News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Old School Necrons

Started by Belial, 21 August, 2009, 16:05:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Åh hvor jeg håber den model bliver taget op til revurdering når de laver et remake af necrons. Den er jo FORFÆRDELIG!

Men du har da gjort et godt arbejde, med det du har haft at arbejde med.

Belial

Ak ja. Ikke GW's finest hour, men sådan er det jo.

Hvad følger der egentlig med til såden en fætter? En flight base?

MVH

Belial

Belial

Okey-dokey.

Så må jeg ned og rode i kælderen.  :)

MVH

Belial

Belial

Jeg fik malet en smule mere, så nu er mine Scarabs også færdige, hvilket bringer hæren op på en accaptabel størrelse:

Jeg har en del flere warriors tilbage, men tror ikke jeg vil gøre mere ud af hæren pt.

MVH

Belial

Honsou

Det er godt nok sjovt at se Destroyers fra 80'erne, til gengæld synes jeg dine swarms er flottere end dem der er nu.
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Belial

Ja de ligner faktisk mere et tæppe af mekanisk ondskab, som myldrer frem mod fjenden.

Jeg synes bestemt de nye Destroyers er cool (minus det grønne plastik), men nu havde jeg lige 8 stk. plus en masse gamle warriors liggende så skulle de da bruges til noget. :)

MVH

Belial

Torben Kastbjerg

Bare lige et totalt tosset forslag; men hvis du nu lige skulle føle for at converte amok, så kunne du evt. lave nogle Mk. I½ Necrons; nogen der er et blandingsprodukt af det nye og det gamle Necron look.. sådan.. bare lige som en sidebemærkning ;D

Derudover, så ser det cool ud! Jeg har altid haft en forkærlighed for de gamle Necrons kontra de nye :)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Excommunicate

På den her afstand (har jo ikke set den op close), så ser din Monolith rigtig fed ud, Morten! Good work!

Mvh
Simon

Belial

Tak. Den er blevet ok, men er samlet så skidt at der er revner og limrester alle mulige vegne, så jeg gider ikke rigtig gøre mere ud af den.

Nå men anyways; jeg fik min første sejr med de gale necrons.

Jeg spillede mod IG, som havde 6 Chimeras (m. tilhørende guard squads), 1 Valkyrie (m. Veterans og melta-død), 1 Griffon, Commisar Lord, 2 Heavy Weapon Teams (missile og lascannon), 1 company command squad med alt muligt gejl.

Opsætning var quarters og missionen var et objektiv i hver deployment zone.

Jeg fik ryddet de to Heavy weapon teams i løbet af to ture og begyndte at skyde mig ind på diverse køretøjer. Selv med gauss er det squ op af bakke og det resulterede da også mest i et ødelagt våben her og lidt "shaken" der.

Valkyrien kom ind og læssede sin melta last af og ned gik 3 Destroyers. De rejste sig heldigvis op igen og med støtte fra en warrior squad blev de stakkels veterans skudt og nedkæmpet i nærkamp.

Sjovt nok var mine største succeser i nærkamp. Min lord plus immortals hakkede deres vej gennem en Chimera, en Guard squad og var godt på vej til at smadre Company command squad da spillet sluttede.

Valkyrien blev nedkæmpet af gauss ild fra mine Warriors som bevogtede objektet i min deployment zone.

Min Monolith gjorde ikke så meget væsen af sig. Ok den skød en Chimera og teleporterede lidt rundt på warriors. Men den var til gengæld nær blevet smadret op til flere gange. 2 gange lykkedes det for et enkelt tilbageværende lascannon team at penetrere pansringen, men begge gange endte det heldigvis med weapon destroyed. Jeg blev squ så forskrækket at alle mine Immortals åbnede ild mod teamet. De to IG gutter kastede sig ned og klarede 7 saves. Turen efter fik de en ordre, rejste sig op og skød videre som intet var hændt.

Til sidste var det faktisk min ene destroyer squad og Immortals som gav sejren. De låste nogle IG'er i nærkamp, så de ikke kunne komme tilbage til deres objektiv og jeg havde ubestridt mit objektiv. Hurra for de gamle metal-mænd. :)

MVH

Belial

jaless

tillykke med sejeren, øvelse gør mester :) gælder vel især med necrons  ;D