Mercenary Marines - Det lille skridt mod megalomani...

Started by Torben Kastbjerg, 17 August, 2009, 17:10:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

P. Regulus

Jeg sad faktisk også lige og tænkte på Souldrinker bøgerne. De giver en ret god baggrund for, hvordan et chapter kan gå renegade / freelance. Du kan evt. låne dem af mig en dag, Fønikux. Det kunne også forklare hvorfor de stadig har akilla akvi aqi de der ørne dimser. Et kryds henover de mest synlige er en rigtig god løsning.

Det ser ellers rigtig godt ud - bissede og battleproven på den fede måde!

Jeg vil give Thorbjørn ret i, at pastel ikke er så godt til figurer man skal flytte rundt på - det vil ret hurtigt blive slidt af eller splattet ud og give pastel-farvede fingre - ellers skal du i hvert fald lakere oven på pastellerne, men det kan også blive noget snask. Pasteller er faktisk mest beregnet til statiske vise-frem modeller - f.eks. bliver de brugt meget inden for 'rigtig' modelbygning. 'Støvbørstning' er vejen frem på figurer.
Praise the Emperor and pass the ammo!

Torben Kastbjerg

Yay, opbakning til mine idéer! :D

Jeg kom iøvrigt selv på lidt mere til det, i en dræbende kedelig undervisningssammenhæng, at de forskellige enheder skulle afspejle forskellige former for heresy, og at nogle squads skulle være så borderline chaos som de overhovedet kunne blive... for derefter, til sidst at have en 2-for-1 hær der kan bruges både som Chaos Space Marines men også som all average & regular Space Marines.

Mht. tørbørstning, så må jeg lige se det an, evt. skulle jeg måske bare kigge på en yderligere og skarpere highlight til de her mariners rustning.. hm... det overvejes.
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Torben Kastbjerg

Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Torben Kastbjerg

Der har været alt for meget at se til på det seneste. Det har gjort at jeg ikke lige har kunne tage billeder i sollyset på det seneste. Men idag... i dag der nåede jeg det!

Som nogle af jer ved, så drog jeg afsted til Kejserens Kælder (Emperors Pride) for at prøve at spille med i en lille hyggelig 1000 points tunering. Det gik helt som forventet, og jeg fik prygl! Men guderne (særligt Khorne) ville at Sean dukkede op i går til 40k spilleaften; og nu var vi pludselig oppe på 1500 point. Og sørme.. jeg vandt sgu! Knebent, og med neglebidende spænding lige til det sidste, men sejren blev hevet hjem af mine heroiske scouts der overfaldte Seans Warboss og reducerede ham til Shis-Kebob!

Tak for kampen Sean, det var fandme fedt!

Og nu, så vil jeg ikke kede jer med min sædvanlige wall-o-text og istedet, så er der bare billeder af mine enheder. De er stort set færdige (undtagen Storm Speederen) og mangler kun lige det der kedelige base-snasken til som der jo skal til :)

Tactical Squad Sabbat

Captain 'Unavngiven, men Billig'

De Heroiske Scouts!

Dreadnought

Predator - Batterin' Ram

Land Speeder Storm - Bullet Magnet

Således, så fik vi lidt billeder og gøjl i tråden igen; kommentarer er som altid velkommen! :)

Linnet

Hej

En fed ide og jeg synes det ser rigtig godt ud, specielt de to tactical squads er flotte og vil gøre sig godt på et spillebord.

men desværre mangler der lidt "Spræl" på dine køretøjer, man har ikke rigtig følelsen af at de er "Merc Marines", battle damage, nødreperationer, retrofitting af udstyr osv. sådan et projekt skriger jo på at man kæler for køretøjer og giver dem et særpræg :D

og hvor den STorm bare  en fed figur, får jo helt lyst til at købe en bare for at lave noget fedt ;)

Mvh. Lars
FORMERLY KNOWN AS BA PLAYER

Det er et hyggespil..men jeg kan stadig godt lide at vinde
Quote from: Belial on 13 November, 2009, 00:19:39
Enig. De er super seje. Denne blog får simpelthen for lidt ros i forhold til det den fortjener. :)

Torben Kastbjerg

Mange tak :)

Jeg skal også have lavet lidt mere spræl ved de her vehicles, men jeg prøver samtidig også at undgå at de bliver alt for Ork-ish at se på. Predatoren får nok lige et par plader i den nærmeste fremtid; den var egentlig blevet bygget til noget helt andet; men et nyt paint-job og så var den en del af min hær :D

Jeg har aldrig været særlig god til vehicles, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved dem.. Udover at navngive dem (Batterin' Ram!). Evt. andre slogans på siden af vognen? Killmarkings?

Og ja, Storm'en er rigtig fed! Jeg skal have købt en mere som jeg vil gøre en kende mere liret at se på... Og fordi den virkelig godt kunne bruge en Multimelta istedet for den Heavy Bolter der følger med ;)