News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

CSM

Started by Belial, 06 May, 2009, 21:58:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Belial

Første Khorne terminator er færdig:

MVH

Belial

Metheon

Han ser cool nok ud, er der en speciel grund til du ikke dipper hele lortet på én gang?

Belial

Tja. Det tager lidt tid at få alle grundfarverne på og jeg skulle lige se hvordan en terminator tog sig ud færdig.

En ting er dog sikkert. Den glossy hvide spray er helt forfærdelig. Grundfarverne vil ikke hæfte så godt og dippen glider af som vand på en gås. Skal have mig en ny spray.

MVH

Belial

Belial

Hmm. Grundet fødslesdage, familiearrangementer og tusinde møder på arbejde må jeg erkende at løbet er kørt. Jeg når det desværre ikke.

Jeg har til gengæld sikret mig 2 af de NYE land raiders, Oblitterators og Rhinos, så næste gang....

MVH

Belial

Metheon

Så du stiller op med dine grønne terminator marine hær? Er den malet helt færdig?

Belial

Den er malet færdig, men den nøjagtige sammensætning er stadig til debat. Jeg er ikke 100% tilfreds med de whirlwinds og jeg synes de mangler troops..

MVH

Belial

Metheon

Der er jo ikke noget at sige til du mangler troops med 20 termies hehe. :)

Belial

Mit nye CSM projekt har grebet lidt om sig.

Pludselig har jeg nok berzerkers til 5 squads, 1 defiler, adskellige dreads, 2 land raiders (DE NYE!), 5 rhinos (inklusiv 2 af de nye), 1 bloodthirster og adskellige bloodletters, 5 Oblitterators og alt muligt andet gejl (bikes, csm, raptors og bla, bla, bla...)

Jeg er sådan lidt i syv sind mht. hvad jeg skal gøre.

Lokalt set er powerniveauet ved at bundfælde sig omkring AFOD AS-niveau, så det skal hæren kunne holde til.

Dybest set tror jeg bare, at jeg vil teste diverse konfigurationer som jeg kan stille og se hvad der funker bedst for mig.

Mht. maling vil jeg koncentrere mig om mine Berzerkers som vil danne kernen i hæren og ellers klatte lidt her og der på det jeg ellers vil have med.

Stay tuned...

MVH

Belial

Belial

Jeg har fået malet en smule:

Mest modeller som skal bruges til hyggespil dog.

MVH

Belial

Taoregorn

Quote from: Belial on 25 June, 2009, 18:33:07
Jeg har fået malet en smule:

Mest modeller som skal bruges til hyggespil dog.

MVH

Belial

NU ved jeg ikke om JEG kan tillade mig at komme med et forslag. Men jeg synes VIRKELIG det ville hjælpe bloodsudgyderne at du malede deres horn sorte og gav dem blank lak. Synes slet ikke det virker med benfarvede horn.

Bare mine 2 imperial credits.

Belial

Hmm. Det kan der være noget om. Synes heller ikke selv det virker specielt godt som det er nu.

Det skal da prøves. :)

Er forøvrigt igang med lidt flere Berzerkers som led i Dukkelogens malechallenge:

MVH

Belial