Anders: Ny dato kan fra min side ikke lade sig gøre. Er ikke hjemme fra den weekend og til vi skal til ETC.

MVH Vedel

Norx

Jeg er stadig frisk som reserve.
Basballen's private gulvklud

Basballe

@Vedel: Hvad er status nu? Kan vi stille et hold?

H

Vedel

Ved det sgu ikke, og heller ikke fået respons fra den mail jeg sendte til Morgan for en uge siden.

Rykker ham med det samme.

MVH Vedel

Vedel

Hej drenge,

Jeg har lige meldt afbud til Morgan, hvilket vi iøvrigt har snakket om et stykke tid, da de heller ikke har den vilde support. Warhammer sidst i juni er bare ikke optimalt. Vi er dog enige om, at der skal arbejdes videre med projektet og til næste år SKAL vi have arrangeret en sådan landskamp, hvor den så kommer til at ligge i Januar-Marts. Dette vil sandsynligvis passe alle bedre.

MVH Vedel

Asger

Super at høre. Går I så igang med planlægningen allerede nu? Jo før der er en fast dato, des bedre, så det er bare om at vælge en med det samme...

Asger

Vedel

@Asger.... Vi er faktisk så småt igang. Svensken har en 'arrangør' med adgang til lokaler i sydsverige på opgaven. Så tror næsten bare vi skal finde en dato.

MVH Vedel