News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Tidlig afgang til Tyskland?

Started by Asger, 17 March, 2009, 13:30:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Jeg har, som skrevet adskillige steder og gange, allerede arrangeret lift med Polle :) Onsdag morgen tager vi derned  8)

Asger

DaBossakaHånden

Hey Basballe, jeg havde sgu glemt at jeg havde en aftale med Vedel om at kører med ham, men vi har snakket om at tage derned torsdag aften..

Benny
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Basballe

Hej Benny

Ved du om der er plads i bilen hos dig og Vedel?

H

DaBossakaHånden

Er ikke sikker, men tror der en plads, men Vedel er i USA nu og kommer først tilbage i slutningen af Juli, så kan først vide det sikkert der.

Benny
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Basballe

El Rey

Asger hvad har I af planer om overnatning? Kan man få noget på det hotel vi skal bo på i weekenden, evt de samme rum?

Asger

Det finder vi ud af n?r vi ved hvem der skal med. Vi besluttede ikke at give os i kast med det, med det samme, da vi s? muligvis bare skulle g?re det igen, hvis der var en ellet to mere der s? kom senere og sagde de gerne ville v?re med.

Det samme sted er klart en mulighed, men hvis det betyder at vi bor der alene, og vi istedet for lidt flere penge kunne komme til at bo de f?rste dage sammen med nogen af de andre der kommer tidligt, s? vil jeg hellere det. Dette er dog bare mit ?nske, og det skal ikke afskr?kke nogen fra at melde sig af frygt for at komme til at bo et dyrt sted, hvis der er bare ?n af os der insisterer p? det billige fordi de f.eks. ellers ikke kan tage afsted tidligt, ja s? er det skam helt ok med mig.

Asger

El Rey

Nordmændene skal bo samme sted som os, mon ikke nogle af dem også kommer derned før. Kan prøve at høre dem af.

Asger

Betyder det at du har besluttet at du gerne vil med os, Kent?

Asger

El Rey

Jeg skal lige have en snak med Rasmus, som kommer hjem fra ferie i dag. Så ved jeg mere.