News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Chaos liste

Started by PeterK, 05 February, 2010, 16:26:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PeterK

Hey ETC drenge. Mødte lige Troels tilfældigt i Faraos Cigarer og han nævnte i overvejer en Chaos Warriors liste til ETC alá den jeg spillede sidste år i side eventen og også har hygget mig med siden. Han bad mig om at poste et forslag til en liste her inde til jer so here goes.

Før man læser listen skal man lige gøre sig klart hvad det er den skal gøre og hvordan den skal spilles. Den måde der har virket for mig er den tålmodige, konservative tilgang. De første ture bruges på at trylle en masse på hans hær, mens man nyder at ens egen hær er koncentreret på få units der er relativt nemme at gemme/svære at slå ihjel.

I den perfekte verden charger man med dragen mm. i tur 5-6 og rydder op. Ofte ender man dog med at trække følehornene til sig og ikke tage chancen, hvilket vel også er fint, man ender med et minor win/loss på den måde, så længe dragen stadig står.

Nok udenoms-snak, her er listen:

---CENSURERET---

-Peter

Randomiser

Den er fucking nedern at spille mod skal det lige siges...

jeg har selv lagt røv og tid til få prygl af dragen :p

og har selv fået mulighed for at vinde Randers Figurfestival med selv samme hær :p

Manny er min Sugar Daddy!

mcpolle

yup, denne version - drage:-)

Ses til Østerskov

polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Daniel

Hvor ser det da bare utroligt trist ud. Tænk at warhammer er faldet til dette niveau. Det gør ondt i mit hjerte. Men det kan jo lade sig gøre til en holdturnering. I øvrigt en af de eneste dårlige ting ved holdturneringer. Men inden for de regler som etc udgør er det jo en mulighed som skal udnyttes.

Men at spille den til en single-turnering er jo en frygtelig ubehagelig ting at gøre

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

PeterK

Quote from: Daniel on 05 February, 2010, 17:28:06
Hvor ser det da bare utroligt trist ud. Tænk at warhammer er faldet til dette niveau. Det gør ondt i mit hjerte. Men det kan jo lade sig gøre til en holdturnering. I øvrigt en af de eneste dårlige ting ved holdturneringer. Men inden for de regler som etc udgør er det jo en mulighed som skal udnyttes.

Det tager jeg som en kompliment i den her kontekst :)

Men ja, man vinder ingen fair play priser med den, det er da sikkert