News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

ETC live update!

Started by Overhamsteren, 08 August, 2009, 11:21:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mini Munchkin

Quote from: Jones on 09 August, 2009, 16:05:03
Nu er jeg ingenlunde kendt med forholdene under den turnering... men man skal da være ultrahård for at kunne kigge sin modstander i øjnene og bare trække på skuldrene efter en svinestreg som den.

Jeg mener, var der ingen publikummer, der rullede med øjnene, sukkede højlydt eller?

Sportmansship burde opprioriteres sådan et sted noget a la Von Pannes ide.

j-

Det skal og bor vaere en gentlemensport, men med et spil som ofte bygger paa tillid, saa er der desvaere altid snydere  >:(

Stefan

Skummelkrat

Jeg tror blot, at vi må leve med det og håbe, at holdene har selvjustits. Jeg kan komme til at lyde fordomsfuld nu, men jeg er sådan set ligeglad. Det er et faktum, at italienere er røvhuller, når det kommer til sport - også Warhammer. Der bliver ikke ændret en skid på det.

Jeg går ikke ind for, at vi giver sportsmandsstemmer. Det fører ikke noget godt med sig, tror jeg. I hvert fald ikke hvis det kan få folk ekskluderet.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Daniel

Jeg ville ønske at man kunne luge ud i den slags røvhuller via sportsmanship, problemet er så bare at nå man som italienerne snyder konstant, ja så snyder man også med sine sportsmanship-stemmer. Så pludseligt var det Karen og Holger fra Island-holdet der fik stemmerne frem for de mindst lige så flinke danskere. Og så er man jo lige vidt.

Men måske der er en model som kan tage højde for disse problemer. Det er i hvert fald tiltrængt.

Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Kragh

Æv bæv. Well, måske det så kan blive til en 2. plads
Thomas Kragh
Se min blog

Stefan

Ja nu gælder det om at stramme balderne og ikke fortabe sig i bundløs sorg.

Vh
Stefan

Stefan

Så gælder det de græske guder. Det er en must win.

Vh
Stefan

Kragh

Mon ikke det ender med en 3. plads efter Italien og Polen.
Thomas Kragh
Se min blog

VonPanne

Daniel, idéen var jo at hver spiller efter hver runde gav sin modstander en pointscore. Så selvom italienerne gav alle 0, ville spillerne i de andre runder sikkert få en pæn score og italienernes point ville betyde mindre. Mens hvis alle gav italienerne 0 ville det jo stå tydeligt frem i den total score.

Og den pågældende score skal ikke have indflydelse på den samlede score i sådan en turnering, det ville vist blive alt for slesk til at nogen ville kunne holde det ud, og alligevel ende med at alle gav de andre 0 i håb om selv at vinde.

Jones

Æv..det blir et år uden pizza!
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

AndersN

Sportsmanship er umuligt i det miljø. Det ville lynhurtigt blive ren strategi, så snart ét hold begyndte at gøre det til det (og det ville ske med det samme).

Jeg fatter simpelthen ikke at de fhoveder fra Italien ikke er blevet bannet eller diskvalificeret for længst. At det kan foregå år efter år, uden at dommerne træder ordentligt ind, eller der bliver lavet andre sanktioner, er en decideret farce. Det er til grin og sætter hele eventet i et dårligt lys.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Player1

Kommer ETC aldrig til Danmark? Så må man jo dømme Italienerne efter vores moralkode istedet for den de bliver dømt efter lige nu, når de er her.
Ellers må man jo råbe lidt mere op imellem ETC turneringerne.

MirkcuTT

ETC kan sagtens komme til Danmark, kræver dog lige at der er nogen der gidder stå for det hele, kan finde et sted der er billigt nok men samtidig har plads til mængden af spillere, får det hele på plads, og smider det til afstemning på TWF.
- Loke Daugbjerg Andersen

Kragh

Problemet er ikke at få nogen til at stå for det i DK, tror jeg sagtens kan findes i miljøet.

Problemet er at alt er så dyrt i Danmark, hoteller, mad osv.
Thomas Kragh
Se min blog

Azrael

Der er da ikke så stor forskel fra tyskland til danmark igen, hvad angår mad og hoteller.
Og kunne man finde en skole med en masse klasselokaler hvor deltagerne kunne overnatte, ja så har de allerede sparet en stor del af udgifterne.

Kragh

Helt enig, men prisen er nu dyrere i DK. Siger ikke det er umuligt, og synes selv det kunne være sjovt at lave et sådan event.

Måske man skulle planlægge det til år 2011 eller 2012
Thomas Kragh
Se min blog

Skummelkrat

Det ervist i grunden vinderen af ETC, der afholder næste års event, så det kræver lige, at Danmark hiver sejren i land.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Kragh

Nej, det er lavet om, så vidt jeg ved.

Når Italien vinder, skal de holde det om 2 år. Så er der bedre tid til at søge støtte osv. Det kræver selvfølgelig Italien vil afholde det, ellers "byder" andre bare ind.
Thomas Kragh
Se min blog

Azrael

Det kunne ihvertfald være spændende at arrangere..!

Nå ser ud til at 3. pladsen holder.
Svenskerne klarer sig ok mod italien, men ikke godt nok til at polen eller tyskland kan komme foran da ingen af dem vinder stort nok.

Så ser ud til at italien løber med titlen  :-[

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Kragh

The ranking;

1. Italy
2. Poland
3. Denmark
4. Germany
5. Schweden
6. Österreich
Thomas Kragh
Se min blog

Honsou

Quote from: Player1 on 09 August, 2009, 18:20:31
Kommer ETC aldrig til Danmark? Så må man jo dømme Italienerne efter vores moralkode istedet for den de bliver dømt efter lige nu, når de er her.
Ellers må man jo råbe lidt mere op imellem ETC turneringerne.
Ja det hjælper jo ikke at folk sidder lidt og mugger her på PF, det skal høres lidt udover vores forum. Hvis nok spillere fra nok lande alle siger dem fra Italien er nogle svin, så MÅ de da lytte lidt, ellers skal man vel fortælle dem at man ikke deltager fremover, hvis de ikke vil fremme de fair spil?
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

rainbowman

Tror der er generel enighed om Italiernene.

Her er citat fra den polske kaptajn:

QuoteTwo simple ideas for the next year ETC:

1) More refferies, it can't be thaTt reffery refuse to come to the table!

2) Ban Italy from the ETC2010, we don't play for money, just for prestige. It can't be that few guys break all the idea we play for. Everybody surelly understand what i mean.

Azrael

Han har jo ret, det er i virkeligheden ret simpelt. Eventuelt kunne man jo give dem en chance til, med et ultimatum om forbedring (hvis ikke de har fået det før?)

og desuden løser nr 2 måske nr 1 :)

Men lad os nu se hvad drengene siger når de kommer hjem igen, de har nok en mening om sagen, og har en ide om hvad den generelle stemning var dernede.

Tobias

VonPanne

Quote from: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=62334&start=180We then had an argument about whether a chariot, with fell bats at around 2 o'clock and its corner precisely 18" away from the nearest corner of the nearest fell bat could make a charge. Despite my protests, Max took the chariot and simply moved it, refusing to listen to any arguments about the properties of a rectangle inscribed in a circle and of a pivot. He was very angry, accused me of stalling, he also did not accept a 4+ roll after the fact. I decided the game did not have any sense at that point, and he agreed (the refs said that we get a 10-10 if we call them again in this match).

(min fremhævning): Heh, det vil jeg nu engang karakterisere som ren og skær snyd.